HMV races te Holten 2012 en Rockanje 2012....PICCIES!!!

Dan ben je aardig wat van plan :Y Ik neem 2 kaarten van 8gb mee, da's voor mij wel voldoende (kan er ongeveer 2500 foto's mee maken, amateurtje ben ik)

Wij zijn ook amateurs hoor. Wel met goede spullen misschien, maar gewoon amateurs. Ik maak niet steeds al mijn geheugenkaarten direct leeg en daarnaast fotografeer ik vaak ook nog in RAW. Met RAW en Jpg samen heb ik per foto ongeveer 35 a 50 mb nodig. Afhankelijk van camera en onderwerp. Als je dan 8 gb hebt is het na 200 fotoos wel ongeveer op. Wij hebben in Holten samen 4647 fotoos gemaakt en alleen in JPG.

Ik bedoel maar.........
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn ook amateurs hoor. Wel met goede spullen misschien, maar gewoon amateurs. Ik maak niet steeds al mijn geheugenkaarten direct leeg en daarnaast fotografeer ik vaak ook nog in RAW. Met RAW en Jpg samen heb ik per foto ongeveer 35 a 50 mb nodig. Afhankelijk van camera en onderwerp. Als je dan 8 gb hebt is het na 200 fotoos wel ongeveer op. Wij hebben in Holten samen 4647 fotoos gemaakt en alleen in JPG.

Ik bedoel maar.........

Ik ben alleen maar bezig met JPG (de rest komt nog) en op 1 kaart kwam ik op 1250 foto's.
 
Hé Coeno heeft de Shell TZ ook weer in orde



Yep, 2 nieuwe zuigers en een cilindertje, blok uit elkaar gehad en alles schoon gespoeld. Kost je een dag, maar dan is die weer goed voor het volgende evenement.


Coupes Moto Légende 2018

http://www.coupes-moto-legende.fr/pdf/Affiche2012_A4_300dpi.pdf



@ Bas, gevalletje detonatie op Assen...

:(


535509_338852119508347_100001506864493_889141_1749984344_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk de boel een beetje gesorteerd en zo ver om ook wat foto's neer te zetten.

Om te beginnen 2 50cc-ers die niet in het programmablad vermeld stonden. Als jullie weten welke namen ik er bij mag zetten hoor ik het uiteraard heeeeeeeeeeeeeeel graag.

Nr. 3 op een Zundapp

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan