hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk??? deeltje 2

waarop rijden we eigenlijk????

  • Honda

    Stemmen: 21 27,6%
  • Yamaha

    Stemmen: 12 15,8%
  • Suzuki

    Stemmen: 26 34,2%
  • Kawasaki

    Stemmen: 8 10,5%
  • Ktm

    Stemmen: 0 0,0%
  • Aprilia

    Stemmen: 4 5,3%
  • Bmw

    Stemmen: 1 1,3%
  • Ducati

    Stemmen: 1 1,3%
  • Harley Davidson

    Stemmen: 1 1,3%
  • Triumph

    Stemmen: 2 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Status
Niet open voor verdere reacties.
als het zo als vorig jaar is is het zeker niet de moeite,
kan je beter die 10 euro in je tank gooien,
dan heb je nog wat aan je dag,
maar hopelijk voor jou is het dit jaar een stuk beter



T'is maar 9€ heb de kortingsbon afgedrukt van hun site,
Heb het eerste festival gedaan en was idd niet echt de moeite,
T's dat ik wat besteld heb voor m'en fiets bij tecno bike en hij het morgen voor
mij zou meebrengen dat spaart me een rit naar wilrijk of de eventuele verzendingskosten O-) ,
En hopelijk voor mij is het morgen meer de moeite dan de vorige 2 editie's
 
Laatst bewerkt:
wat zou je denken van 6/05/2008, dus voor de snelle beslissers _O-


full
 
da valt allemaal wel mee.
Ja als je als auto een hummer hebt zal het wel meevallen :+
Maar als je van een gsxf600 komt met carbs dan zal het serieus tegenvallen denk ik :P
Mijn husaberg is redelijk zuinig *O* max 7l en dan rij ik bijna altijd volgas en heel laat remmen voor bochten en weer hard optrekken enz enz moest ik zo met s4 rijden ging ik zeker aan 9l zitten :Y
 
Dat is bart en zijn ouwe(Peter) rijd rond met een brutale 910r. Het is wss een matzwarte 650 met een rood logo op de tank dat je bedoeld.Op www.motovrienden.be zit hij onder de naam reaper 996 en daar ben ik ook het meest te vinden. Dit zijn hoofdzakelijk mensen uit westvlaanderen die daar kind aan huis zijn.


EEN KIND BEN JE WEL HE RATTE ?EN WANNEER GA JE DA WRAK HIER VOOR MIJN DEURE VERZETTEN HET BELLEMERD MIJN ZICHT IN DE STRAAT DOE AUB DIE KOEKEDOOOZE WEG VAN VOOR DE DEUR.......... :?
 
@SHELDON


u zegt een datum en het komt in orde zoals gezegd ik en ratte hebben zeker een mooi ritje klaarliggen,graag had ik ook geweten of het zaterdag of zondag word en als er mensen zijn die liever de avond voordien hier in oudenburg willen overnachten hier is nog ens die site met de prijzen en al wat je kan zien over het lofthotel. www.grd.be/motorhotel/ of als jullie het zien zitten om rechtstreeks van het binnenland mee te rijden aan de rondrit geen prob heb al gezegd die is ongeveer 150km groeten de belg wij hebben een datum nodig en een topic misschien ,wat denk je sheldon??
 
Ja als je als auto een hummer hebt zal het wel meevallen :+
Maar als je van een gsxf600 komt met carbs dan zal het serieus tegenvallen denk ik :P
Mijn husaberg is redelijk zuinig *O* max 7l en dan rij ik bijna altijd volgas en heel laat remmen voor bochten en weer hard optrekken enz enz moest ik zo met s4 rijden ging ik zeker aan 9l zitten :Y

nee, da valt echt wel mee. Tis gewoon de naftbak die veel te klein is. (16l incl. reserve). Ik kom niet veel boven de 7l verbruik
 
nee, da valt echt wel mee. Tis gewoon de naftbak die veel te klein is. (16l incl. reserve). Ik kom niet veel boven de 7l verbruik

Er zal qua verbruik dan ook nogal wat verschil zitten tussen jouw VTR Firestorm en een VTR SP1 of VTR SP2. Zo'n Firestorm ziet er al meer dan genoeg uit voor mijn rijkunnen. Verbruik van 7l val idd wel mee, de mijne verbruikt 5 à 6 liter. Geen wereldschokkend verschil dus.
 
kweet dat er nog iem in koekelare rondrijd met een cagiv, staat soms in oostende bij jp en de bbq, iemand van hier?

Ik dacht al dat je bekend voorkwam, heb daar vroeger veel gezeten, nu is het wel al een jaartje of twee dat ik er niet meer geweest ben.
Crash in Brugge ;) , ze draaien wel betere groepen in de bbq maar vind de ambiance beter in de crash :P
 
nee, da valt echt wel mee. Tis gewoon de naftbak die veel te klein is. (16l incl. reserve). Ik kom niet veel boven de 7l verbruik
Ah k ik kwam met mijn s4 niet veel onder de 7l -O- maar kan ook aan mijn (gebrek aan :P ) rijstijl liggen want ik heb er op weg naar de megameeting ééns 5.4l verbruik gehad ofzo :Y
Maar 7l valt wel redelijk mee idd :Y maar heb al gehoord van max verbruik van 11l ofzo van die vtr's :o

@den belg kom je volgend weekend achter die band? O-)

Husaberg heeft maar 10l tankje en geen reserve :o moet dus zeker om de 140 km tanken maar doe voor de veiligheid max 130 km heb met mijn vorige sm al een paar keer moeten duwen |(
 
Laatst bewerkt:
De vorige eigenaar reed een 220km met 14 liter , ik rijd nu met 14 liter een 180 km met men Sp2 en dan heb ik nog 4 liter reserve . Sp1 was iets van 160 maar die stond niet helemaal meer op punt lol . Allemaal te zien hoe en waar je rijd . Nu ja tis nog altijd voor het plezier , motorijden is zowiezo al geen winstgevende zaak :)

Nog een vergelijk van wat v twins
Motorfreaks: Test: Battle of the V-Twins
 
Laatst bewerkt:
~
Ah k ik kwam met mijn s4 niet veel onder de 7l -O- maar kan ook aan mijn (gebrek aan :P ) rijstijl liggen want ik heb er op weg naar de megameeting ééns 5.4l verbruik gehad ofzo :Y
Maar 7l valt wel redelijk mee idd :Y maar heb al gehoord van max verbruik van 11l ofzo van die vtr's :o

Ik heb ook een sv1000n(god hebbe zijn ziel) gehad, en die ZOOOP heel wa meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan