Het ZX6R topic deeltje 67 NO BOOBIES!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Boeiend :+ Voor 300 eurie er een spruitstuk op knutstelen, even netjes maken enz enz en dan voor 2500 op marktplaats gooien ofzo O-)
En dan breken al die verroeste boutjes uit je cilinderkop... En na drie weken vloeken zit dat ding er nog niet op en zo gaat dat...
 
oke zal hier ook ff me verhaal vertellen.

heb vanmiddag mijn 6 beetje na de klote gereden -O-

kwam terug van school en het regende. Toen bij een rotonde ging om een vage reden het verkeer allemaal stil staan, de auto voor me moest ook vol in de remmen.
Ik dus ook vol in de ankers maar omdat het nat was is mijn voorwiel weggegleden en doorgeschoven tegen de auto, en ik ernaast. :(

resultaat: mijn hele voorkant alle kuipwerk na de klote en mijn dynamo deksel kapot dus alle olie is uit het blok gelopen. ;(
auto had wat krassen en lakschade dit viel nog reuze mee.

zelf heb er niets aan overgehouden, alleen wat pijn aan mijn heup en vinger maar dat trekt allemaal wel weer weg

als ik tijd heb zal ik alles er ff afhalen en kijken of het nog allemaal recht is. als dit is komen er circuitkuipen op. ;)
 
Gelukkig dat je zelf haast niks hebt :) . Wel zonde van je bike, hopelijk is alles nog wel netjes recht enzo.

Zijn dit jaar een hoop 6jes neer gelegd zeg -O-
 
oke zal hier ook ff me verhaal vertellen.

heb vanmiddag mijn 6 beetje na de klote gereden -O-

kwam terug van school en het regende. Toen bij een rotonde ging om een vage reden het verkeer allemaal stil staan, de auto voor me moest ook vol in de remmen.
Ik dus ook vol in de ankers maar omdat het nat was is mijn voorwiel weggegleden en doorgeschoven tegen de auto, en ik ernaast. :(

resultaat: mijn hele voorkant alle kuipwerk na de klote en mijn dynamo deksel kapot dus alle olie is uit het blok gelopen. ;(
auto had wat krassen en lakschade dit viel nog reuze mee.

zelf heb er niets aan overgehouden, alleen wat pijn aan mijn heup en vinger maar dat trekt allemaal wel weer weg

als ik tijd heb zal ik alles er ff afhalen en kijken of het nog allemaal recht is. als dit is komen er circuitkuipen op. ;)
balen man! :( was ook wel echt zeiknat op de weg :/
 
WTF moet je met een yam..... krijg het gewoon me bek niet uit :N :P
:^ daarom heb ik de Y maar van de kuip gekrabt:
full



Gelukkig dat je zelf haast niks hebt :) . Wel zonde van je bike, hopelijk is alles nog wel netjes recht enzo.

Zijn dit jaar een hoop 6jes neer gelegd zeg -O-
Niet zo veel als vorig jaar B|
 
Circuitdagje Zandvoort was echt waardeloos vandaag :(

Veels te veel regen. Dacht ff snel velgen te wisselen met regenbanden, mankeert er weer wat aan de achtervelg. op de een of andere manier liep ie aan tegen de remklauw. :(

Moet nog ff uitzoeken wat ermee aan de hand is. Heb alles van de goeie velg overgezet en dan loopt ie aan. De velg is recht, schijf is recht dus waar het zit geen idee
 
Circuitdagje Zandvoort was echt waardeloos vandaag :(

Veels te veel regen. Dacht ff snel velgen te wisselen met regenbanden, mankeert er weer wat aan de achtervelg. op de een of andere manier liep ie aan tegen de remklauw. :(

Moet nog ff uitzoeken wat ermee aan de hand is. Heb alles van de goeie velg overgezet en dan loopt ie aan. De velg is recht, schijf is recht dus waar het zit geen idee
ja ik moest meteen aan je dagje zandvoort denken toen ik het weer zag vanmiddag :X
 
Dat is bij deze niet het geval... Heeft 'm altijd keurig aan de grond gehouden :Y

[afbeelding]
rem foto's zijn coowl :P
2yl02gy.jpg

Circuitdagje Zandvoort was echt waardeloos vandaag :(

Veels te veel regen. Dacht ff snel velgen te wisselen met regenbanden, mankeert er weer wat aan de achtervelg. op de een of andere manier liep ie aan tegen de remklauw. :(

Moet nog ff uitzoeken wat ermee aan de hand is. Heb alles van de goeie velg overgezet en dan loopt ie aan. De velg is recht, schijf is recht dus waar het zit geen idee
alle wielbussen op de juiste plek :? links en rechts omgewisseld :?
 
En dan breken al die verroeste boutjes uit je cilinderkop... En na drie weken vloeken zit dat ding er nog niet op en zo gaat dat...
Dat idee is bij mij ook al opgekomen, aangezien de fiets al bijna 1,5 jaar buiten staat O-)
 
oke zal hier ook ff me verhaal vertellen.

heb vanmiddag mijn 6 beetje na de klote gereden -O-

kwam terug van school en het regende. Toen bij een rotonde ging om een vage reden het verkeer allemaal stil staan, de auto voor me moest ook vol in de remmen.
Ik dus ook vol in de ankers maar omdat het nat was is mijn voorwiel weggegleden en doorgeschoven tegen de auto, en ik ernaast. :(

resultaat: mijn hele voorkant alle kuipwerk na de klote en mijn dynamo deksel kapot dus alle olie is uit het blok gelopen. ;(
auto had wat krassen en lakschade dit viel nog reuze mee.

zelf heb er niets aan overgehouden, alleen wat pijn aan mijn heup en vinger maar dat trekt allemaal wel weer weg

als ik tijd heb zal ik alles er ff afhalen en kijken of het nog allemaal recht is. als dit is komen er circuitkuipen op. ;)

klote man :/

maar als je nog circuitdelen zoekt (zitten ook kuipen bij dacht ik) regenvelgen + nieuwe banden en nog een hele zooi reserve onderdelen moet je rikkie op MF ff een berichtje sturen

Die heeft nu een andere racer dus nog een zooi onderdelen over.
 
Stond toch een complete grijze set incl tank te koop voor 850 euro?
Weet niet wat je van die kleurstelling vind maar zo on te bouwen dus.
 
Gaat gelukkig niet zo hard in het 6 forum :+



Wally, is goed kerel ! Kijk het ff na en laat weten hoe of wat inzake de olie apart verhaal dus, omdat jij het nooit had. Verder ook geen druppels olie ergens of zo, dus zal vrijdag eens kijken hoe of wat.

Of ff vragen aan iemand die er meer verstand van heeft dan ik :P

Komt wel goed, keertje bijvullen en weer gaan :] Ik heb hem alleen met onderhoud laten bijvullen, voor de rest nooit last van gehad :N

Je hebt gewoon een olie-boot gekocht _O- Les 1, koop nooit een fiets waarvan je weet dat er veel mee ge-wheelied is _O-

_O- Heb niet zoveel gewheelied met die 6 hoor! En hij verbruikt zo goed als geen olie, zit wel goed :Y

Dat is bij deze niet het geval... Heeft 'm altijd keurig aan de grond gehouden :Y

*afbeelding*

Die 6 remde als een gek :Y })


oke zal hier ook ff me verhaal vertellen.

heb vanmiddag mijn 6 beetje na de klote gereden -O-

kwam terug van school en het regende. Toen bij een rotonde ging om een vage reden het verkeer allemaal stil staan, de auto voor me moest ook vol in de remmen.
Ik dus ook vol in de ankers maar omdat het nat was is mijn voorwiel weggegleden en doorgeschoven tegen de auto, en ik ernaast. :(

resultaat: mijn hele voorkant alle kuipwerk na de klote en mijn dynamo deksel kapot dus alle olie is uit het blok gelopen. ;(
auto had wat krassen en lakschade dit viel nog reuze mee.

zelf heb er niets aan overgehouden, alleen wat pijn aan mijn heup en vinger maar dat trekt allemaal wel weer weg

als ik tijd heb zal ik alles er ff afhalen en kijken of het nog allemaal recht is. als dit is komen er circuitkuipen op. ;)

-O- Succes met herstel man!

rem foto's zijn coowl :P

*afbeelding*

:^ :+



@all: :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan