Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd das tenminste een moto met kl*ten :P en lekker design :9
image210592bedankt22.gif
 
kga morgen een toerke doen in de ardennen weet iemand een leuk stadje ofzo :?
geen route want kheb toch geen gps of het moet een bepijlde zijn :9

of iemand dat mee wil?

:W


ps: iet me veel bochten aub 8-)
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe GSX en zijn trouwens ECHT lelijk -O-
Zo lelijk zijn die nieuwe GSX'en toch niet. De nieuwe generatie GSXR 600/750 trekt dan weer op geen kl*ten. Ik ben blij dat ik met een GSXR van 2006 rij.
Bijna alle japanse merken gaan achteruit kwa looks vind nieuwe zx10r=lelijk nieuwe 1000rr lelijk nieuwe gsx-r600/750 lelijk nieuwe r6 is onveranderd... sterk bezig die japanners na 2004 is het daar toch allemaal een beetje bergaf gegaan vind ik... '( in 04 had je een supermooie zx10r/zx6r en hele mooie 1000k4 gsx en 750/600 de nieuwe compleet veranderde r1 mooie honda rr enz.
Nu zijn het gwn uitgemolken "overstyled" designs met gebrek aan inspiratie ofzo :?
De mensen zijn van de Japanse fabrikanten gewent dat ze om de 2 jaar een nieuw model uitbrengt dat 2 kilo minder weegt en 5 pk meer heeft. Als Yamaha (om maar een naam te noemen) moest besluiten om niet meer aan deze wedloop mee te doen en pas om de 3 of zelfs 4 jaar een nieuw model uit te brengen dan gaan ze veel klanten verliezen aan de andere fabrikanten die wel om de 2 jaar een nieuw model uitbrengen.

Vele mensen willen gewoon om de paar jaar een andere motor omdat het nieuwe model enkele pk's meer heeft en enkele kilo's minder weegt. Het is gewoon iets van:" Ik wil de grootste snelste hebben"

Net terug van een mini ritje. Eerlijk gezegd vind ik er geen bal aan om alleen en doelloos wat rond te rijden, of toch niet te lang. :N

Vroeger had ik er kompleet geen probleem mee om mijn benzinetank rond mijn achterdeur te rijden. Sinds ik een paar keer naar de Ardennen en de Eifel gereden ben en natuurlijk niet te vergeten de ritten met de "Wieke Tingels", wil ik iets gezien hebben als ik met de motor ergens naar toe rij. Zomaar de motor starten om te rijden om te rijden zegt me ook al enige tijd niets meer.
 
Laatst bewerkt:
mij niet........ helaas ;(


stel je voor... je bent motorloos... en dan een maand later heb je weer n motor... MAAR ... je bent nog verplicht van twee maanden plat te liggen wegens breuk in wervel...
dan weet je meteen: het kan altijd erger ;)

ik moest mezelf dan weer inbeelden dat ik voor hetzelfde geld in een rolstoel mocht rijden... en dat is aldus me chance niet gebeurd... i praise myself a lucky man :) en het motorrijden: fantastisch maar... again, not the most important thing in life ;) start working on your physical condition ;) u used to love to run, hehehehehehe
 
Zo lelijk zijn die nieuwe GSX'en toch niet. De nieuwe generatie GSXR 600/750 trekt dan weer op geen kl*ten. Ik ben blij dat ik met een GSXR van 2006 rij.De mensen zijn van de Japanse fabrikanten gewent dat ze om de 2 jaar een nieuw model uitbrengt dat 2 kilo minder weegt en 5 pk meer heeft. Als Yamaha (om maar een naam te noemen) moest besluiten om niet meer aan deze wedloop mee te doen en pas om de 3 of zelfs 4 jaar een nieuw model uit te brengen dan gaan ze veel klanten verliezen aan de andere fabrikanten die wel om de 2 jaar een nieuw model uitbrengen.

Vele mensen willen gewoon om de paar jaar een andere motor omdat het nieuwe model enkele pk's meer heeft en enkele kilo's minder weegt. Het is gewoon iets van:" Ik wil de grootste snelste hebben"Vroeger had ik er kompleet geen probleem mee om mijn benzinetank rond mijn achterdeur te rijden. Sinds ik een paar keer naar de Ardennen en de Eifel gereden ben en natuurlijk niet te vergeten de ritten met de "Wieke Tingels", wil ik iets gezien hebben als ik met de motor ergens naar toe rij. Zomaar de motor starten om te rijden om te rijden zegt me ook al enige tijd niets meer.
Ja gsx-r's bedoelde ik :z
Idd jouw 06 is ook niet lelijk maar tis gwn stom dat de 06 600/750/1000 bijna helemaal hetzelfde zijn -O-

En die andere dingen die je zegt zijn exact de redenen waarom ik de japanners erg stomme oppervlakkige karakterloze machienes vind |( (de supersports dan alleszins) en hen kopers zijn dat soms idd ook omdat ze elk jaar de "snelste/lichtste willen hebben" ik hecht niet veel waarde aan een paar cijfertjes op papier voor mij teld het hoe het rijd in de praktijk en ik moet er een beetje "verliefd" op zijn want motorrijden is voor mij een passie en vind die jappen maar heel erg weing "passie" hebben hoor laatste jaren '(
commerciëlen brol B| :+
(nu krijg ik weer den helft van dit topic op mijn nek)
:P
 
halo halo! het gaat hier toch echt vlug met die topics! (heb mijn pc opgeblazen :) en zit nu even bij mijn broer)
Vraagje: gaat er morgen iemand van de Wieke Tingels naar de Mega Meeting?? Ik zou kunnen inpikken bij Eindhoven
 
kga morgen een toerke doen in de ardennen weet iemand een leuk stadje ofzo :?
geen route want kheb toch geen gps of het moet een bepijlde zijn :9

of iemand dat mee wil?

:W


ps: iet me veel bochten aub 8-)

Vresse-sur-Semois!
En een route maak je toch gewoon zelf? Op maps.google.be kijk je waar je naartoe wilt en beslis je langs waar je er naartoe wil. Dan schrijf je de namen (in volgorde uiteraard) van alle dorpen waar je langs moet op en je volgt de pijlen die je als je aan het rijden bent naar die dorpen tegenkomt. Je hebt niet eens een kaart nodig zo, gewoon een papiertje met dorpsnamen die je één voor één afgaat tot je er bent...
 
stel je voor... je bent motorloos... en dan een maand later heb je weer n motor... MAAR ... je bent nog verplicht van twee maanden plat te liggen wegens breuk in wervel...
dan weet je meteen: het kan altijd erger ;)

ik moest mezelf dan weer inbeelden dat ik voor hetzelfde geld in een rolstoel mocht rijden... en dat is aldus me chance niet gebeurd... i praise myself a lucky man :) en het motorrijden: fantastisch maar... again, not the most important thing in life ;) start working on your physical condition ;) u used to love to run, hehehehehehe


je hebt helemaal gelijk Darkened Soul, het kan voor hetzelfde erger geweest zijn,
maar toch is het fustrerend :Y
ben vanaf gisteren weer begonnen met lopen, gisteren 2.5 km, vandaag 5 km...
conditie is toch niet helemaal weg. *O*


halo halo! het gaat hier toch echt vlug met die topics! (heb mijn pc opgeblazen :) en zit nu even bij mijn broer)
Vraagje: gaat er morgen iemand van de Wieke Tingels naar de Mega Meeting?? Ik zou kunnen inpikken bij Eindhoven


als mijn motor thuis woonde had ik graag afgekomen, maar ja.... hij woont nu op kamers ;(


@Katoh 74: tot morgen..... :W (we kijken morgen toch wel de GP in Japan???)
 
je hebt helemaal gelijk Darkened Soul, het kan voor hetzelfde erger geweest zijn,
maar toch is het fustrerend :Y
ben vanaf gisteren weer begonnen met lopen, gisteren 2.5 km, vandaag 5 km...
conditie is toch niet helemaal weg. *O*


mja, kijk, als ge da op regelmatige tijdstippen onderhoud en ge zorgt ervoor dat ge effectief elke keer traind (tot ge het voelt in u spieren) dan maakt da nie uit da ge is een paar jaar bekke stilvalt, komt rap terug goed ;). is alleszins een PAK gezonder als vele.... steroïden en amphetaminen en powerpills en.... nfin ja, die "breej kassen" die nooit iets doen ;) da draait op lange termijn zwaar de verkeerde kant uit... ma anyhow, ur older, ur wiser u already know all this, looool. en k voorspel binnen dit en EEN WEEK goe nieuws voor u en de motor... if not i'll have to do some strange calls... looooool.
 
kga morgen een toerke doen in de ardennen weet iemand een leuk stadje ofzo :?
geen route want kheb toch geen gps of het moet een bepijlde zijn :9

of iemand dat mee wil?

:W


ps: iet me veel bochten aub 8-)

ik wil morgen wel een toerke gaan doen. was sowieso al van plan om te gaan rijden maar had niet echt een doel.
dus als je gaat rijden moet je maar iets laten weten.
ik ben van regio gent.

grtz, harald
 
vriendin belde me op om te vragen of ik nog iets wist ter aanvulling van het programmaboekje van een kickbokswedstrijd de 14de oktober,
ik natuurlijk meteen de logo en webadres van deze topic gegeven,
dus.... de wieken tingels nu ook in het programmaboekje van een kickboksgala *O*
klinkt wel lekker.... wieken tingels en kickboksen _O-

@rotaxmax: geef mij het logo van je hobbywinkel en adres dan kom je ook in het boekje,
al geloof ik eerlijk gezegd niet dat één van die gasten in zo'n winkeltje komen,
maar allé..... toch gratis reclame :Y
 
vriendin belde me op om te vragen of ik nog iets wist ter aanvulling van het programmaboekje van een kickbokswedstrijd de 14de oktober,
ik natuurlijk meteen de logo en webadres van deze topic gegeven,
dus.... de wieken tingels nu ook in het programmaboekje van een kickboksgala *O*
klinkt wel lekker.... wieken tingels en kickboksen _O-

@rotaxmax: geef mij het logo van je hobbywinkel en adres dan kom je ook in het boekje,
al geloof ik eerlijk gezegd niet dat één van die gasten in zo'n winkeltje komen,
maar allé..... toch gratis reclame :Y

Doet ge zelf ook aan kick boksen? Anders ben ik altijd wel te vinde voor is te sparre :)
Doe wel thaiboks ma das bijna zelfde ;)
 
vriendin belde me op om te vragen of ik nog iets wist ter aanvulling van het programmaboekje van een kickbokswedstrijd de 14de oktober,
ik natuurlijk meteen de logo en webadres van deze topic gegeven,
dus.... de wieken tingels nu ook in het programmaboekje van een kickboksgala *O*
klinkt wel lekker.... wieken tingels en kickboksen _O-

@rotaxmax: geef mij het logo van je hobbywinkel en adres dan kom je ook in het boekje,
al geloof ik eerlijk gezegd niet dat één van die gasten in zo'n winkeltje komen,
maar allé..... toch gratis reclame :Y


u vraagt, wij draaien, het logo is doorgestuurd. :W

BTW : kan je die kickbocks website van je vriendin nog eens doorgeven, kan ik al eens kijken wat te verwachten op 14 oktober. :9
 
Hehe ik ken het :P een paar weken nie gaan trainen en ik heb al schrik als ik volgende week terug ga beginne :o :9



niemand die nog een tourke gaat doen sevens? :]
Ken ook da gevoel :) , vroeger in de winter thaibox en in de zomer broemen , de eerste keren was serieus afzien . Juist terug thuis van e ritteke se lekker weertje ; banden zijn weeral goe warm geweest :Y , nu fietsen met de klein haha is eens iets anders op twee wielen hé 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan