Hoe reageren motordealers op E-mail?

DGP

MF veteraan
12 mei 2002
1.307
24
De aanleiding voor deze topic is dat ik plannen heb om mijn motor in te ruilen voor een andere motor en daarvoor bij diverse motordealers wil informeren naar de mogelijkheden.

Uiteraard kan ik van te voren bellen of meteen langsgaan, maar een E-mailtje vooraf lijkt me gemakkelijker omdat je daarin wat beter kunt specificeren wat je wil en wat je wil inruilen. En het kan ook een onnodige rit besparen.

Steeds meer motordealers hebben inmiddels een website, maar ik heb de indruk dat het bij veel motordealers nog niet gangbaar is om via E-mail met hun klanten te communiceren. Wat zijn jullie ervaringen?
 
Je kunt ze beter bellen, ik heb het ook al een aantal keer met mail geprobeerd maar krijg nooit reactie. Waarschijnlijk komt het alleen bij de webmaster van hun pagina aan :)
 
Wij hebben hele goede ervaringen met ROKE, in Mijdrecht. Heel vriendelijk en heel behulpzaam. Heeft diverse 2dehandsen en is dealer van Aprilia en Triumph. Die jongens reageren altijd op E-mail :}
 
Ik heb een mailtje gestuurd naar Motoport Venlo, kreeg snel (uurtje of twee later) een mailtje terug - resultaat was dat ik uiteindelijk nog wel moest bellen om een afspraak voor een proefrit te maken, maar mijn vraag was in principe wel beantwoord.
 
Ik heb er geen slechte ervaring mee. Heb, toen ik op zoek was naar m'n motor, een stuk of 7 BMW dealers in het land gemeeld, en van 6 heb ik binnen 48 uur een keurige reactie gehad, variërend van offerte tot uitnodiging om langs te komen voor een gesprek.
:]
 
Ik heb mn motorboer gemailed over lessen. hij heeft toen de volgende ochtend al gereageerd :} terwijl ik een blutte 17 jarige student ben. Maar bellen is misschien iets makkelijker. ik denk dat je dan evengoed nog langs moet komen dus, mailen, en als je meer weet langs gaan
 
verschilt.. maar meesten kreeg ik zelfs binnen 24h een berichtje terug, netjes geschreven enzo.. echt klasse :)
maargoed, sommigen doen er wat langer over.. of helemaal niet..
 
Dinsdagavond had ik een E-mailtje gestuurd naar 4 dealers en van 3 dealers de volgende dag al antwoord. Voor de dealers die zo snel reageerden, :} voor uw snelle response.
 
Terug
Bovenaan Onderaan