Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeienavond, ik ben een Antwerpse "uffra" die sinds vorige week met een L op haar versgekochte Honda Revere de binnenstad en omgeving onveilig gaat maken. :]

Een oude droom wordt eindelijk werkelijkheid! Ippie. *O*

Tis een wat afgeleefd machientje, goed om op donkere winteravonden aan te sleutelen. Is eens iets anders dan aan mijn geitjes. :P





full
 
:W gedaan met werken van de week :P
Vandaag van 4u30 tot 17u30 gewerkt *D en vind het nog leuk ook :P redelijk afwisselend ook,bestellingen maken camion's laden/lossen/bakken sorteren/met clark rondcrossen om containers te gaan legen enz enz betaald wel niet goed per uur maar als je ziet hoeveel uren ik op een maand ga hebben gaat het toch nie slecht zijn van € }) *O*

misschien ens een cola trakteren..............
 
De eerste 3 modellen niet :N daarna wel dit is de laatste r6 zonder usd fourche maarja usd vorken zijn (vind ik) niet merkbaar beter is meer voor de show en om mee te doen aan de nieuwste "hype's" dat alle nieuwe motoren nu usd/radiale remmen / gear indicator led achterlichten enz moeten hebben...vb die nieuwe aprilia shiver alles ziet er heel erg modern en duur uit maar de remmen zijn "namaak" brembo's made in taiwan die volgens de test er veel beter uitzien dan dat ze remmen de street triple heeft dan weer GEEN radiale remklauwen maar gewone simpele 2 zuigerklauwen+stalen remleidingen en die remt zeer goed :Y
Dus allemaal all show no go die "budget" italianen :+


Op de mijne staan brembo's, en ze remmen nog ook *O*
 
misschien ens een cola trakteren..............
:Y ben aan het wachten op een nieuwe batterij voor mijn ER-5 want kan nu zelf al niemeer starten als hij juist opgeladen is |( en aanlopen alst nat ligt is niet te doen (wiel blokeert in 1ste en in 2de moet je VEEL te rap lopen...) dus kan alleen rijden nu alst droog is :P ga dan ook naart werk met scooter nu :X
Maar vanaf ik een nieuwe batterij heb ga ik wel weer een keer richting oostende rijden om een cola of 2 te trakteren :P
 
De eerste 3 modellen niet :N daarna wel dit is de laatste r6 zonder usd fourche maarja usd vorken zijn (vind ik) niet merkbaar beter is meer voor de show en om mee te doen aan de nieuwste "hype's" dat alle nieuwe motoren nu usd/radiale remmen / gear indicator led achterlichten enz moeten hebben...vb die nieuwe aprilia shiver alles ziet er heel erg modern en duur uit maar de remmen zijn "namaak" brembo's made in taiwan die volgens de test er veel beter uitzien dan dat ze remmen de street triple heeft dan weer GEEN radiale remklauwen maar gewone simpele 2 zuigerklauwen+stalen remleidingen en die remt zeer goed :Y
Dus allemaal all show no go die "budget" italianen :+

:W

Ik wil ook centjes verdienen -O-

full


:9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
dacht dat de 2005 er ook geen had.. weeral mis poes :+
ahja er zijn ok zoveel R6 'en dat het bijna niet te doen is om te weten welk jaar wat er veranderd is vb die "nieuwe" 2008 ziet er WEERAL helemaal hetzelfde uit als de 2006/2007 net zoals de 03/04/05 bijna identiek waren maar ik vind het ook belachelijk waarom er om de 2 jaar een "nieuw" model moet komen :? Vb die r1 ook 04/05/06 zagen er ook al allemaal hetzelfde uit dus waarom gwn nie om de 4 jaar van model veranderen zou een pak goedkoper zijn voor de fabrikanten en dan kan er tenminste echt veel aan veranderd worden dat je tenminste het verschil ziet/voelt met de vorige :P
Neem een voorbeeld aan triumph 8-) die hebben nog altijd niets gewijzigd aan hen 675 en winnen nog altjd tests tegen de 07 modellen van de jappen *D en denk dat er volgend jaar nog altijd geen nieuwe 675 gaat zijn :N mss in 2009 samen met een nieuwe 1100+ daytona })
 
:W

Ik wil ook centjes verdienen -O-

[afbeelding]

:9~ :9~~
Amai zo'n gelverspilling :+ (zen geld was wel op om deftige pinkers spiegels en uitlaatsysysteem te kopen :X ) bedoel als je iets doet moet je het goed doen 8-)
Die ombouw kost bijna de helft van die sv :P
Beter een cagiva raptor 650 kopen dan die heeft standaart goeie vering en een beter stijver frame :Y en brembo's *D
 
Laatst bewerkt:
Amai zo'n gelverspilling :+ (zen geld was wel op om deftige pinkers spiegels en uitlaatsysysteem te kopen :X ) bedoel als je iets doet moet je het goed doen 8-)
Die ombouw kost bijna de helft van die sv :P
Beter een cagiva raptor 650 kopen dan die heeft standaart goeie vering en een beter stijver frame :Y en brembo's *D

Is van een mede forummer, heeft maar 60€ verlies door zijn origenele stukken te verkopen.

Je kan het verhaal hier lezen http://www.svriders.be/

1st op forum klikken
dan op sv650
dan op r1 voorvork
 
Laatst bewerkt:
Het kan nog extremer, ook van een mede forummer. :9~


[afbeelding]
8-)
Aparte uitlaatbocht maar voor de rest vely nice :Y
De nieuwe GSX en zijn trouwens ECHT lelijk -O-
Bijna alle japanse merken gaan achteruit kwa looks vind nieuwe zx10r=lelijk nieuwe 1000rr lelijk nieuwe gsx-r600/750 lelijk nieuwe r6 is onveranderd... sterk bezig die japanners na 2004 is het daar toch allemaal een beetje bergaf gegaan vind ik... '( in 04 had je een supermooie zx10r/zx6r en hele mooie 1000k4 gsx en 750/600 de nieuwe compleet veranderde r1 mooie honda rr enz.
Nu zijn het gwn uitgemolken "overstyled" designs met gebrek aan inspiratie ofzo :?
 
Laatst bewerkt:
8-)
Aparte uitlaatbocht maar voor de rest vely nice :Y
De nieuwe GSX en zijn trouwens ECHT lelijk -O-
Bijna alle japanse merken gaan achteruit kwa looks vind nieuwe zx10r=lelijk nieuwe 1000rr lelijk nieuwe gsx-r600/750 lelijk nieuwe r6 is onveranderd... sterk bezig die japanners na 2004 is het daar toch allemaal een beetje bergaf gegaan vind ik... '( in 04 had je een supermooie zx10r/zx6r en hele mooie 1000k4 gsx en 750/600 de nieuwe compleet veranderde r1 mooie honda rr enz.
Nu zijn het gwn uitgemolken "overstyled" designs met gebrek aan inspiratie ofzo :?


Je vergeet de mooieeeee TLR :P

Eendagjebijpepesamenpappasmotorwass.jpg


Eendagjebijpepesamenpappasmotorw-1.jpg



Eendagjebijpepesamenpappasmotorw-2.jpg




:W
 
Laatst bewerkt:
Net terug van een mini ritje. Eerlijk gezegd vind ik er geen bal aan om alleen en doelloos wat rond te rijden, of toch niet te lang. :N

op onderstaande link staat mijn rit.

Megarit *O*
 
Net terug van een mini ritje. Eerlijk gezegd vind ik er geen bal aan om alleen en doelloos wat rond te rijden, of toch niet te lang. :N

op onderstaande link staat mijn rit.

Megarit *O*

Ik begin dat ook steeds meer te hebben. Als ik niet echt weet waar naartoe ga ik liever wat spelen op het klaverblad dan zomaar wat doelloos rond te rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan