Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? (Deel 6)

waarom zitten jullie hier op MF????

  • geen donder te doen deze avond

    Stemmen: 4 12,1%
  • heb geen sociaal leven

    Stemmen: 4 12,1%
  • anders moet ik iets met mijn vrouwke gaan doen

    Stemmen: 5 15,2%
  • ik vind motorrijden helemaal niet leuk

    Stemmen: 3 9,1%
  • gaat je niets aan

    Stemmen: 3 9,1%
  • wilde eigenlijk porno zien, maar kwam hier terecht

    Stemmen: 14 42,4%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
at sheldon: mij lijkt het dat ge gewoon u benen iets meer moet opendoen :X
en dan komt da knietje wel tegen de grond, en u stepke geeft da nie nog een beetje mee? wil wel zeggen da ge richting limiet van u banden en machien aan t gaan zijt... dus indd, miss nog meer van t zadel, of... de bocht ligt nie juist :+
 
at sheldon: mij lijkt het dat ge gewoon u benen iets meer moet opendoen :X
en dan komt da knietje wel tegen de grond, en u stepke geeft da nie nog een beetje mee? wil wel zeggen da ge richting limiet van u banden en machien aan t gaan zijt... dus indd, miss nog meer van t zadel, of... de bocht ligt nie juist :+


zeg.... wat vraag je nu aan me???? :?

:+

maar ik heb echt mijn knie haaks gezien de motor,
maar om de één of andere reden haal ik het niet,
ben zelfs 1x in de bocht willen verzitten.... dit was geen goed plan :X ,
je moet al goed zitten als je de bocht in gaat,
zit nu al op het randje wat voor mij nog net een goed gevoel is,
achterband heeft niets meer over, voorband nog een cm,
en da steppie geeft wel iets mee,
maar de volgende wat het asfalt raakt is dan mijn Akra....
nogmaals.... zo schuin is toch niet de bedoeling van een KD,
Misschien dat Slibernau het me wil leren :Y
 
zeg.... wat vraag je nu aan me???? :?

:+

maar ik heb echt mijn knie haaks gezien de motor,
maar om de één of andere reden haal ik het niet,
ben zelfs 1x in de bocht willen verzitten.... dit was geen goed plan :X ,
je moet al goed zitten als je de bocht in gaat,
zit nu al op het randje wat voor mij nog net een goed gevoel is,
achterband heeft niets meer over, voorband nog een cm,
en da steppie geeft wel iets mee,
maar de volgende wat het asfalt raakt is dan mijn Akra....
nogmaals.... zo schuin is toch niet de bedoeling van een KD,
Misschien dat Slibernau het me wil leren :Y
wil wel maar wat hebt ge er voor over }) :W nog een koffiemeeting v.b. :Y
 
zeg.... wat vraag je nu aan me???? :?

:+

maar ik heb echt mijn knie haaks gezien de motor,
maar om de één of andere reden haal ik het niet,
ben zelfs 1x in de bocht willen verzitten.... dit was geen goed plan :X ,
je moet al goed zitten als je de bocht in gaat,
zit nu al op het randje wat voor mij nog net een goed gevoel is,
achterband heeft niets meer over, voorband nog een cm,
en da steppie geeft wel iets mee,
maar de volgende wat het asfalt raakt is dan mijn Akra....
nogmaals.... zo schuin is toch niet de bedoeling van een KD,
Misschien dat Slibernau het me wil leren :Y
Mss is moet je als je rechts draait je rechterknie uitsteken ipv je linker :Y
:+ _O-
Ik kan het ook niet :X
 
Ging vandaag rusten maar das nie gelukt éérst 100km opt gemak gereden met ioclevius en dan kon ik het weer nie laten om weer te rijden als een "halve zool :? " :P miljaar begin da slieren om in de bocht te komen toch onder de knie te krijgen *O* })
Denk dat mijn volgende band geen 3000 haalt als ik zo blijf voort doen *D
Weet nu wel nie ofdat die bochten daarmee rapper gaan (wss nie) maar tis iig heeel leuk :]
 
Laatst bewerkt:
want het is de bedoeling van een kneedown om je motor zo recht mogelijk te houden toch :?
Ge kunt het (naar het schijnt want ik kan het zelf ook niet) op verschillende manieren doen.

plat%20gaan.jpg


Hier kunt ge een filmke van Superbike Magazine vinden waar ze uitleggen hoe ge u knie tegen de grond moet krijgen. Ik krijg mijn knie alleen maar tegen de grond als ik naast mijn motor zit om hem te kuisen, al rijdend lukt het (nog) niet.

Heb je ook al eens geprobeert om wat tegen te sturen in de bocht? Dan ga je platter door de bocht.
 
... waar kun je in de streek van West Vlaanderen ( Oostende) een goeie! dyno-jet bank vinden? Niet enkel voor een dyno run, maar ook voor het afstellen van het blok, zal met deze ombouw nogal ingrijpende wijzigingen doorvoeren naar uitlaat en inlaat toe.

De dichtste & betere die ik weet zin is Wim Motors in Aalter
http://www.wim-motors.com/index.php?p=12
Net niet te ver, en die doen daar ALLES ivm motosiekkels, en een Dynotest kost 35E
 
Laatst bewerkt:
Iemand soms raad met dempers die bijna leeg zijn ? De meesten vinden het wel amusant het extra lawaai maar kwa prestatie gaat het toch achteruit :)
Heb er db killers in gestopt en was al een behoorlijk verschil in trekken , maar ben daarnet al ene kwijt geraakt lol _O- misschien dat er nog tips zijn ?
 
Ge kunt het (naar het schijnt want ik kan het zelf ook niet) op verschillende manieren doen.

[afbeelding]

Hier kunt ge een filmke van Superbike Magazine vinden waar ze uitleggen hoe ge u knie tegen de grond moet krijgen. Ik krijg mijn knie alleen maar tegen de grond als ik naast mijn motor zit om hem te kuisen, al rijdend lukt het (nog) niet.

Heb je ook al eens geprobeert om wat tegen te sturen in de bocht? Dan ga je platter door de bocht.
Welke moto is da op die prentjes :?
Juist een TRIUMPH :} tt600 :]
 
Iemand soms raad met dempers die bijna leeg zijn ? De meesten vinden het wel amusant het extra lawaai maar kwa prestatie gaat het toch achteruit :)
Heb er db killers in gestopt en was al een behoorlijk verschil in trekken , maar ben daarnet al ene kwijt geraakt lol _O- misschien dat er nog tips zijn ?


ik heb je niet gehoord, was rond 14 uur bij de Mac in de Maalsesteenweg,
veel motoren gezien , zelfs een VTR-SP1 geen witte.... een rode,

@monsterman: dat countersteering klopt idd, maar het gaat niet om platter,
wil juist maximale grip houden en die knie...... |(

en da filmpje..... kan me niet concentreren met al die dames erin :+
 
Laatst bewerkt:
ik heb je niet gehoord, was rond 14 uur bij de Mac in de Maalsesteenweg,
veel motoren gezien , zelfs een VTR-SP1 geen witte.... een rode,

@monsterman: dat countersteering klopt idd, maar het gaat niet om platter,
wil juist maximale grip houden en die knie...... |(
Nee , ben maar rond 17 u gaan bollen , het lawaai is nu nog nie overdreven , af en toe een knalletje , maar eens er te weinig tegendruk begint te komen gaat de computer weer tilt slaan etc . Zal ff moeten kijken voor andere db killers of de originele uitlaten moeten overwegen -O-
 
ik heb je niet gehoord, was rond 14 uur bij de Mac in de Maalsesteenweg,
veel motoren gezien , zelfs een VTR-SP1 geen witte.... een rode,

@monsterman: dat countersteering klopt idd, maar het gaat niet om platter,
wil juist maximale grip houden en die knie...... |(
Mss je vering beetje harder zetten :Y als de vering een beetje te slap staat gaan de voetsteunen veel rapper de grond raken en heb je minder grondspeling...
 
Iemand soms raad met dempers die bijna leeg zijn ? De meesten vinden het wel amusant het extra lawaai maar kwa prestatie gaat het toch achteruit :)
Heb er db killers in gestopt en was al een behoorlijk verschil in trekken , maar ben daarnet al ene kwijt geraakt lol _O- misschien dat er nog tips zijn ?


:W ik heb je om 18.40 aan de ring gespot ... reed met een zwarte mazda .

Die dempers kan je toch opnieuw vullen, staat toch zo op de laser site.

@ Dafalganhooligan : gelukkig heb je niets gebroken ! Die baantjes zijn soms wel verraderlijk ... ga je alvast in het vervolg iets minder blind volgen op die banen want anders lig ik er ook in ...

@ Den Belg : eindelijk kom je nog es langs !
Alles goe ?
 
:W ik heb je om 18.40 aan de ring gespot ... reed met een zwarte mazda .

Die dempers kan je toch opnieuw vullen, staat toch zo op de laser site.

@ Dafalganhooligan : gelukkig heb je niets gebroken ! Die baantjes zijn soms wel verraderlijk ... ga je alvast in het vervolg iets minder blind volgen op die banen want anders lig ik er ook in ...

@ Den Belg : eindelijk kom je nog es langs !
Alles goe ?
Toen da ik voor jouw reed was da wel een veel lager tempo dan toen ik in die gracht aant rijden was (was aant proberen aan te sluiten reed laatste van de 3) Als ik alleen rij/ voor rij gaat mijn tempo zoiezo ietsje minder zijn dan ik iemand volg want dan probeer ik gwn te volgen ipv te kijken en in te schatten hoe scherp de bochten zijn ;) (heb toen wij gaan rijden waren toch ook voorzichtig geweest in blinde bochten allé da vind ik toch...)
 
:W ik heb je om 18.40 aan de ring gespot ... reed met een zwarte mazda .

Die dempers kan je toch opnieuw vullen, staat toch zo op de laser site.

@ Dafalganhooligan : gelukkig heb je niets gebroken ! Die baantjes zijn soms wel verraderlijk ... ga je alvast in het vervolg iets minder blind volgen op die banen want anders lig ik er ook in ...

@ Den Belg : eindelijk kom je nog es langs !
Alles goe ?

:W , tzijn rino dempers en volgens men garagist kunde dat idd ook , die revetten uitboren enzo maar die "wol" is nietmeer te krijgen zei hij . Zaten er btw nog 2 db killers in toen je me gespot hebt ? lol
 
Toen da ik voor jouw reed was da wel een veel lager tempo dan toen ik in die gracht aant rijden was (was aant proberen aan te sluiten reed laatste van de 3) Als ik alleen rij/ voor rij gaat mijn tempo zoiezo ietsje minder zijn dan ik iemand volg want dan probeer ik gwn te volgen ipv te kijken en in te schatten hoe scherp de bochten zijn ;) (heb toen wij gaan rijden waren toch ook voorzichtig geweest in blinde bochten allé da vind ik toch...)

Tempo was zeker geen probleem, was nog relatief veilig als je er dan zou uitvliegen zou het enkel door zand of steentjes op de baan zijn.
Merkte wel dat je de andere baan naar oudenburg wel goed kende en dan was het heel plezant om te volgen aangezien dat je die bochten heel goed nam.
Je mag je niet laten opjutten door anderen.
Ben blij dat het toch goed afgelopen is voor je ;)
 
:W , tzijn rino dempers en volgens men garagist kunde dat idd ook , die revetten uitboren enzo maar die "wol" is nietmeer te krijgen zei hij . Zaten er btw nog 2 db killers in toen je me gespot hebt ? lol
,


dus er ligt een db-killer ergens op straat :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan