Hoe is het afgelopen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eryq

MF'er
9 mei 2005
121
0
Meppel
Vanmiddag rond 15.20 uur kwam ik langs een ongeval ter hoogte van A28/A37 ( Zwolle richting Emmen ) bij de invoegstrook vanaf de N48. Hier lag een Suzuki RF 600 of 900 op de grond ( op verdrijvingsvlak ) Een paar meter verderop stond een andere motor ( merk en type onbekend ). De ambulance die net ter plaatse was, haalde me al eerder in, dus het was net gebeurd. Op de vluchtstrook stonden 2 auto's waarbij ik niet gezien heb of deze schade hadden.
Er stonden een aantal personen ( waaronder agenten, en ambu-broeders ) rond de motorrijder die op de grond lag. Ik heb niet gezien hoe erg hij/ zij er aan toe was. Dus vandaar mijn vraag: hoe is het afgelopen?
 
inderdaad willen we topics waarbij je niet direct betrokken bent danwel het een mf'er betreft zoveel mogelijk weren. De reden hierachter is dat er helaas dagelijks motorongelukken gebeuren. Als we voor elk ongeluk een apart topic zouden hebben wordt mf overspoeld met ongevallentopics. Daarom hebben we besloten om geen ongevallentopics toe te staan waar je niet direct zelf bij betrokken bent geweest. Nu kan er natuurlijk een waarschuwende werking van uitgaan maar we weten allemaal wat de risico's van motorrijden zijn.

slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan