HHmotoren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan heel goed hoor. Als je 70 rijdt en flink gas geeft, zit je in 2 seconden op de 100 en hoger, ook met 85pk.

Werkt mijn opmerking op je lachspieren? :) Niet alleen vanaf 70 hoor. Geen SS natuurlijk, maar 2 versnellingen 12000 toeren en je zit ook vanaf stilstand dik over de invorderingsgrens.
 
Werkt mijn opmerking op je lachspieren? :) Niet alleen vanaf 70 hoor. Geen SS natuurlijk, maar 2 versnellingen 12000 toeren en je zit ook vanaf stilstand dik over de invorderingsgrens.

krijg je hier provisie voor :?

volgens mij gaat dit topic over iets heel anders, namelijk een dealer niet over een of andere suzuki :N

maar ik denk dat de TS ongeveer wel een idee heeft over wat voor dealer het is O-)
 
mmmm Ha Ha _O- _O- , Motoren. jha fijne zaak, maar niet heus |(

echt een bud zaak, heb daar een paar maanden geleden een motor gekocht alleen maar problemen mee.
Heb mijn motor (vtrSP2) daar ingeruild voor een Honda cbr600FS,
Het begon gelijk al, hij kwam al te laat bij onze afspraak, hij was het zelfs vergeten.
Ja natuurlijk je komt een motor inruilen.
Hij zou een beurt krijgen, niet gebeurd, motor stond er nog zoals ik hem na proefrijden had achter gelaten alleen in een hoekje gepropt met een lader er aan.

had niet verteld dat het een import fiets was, kwam ik zelf achter, toen ik zelf de motor op mijn naam moest laten overschrijven (kon hij zelf niet :? )

daarna was de olie zo slecht dat ik die er gelijk uit heb gehaald en nieuwe + filter heb geijsd, wat ik met moeite kreeg.

Knippers waren met spiekerdraad aan elkaar geknoopt, had hem er op gewezen, was een klijnig geitje zij die, maar op het vervolg niet oplossen met aflever (duid op weer geen aflever beurt).
Gevolg ik krijg kortsluiting en moet alles vervangen.

Rembloken voor waren niet echt super meer achter echt op, ik kreeg achter nieuwe maar moest ze er zelf op zetten anders moest ik nog weken wachten voordat ik mijn motor op kon halen. (remblokken en uitlaat wat ik mee besteld had, duurde daarna ook weken)

Later stopte mijn km teller er mee, opnemer kapot, met moeite tweedehands opnemer er in laten zetten.
Moest zelf uitleggen wat er kapot was en waar die zat :?

De helft van mijn kuipen zaten niet vast en waren geen kuip bouten bij, en waren 100 verschillende boutjes.

Ze hadden in me sub frame geboord omdat een bout waarschijnlijk kapot was, dus met een lange bout en borgmoer vast gezet, wist hij niets van, dat kijk je toch na voor aflevering??, je moet daar bij wezen.

Een echte handelaar zonder enig verstand van motoren, dus met die tekst op zijn site liegt hij ook nog eens.
Laat het lekker bloembollen gaan kweken in zijn bloembollen schuur.

:P zo das lekker om zo op te schrijven :P


Hiervan had je een groot gedeelte toch ook zelf kunnen zien? Kweenie hoor, maar als ik een proefritje maak, stop ik ergens, en loop de fiets grondig na-zonder dat er een verkoper in m'n nek staat te hijgen. En als ik dan zie dat remblokken versleten zijn, 100 verschillende bouten gebruikt zijn, dan krijg ik al bedenkingen. Tenzij het me van te voren verteld is, en de prijs daar ook naar is. Je koopt toch een tweedehands brommert, da's gewoon ALTIJD opletten.
 
Hiervan had je een groot gedeelte toch ook zelf kunnen zien? Kweenie hoor, maar als ik een proefritje maak, stop ik ergens, en loop de fiets grondig na-zonder dat er een verkoper in m'n nek staat te hijgen. En als ik dan zie dat remblokken versleten zijn, 100 verschillende bouten gebruikt zijn, dan krijg ik al bedenkingen. Tenzij het me van te voren verteld is, en de prijs daar ook naar is. Je koopt toch een tweedehands brommert, da's gewoon ALTIJD opletten.

Toen die z'n motor op kon halen van z'n kapotte kmteller reed die ineens op reserve... kreeg die z'n tankdop niet open... bleek dat ze de tank omhoog hadden gehad en de benzineslang eronder geklemd hadden... Daardoor ontstond er een vacuüm in z'n tank... Beunhaas |(
 
@wolves: Wat is er mis met import uit Italie? Ik wilde namelijk zaterdag gaan kijken naar een Mille uit Italie bij lemar motoren.
 
Toen die z'n motor op kon halen van z'n kapotte kmteller reed die ineens op reserve... kreeg die z'n tankdop niet open... bleek dat ze de tank omhoog hadden gehad en de benzineslang eronder geklemd hadden... Daardoor ontstond er een vacuüm in z'n tank... Beunhaas |(
:^ wat een prutser :')
 
Laatst bewerkt:
@wolves: Wat is er mis met import uit Italie? Ik wilde namelijk zaterdag gaan kijken naar een Mille uit Italie bij lemar motoren.


Italiaanse import motoren hebben vaak een staat van dienst
als circuitmotor, de motor wordt volledig gestript en na ca 10000km
circuitgebruik weer in zijn oorspronkelijke jasje gestoken.
Let op bij lage km.stand op bv originele ketting/tandwielen,
velgranden, borggaatjes, steenslag aan blok, kortom check die
motor heel goed. Trouwens ik weet een hele mooie en vooral
goede Mille te staan,factory 2004 14000 km full Akra eronder.
€8950 succes
 
Deze Milton is wel wat duurder dan bij Lemar, maar wel een
Factory met de dure spulletjes erop, en full Akra[€2000] erop.

full
 
wat een verhalen...

ik heb er 1 van mijn vorige motor gekocht (tuono). Inmiddels alweer verkocht, maar gelukkig nooit wat mee gehad.
Alleen over de zaak... die deed heel rommelig aan. een beetje knullig.
en komop, als je als motorzaak een dik grindpad naar je pand hebt lopen dan is dan een beetje raar :)
 
Italiaanse import motoren hebben vaak een staat van dienst
als circuitmotor, de motor wordt volledig gestript en na ca 10000km
circuitgebruik weer in zijn oorspronkelijke jasje gestoken.
Let op bij lage km.stand op bv originele ketting/tandwielen,
velgranden, borggaatjes, steenslag aan blok, kortom check die
motor heel goed. Trouwens ik weet een hele mooie en vooral
goede Mille te staan,factory 2004 14000 km full Akra eronder.
€8950 succes

Zoveel heb ik helaas niet te besteden! Sorry dat ik hier wat offtopic ga maar wat bedoel je met velgranden controleren? en borggaatjes? De km stand is 30000 dus kan ik daar dan iets uit afleiden?
 
Zoveel heb ik helaas niet te besteden! Sorry dat ik hier wat offtopic ga maar wat bedoel je met velgranden controleren? en borggaatjes? De km stand is 30000 dus kan ik daar dan iets uit afleiden?

Vaak moeten onderdelen geborgd worden zoals remtangen,olieplug,
filter, voor en achteras daar moet een gaatje voor gemaakt worden
voor het borgdraad. Velgranden worden vaak beschadigd bij bandenwissel.
Eerlijk gezegt denk ik dat het bij jou Mille met 30000km wel mee zal vallen,
maar let er even op, vaak betreft het Japanse sportmotoren.
Veel olie verbruik is ook een indicatie.
 
Vaak moeten onderdelen geborgd worden zoals remtangen,olieplug,
filter, voor en achteras daar moet een gaatje voor gemaakt worden
voor het borgdraad. Velgranden worden vaak beschadigd bij bandenwissel.
Eerlijk gezegt denk ik dat het bij jou Mille met 30000km wel mee zal vallen,
maar let er even op, vaak betreft het Japanse sportmotoren.
Veel olie verbruik is ook een indicatie.

Oke zal erop letten, bedankt!
 
Italiaanse import motoren hebben vaak een staat van dienst
als circuitmotor, de motor wordt volledig gestript en na ca 10000km
circuitgebruik weer in zijn oorspronkelijke jasje gestoken.
Let op bij lage km.stand op bv originele ketting/tandwielen,
velgranden, borggaatjes, steenslag aan blok, kortom check die
motor heel goed. Trouwens ik weet een hele mooie en vooral
goede Mille te staan,factory 2004 14000 km full Akra eronder.
€8950 succes
Aaah...weer wat geleerd!! :Y
 
Weet je zeker dat je op de nieuwe 650 SA hebt gereden dan? Prima frame, lekker rijeigenschappen en stuur, zadel en ook voor achtervering zijn wel verstelbaar. Zowel de voorspanning alsmede invering....en ABS is ook top. Verschillen tussen Honda en Suzuki zijn er niet mee vind ik. Jaren oud met veel km érs die er door een onbekende zijn opgezet of zelf uit de showroom wegrijden, en dan maar een ruime 1500 euro verschil. Nou dan heb ik mijn keuze wel gemaakt. Met 85 pk ben ik in 2 seconden mijn rijbewijs kwijt.....hard zat.

nee dat was idd wel het oudere model. Ik wist niet dat het nieuwere model deze opties wel bood. Toch vind ik het vreemd voor die prijs moet toch ergens op bezuinigd zijn? Lijkt mij dat als je een sportieve rijder toch beter voor de honda kan kiezen. Door de sportievere houding heb je iig al veel meer gevoel met de weg en de motor zelf. Is mijn ervaring tenminste

ABS heb ik persoonlijk liever niet, zo af en toe stoppies maken is best vermakelijk :9. Maar dit is dan ook een optie neem ik aan.

Tja en wat betreft het vermogen daar heeft iedereen zo zijn eigen voorkeur in natuurlijk :P Voor velen hier op het motor forum kan het niet hard genoeg gaan

een 600rr met 120pk :O

netjesshoor, het nieuwe model had ik er ergens gelezen(internet?) heeft er maar 117 :P

vertell, hoe is het 2003 model naar 120pk getuned? :P

(jahh, oke, offtopic :P)

ok ok 117 pk :P Ik nam de moeite niet om de feiten op te zoeken. Als we dan toch gaan mierenneuken het 2009 = 2008 = 2007 = 118 pk :o (internet is je grootste vriend)
 
Laatst bewerkt:
Altijd goed he...

Maar "echte" Italiaanse motoren die uit spaghetti land geïmporteerd worden, zijn over het algemeen geen ex-circuitracers?

Italianen zijn trots en hebben respect voor hun eigen produkten.
Hadden wij dat vroeger ook niet met, Daf,Hoogovens,Philips,Fokker
enz enz?
 
Had ff verder gespaard en dan toch maar naar de echte dealer.

Op TV bij die kleine vervelende krullebol zie ook wel eens zoiets.


Mercedes kos bij de dealer 30000 euro.

Helaas hebben we niet meer dan 15000 euro.

Dan gaan we toch naar de beun met blauwe ogen.

Blijkt natuurlijk een hele verkeerde Ster te zijn.

Helaas garantie tot het openen van het linker portier.

Van service en garantie kan hij niet op vakantie.



Neemt natuurlijk niet weg dat er bij dealers ook troep tussenzit.

De meeste Honda,s blijven wel lang heel.

Doe ermee wat je wil,maar het prijsverschil zit hem vaak in de kwaliteit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan