Hij of toch een zij?

Hyro

Die hard MF'er
31 jul 2013
517
164
Hallo mede forummers,

Afgelopen week had ik een soort van discussietje waarin een maatje van ons de motor verkocht had aan een beginnende bestuurster, zij was helemaal in de wolken van HEM (de motor dan in dit geval :) ) waarbij hij fijntjes opmerkte dat het toch echt een HAAR was......

Heeft me toch even bezig gehouden gek genoeg, hoe zit dat bij jullie, is de motor nou een hij of een zij (en dan even niet volgens de dikke van Dale, die werkt zonder emotie)

En als we dan toch bezig zijn, mijn oude Suzuki (jawel, een ZIJ) noemde ik altijd lieflijk 'Suusje" hebben jullie ook bijnamen voor de fiets of ben ik de enige labiele schizofreen die dit doet _O-
 
Heb je het al aan de motor gevraagd wat het wil zijn? Dat schijnt helemaal in te zijn tegenwoordig.
 
Ah, het vrijdagtopic, gevonden. Mooi. :t

Ik heb het altijd over die Duitser als ik het over mijn motor heb. Dus een hij. Mijn auto daarentegen is dan weer de Dame (met haar kuren).

Mijn fiets eigenlijk nog niet zo over nagedacht maar dat moet wel een hij zijn want dat is het model Ludwig, die heeft dus zelfs een naam.
 
Laatst bewerkt:
Ze is een zij, maar een naam heeft ze niet.
Misschien een polletje maken?
zij,
hij,
geen idee,
doet er niet toe,
het,
omgebouwde zij,
omgebouwde hij,
etc.
 
Laatst bewerkt:
Voornamelijk bereden door mannen, het lekt soms vloeistof en als je er niet constant geld en/of aandacht in stopt werkt t niet of doet et moeilijk...klinkt verdacht veel als een vrouw :+
 
Ik heb een maatje die zijn hobby auto een haar noemt.

Toen hij daarover begon heeft het volgens mij niet eens 2 dagen geduurd voordat hij uit alle groepchats in Whatsapp is gestapt. _O-

Point made :W
 
Laatst bewerkt:
Vriiiijjjjjddaaaaaaaagggggggg

:W :} :W :} :W :} :W :} :W :} :W :} :W


En als ie het niet doet is het een k*t-ding. Dus: vrouwelijk (ook al is het een alpha-mannen motor! :+ )
 
ik leg het weleens zo uit
onder de 600cc is het vrouwelijk
want zo'n geluid maken ze ook :+
 
Mijn soef is een hem, zuipt alleent maar wil altijd vooraan rijden en als dat niet lukt is ie chagrijnig.

Me enduro is een zij, ze moet om de zoveel uur wat nieuws hebben.

Koekblik is ook een zij, moet er soms lief tegen praten en even aaien dan presteert ze beter.

Goede vrijdag allen.
 
Motoren zijn genderneutraal :]

Alhoewel sommige motoren vinden dat ze in een verkeerd chassis gebouwd zijn ;)
 
Vrijdag :W

Vind 't moeilijk, m'n motor is (voor mij) te stoer om een vrouw te zijn, maar van de andere kant rijd ik liever een vrouw dan man. Ik denk dan toch dat zowel mijn auto (MX5 NB 1.8) als m'n motor (F650GS) vrouwelijk zijn wanneer ik ze verzorg, in de wax zet of wat onderhoud uitvoer. Vervolgens mannelijk als ik praat over hoe tof ze zijn, of wanneer ik vol optrek. Maar dan toch wel weer vrouwelijk wanneer ik er op of in ga zitten :+

Goed topic man :P
 
Mijn Dragstar 650 is een jongetje :Y . Hij probeert soms heel schattig hetzelfde geluid te maken als zijn grote broer, de intruder 1500 van mijn man.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf een poes, dus een zij..

Logisch lijkt mij.
Je gaat naar 'de pomp'
Je pakt je 'slang'
Je 'hangt' hem er effe in
Je 'pompt' haar effe vol

--En als je klaar bent--

Klop je hem effe af
En hangt hem 'schoon' terug

O-)

-Edit-
Want als je een domme fout begaat, wordt genadeloos afgestraft, en lig je er naast.
(voor we hier scheve gezichten gaan krijgen, op de vrijdag)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan