JanB
geblokkeeerd account
- 24 jan 2003
- 47.133
- 14
Dat kan heel goed hoor. Als je 70 rijdt en flink gas geeft, zit je in 2 seconden op de 100 en hoger, ook met 85pk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kan heel goed hoor. Als je 70 rijdt en flink gas geeft, zit je in 2 seconden op de 100 en hoger, ook met 85pk.
Dat kan heel goed hoor. Als je 70 rijdt en flink gas geeft, zit je in 2 seconden op de 100 en hoger, ook met 85pk.
Werkt mijn opmerking op je lachspieren? Niet alleen vanaf 70 hoor. Geen SS natuurlijk, maar 2 versnellingen 12000 toeren en je zit ook vanaf stilstand dik over de invorderingsgrens.
mmmm Ha Ha , Motoren. jha fijne zaak, maar niet heus
echt een bud zaak, heb daar een paar maanden geleden een motor gekocht alleen maar problemen mee.
Heb mijn motor (vtrSP2) daar ingeruild voor een Honda cbr600FS,
Het begon gelijk al, hij kwam al te laat bij onze afspraak, hij was het zelfs vergeten.
Ja natuurlijk je komt een motor inruilen.
Hij zou een beurt krijgen, niet gebeurd, motor stond er nog zoals ik hem na proefrijden had achter gelaten alleen in een hoekje gepropt met een lader er aan.
had niet verteld dat het een import fiets was, kwam ik zelf achter, toen ik zelf de motor op mijn naam moest laten overschrijven (kon hij zelf niet )
daarna was de olie zo slecht dat ik die er gelijk uit heb gehaald en nieuwe + filter heb geijsd, wat ik met moeite kreeg.
Knippers waren met spiekerdraad aan elkaar geknoopt, had hem er op gewezen, was een klijnig geitje zij die, maar op het vervolg niet oplossen met aflever (duid op weer geen aflever beurt).
Gevolg ik krijg kortsluiting en moet alles vervangen.
Rembloken voor waren niet echt super meer achter echt op, ik kreeg achter nieuwe maar moest ze er zelf op zetten anders moest ik nog weken wachten voordat ik mijn motor op kon halen. (remblokken en uitlaat wat ik mee besteld had, duurde daarna ook weken)
Later stopte mijn km teller er mee, opnemer kapot, met moeite tweedehands opnemer er in laten zetten.
Moest zelf uitleggen wat er kapot was en waar die zat
De helft van mijn kuipen zaten niet vast en waren geen kuip bouten bij, en waren 100 verschillende boutjes.
Ze hadden in me sub frame geboord omdat een bout waarschijnlijk kapot was, dus met een lange bout en borgmoer vast gezet, wist hij niets van, dat kijk je toch na voor aflevering??, je moet daar bij wezen.
Een echte handelaar zonder enig verstand van motoren, dus met die tekst op zijn site liegt hij ook nog eens.
Laat het lekker bloembollen gaan kweken in zijn bloembollen schuur.
zo das lekker om zo op te schrijven
Hiervan had je een groot gedeelte toch ook zelf kunnen zien? Kweenie hoor, maar als ik een proefritje maak, stop ik ergens, en loop de fiets grondig na-zonder dat er een verkoper in m'n nek staat te hijgen. En als ik dan zie dat remblokken versleten zijn, 100 verschillende bouten gebruikt zijn, dan krijg ik al bedenkingen. Tenzij het me van te voren verteld is, en de prijs daar ook naar is. Je koopt toch een tweedehands brommert, da's gewoon ALTIJD opletten.
krijg je hier provisie voor
volgens mij gaat dit topic over iets heel anders, namelijk een dealer niet over een of andere suzuki
maar ik denk dat de TS ongeveer wel een idee heeft over wat voor dealer het is
wat een prutserToen die z'n motor op kon halen van z'n kapotte kmteller reed die ineens op reserve... kreeg die z'n tankdop niet open... bleek dat ze de tank omhoog hadden gehad en de benzineslang eronder geklemd hadden... Daardoor ontstond er een vacuüm in z'n tank... Beunhaas
@wolves: Wat is er mis met import uit Italie? Ik wilde namelijk zaterdag gaan kijken naar een Mille uit Italie bij lemar motoren.
Italiaanse import motoren hebben vaak een staat van dienst
als circuitmotor, de motor wordt volledig gestript en na ca 10000km
circuitgebruik weer in zijn oorspronkelijke jasje gestoken.
Let op bij lage km.stand op bv originele ketting/tandwielen,
velgranden, borggaatjes, steenslag aan blok, kortom check die
motor heel goed. Trouwens ik weet een hele mooie en vooral
goede Mille te staan,factory 2004 14000 km full Akra eronder.
€8950 succes
Zoveel heb ik helaas niet te besteden! Sorry dat ik hier wat offtopic ga maar wat bedoel je met velgranden controleren? en borggaatjes? De km stand is 30000 dus kan ik daar dan iets uit afleiden?
Vaak moeten onderdelen geborgd worden zoals remtangen,olieplug,
filter, voor en achteras daar moet een gaatje voor gemaakt worden
voor het borgdraad. Velgranden worden vaak beschadigd bij bandenwissel.
Eerlijk gezegt denk ik dat het bij jou Mille met 30000km wel mee zal vallen,
maar let er even op, vaak betreft het Japanse sportmotoren.
Veel olie verbruik is ook een indicatie.
Aaah...weer wat geleerd!!Italiaanse import motoren hebben vaak een staat van dienst
als circuitmotor, de motor wordt volledig gestript en na ca 10000km
circuitgebruik weer in zijn oorspronkelijke jasje gestoken.
Let op bij lage km.stand op bv originele ketting/tandwielen,
velgranden, borggaatjes, steenslag aan blok, kortom check die
motor heel goed. Trouwens ik weet een hele mooie en vooral
goede Mille te staan,factory 2004 14000 km full Akra eronder.
€8950 succes
Oke zal erop letten, bedankt!
Aaah...weer wat geleerd!!
Altijd goed he...Van vallen en opstaan kan je veel leren.
Weet je zeker dat je op de nieuwe 650 SA hebt gereden dan? Prima frame, lekker rijeigenschappen en stuur, zadel en ook voor achtervering zijn wel verstelbaar. Zowel de voorspanning alsmede invering....en ABS is ook top. Verschillen tussen Honda en Suzuki zijn er niet mee vind ik. Jaren oud met veel km érs die er door een onbekende zijn opgezet of zelf uit de showroom wegrijden, en dan maar een ruime 1500 euro verschil. Nou dan heb ik mijn keuze wel gemaakt. Met 85 pk ben ik in 2 seconden mijn rijbewijs kwijt.....hard zat.
een 600rr met 120pk :O
netjesshoor, het nieuwe model had ik er ergens gelezen(internet?) heeft er maar 117
vertell, hoe is het 2003 model naar 120pk getuned?
(jahh, oke, offtopic )
Altijd goed he...
Maar "echte" Italiaanse motoren die uit spaghetti land geïmporteerd worden, zijn over het algemeen geen ex-circuitracers?
Wat Daf betreft tòt de achteruitrij-races