Hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk...??? Wieken Tingels 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, 2 weken en 2 dagen dak rij,
al 2760 km op de teller en dus wat ervaring rijker en heel wat mijlpalen verzet

beetje de uitschieters ;

schrikachtig begonnen aan het mosseltreffen maar hoe meer in de rit hoe meer vertrouwen in de motor, was zo raar om altijd maar overschot te hebben en weten dat de motor zoveel meer kan dan ik ooit zal kunnen

dubbele bocht (eerst rechts dan links) der middenin nen auto die over de volle lijn twee fietsers voorbijstak resultaat, spiegel tegen spiegel, wat schrik gehad, maar gelukkig heb ik van die makkelijke verzetbare spiegels dus geen duw tegen stuur gehad

onderuit gaan op het schoolterrein |( gladde steentjes en kort bochtje, nuja, geen schade, alleen gekrenkt ego

gisteren 560 km gereden met MTC Zedelgem de rit van Wuustwezel, verschrikkelijke pijn in mn knieen, khad nog een broek onder mn leren pak aan

vandaag men eerste tankslapper gehad
en 190 geklokt achter de pontiac van mn stiefvader


dusja :W

2760 km's in twee weken, je doet er wel goed aan voort hé *D

Over die pijn in je knieën, is dat pak van je pas nieuw ofzo? Van mij heeft het ook 2 weken pijn gedaan en nu voel ik daar bijna niets meer van.

En die tankslapper, is dat dan van te snel op te trekken?
 
Zo'n ding DUWEN? BERGOP????
pffffff... :N

Ik krijg hem al amper uit mijn gang de stoep op geduwd als ik erop zit. Ik heb vrij hoge steuntjes dus geen zin mijn zadel te verlagen, terwijl ik mijn voeten (klein meiske) wel maar juist op de grond krijg om dat ding een beetje naar voor en achter te duwen. Ernaast lopen is ook al een hele trial, wordt nog lachen op het examen :?

Ja ik was er ook kapot van , heb het driemaal moeten doen .
Ben wel niet zo klein maar dan nog *D
Ja wat moet een mens doen in zo een situatie , eens je ver van huis bent ben je nogal op jezelf aangewezen , e Sheldon ( platte band ) :9 Of je moet een hele tijd wachten op pechverhelping ( nog betalen ook ) of familie en achterlaten wil niemand volgens mij...

Nu met de juiste techniek lukken de meeste dingen wel , ook dat achteruitwandelen en zelf opheffen : http://www.pinkribbonrides.com/Videos/104-0473_MVI.AVI
 
Weet iemand hoe je in je ondertitel meerdere regels onder elkaar doet? Ik wil dat doen door op enter te drukken maar dan denkt ie dat ik me profiel wil opslaan.
 
Oh God ik zou dat ding in mijn enthousiasme ineens de andere kant op duwen ;)
Misschien investeren in valbeugels, dan zou ik me minder geremd voelen met die motor?
 
2760 km's in twee weken, je doet er wel goed aan voort hé *D

Over die pijn in je knieën, is dat pak van je pas nieuw ofzo? Van mij heeft het ook 2 weken pijn gedaan en nu voel ik daar bijna niets meer van.

En die tankslapper, is dat dan van te snel op te trekken?


geen idee, khad mij kwaad gemaakt en kwas derna een auto ant inhalen, twas int optrekke, stuur sloeg heen en weer, kwist ni wa er gebeurde, dus ik gas zakken en zodra het stopte weer open trekke, stuur sloeg weer heen en weer, maar derna was nen bocht dus kmost toch stoppe me gas geven,

na de bocht geen last meer van gehad,

toen ik vroeg wa da kon zijn zijde ze tankslapper :s dusja
 
Weet iemand hoe je in je ondertitel meerdere regels onder elkaar doet? Ik wil dat doen door op enter te drukken maar dan denkt ie dat ik me profiel wil opslaan.
control + enter tegelijk misschien,
zo werkt het toch in sommige programma's
mss hier ook
 
Laatst bewerkt:
geen idee, khad mij kwaad gemaakt en kwas derna een auto ant inhalen, twas int optrekke, stuur sloeg heen en weer, kwist ni wa er gebeurde, dus ik gas zakken en zodra het stopte weer open trekke, stuur sloeg weer heen en weer, maar derna was nen bocht dus kmost toch stoppe me gas geven,

na de bocht geen last meer van gehad,

toen ik vroeg wa da kon zijn zijde ze tankslapper :s dusja


Miss zit je wat te gespannen, want kan me moeilijk voorstellen dat iemand die nog maar net rijdt al zo hard gaat doortrekken :?
 
/
geen idee, khad mij kwaad gemaakt en kwas derna een auto ant inhalen, twas int optrekke, stuur sloeg heen en weer, kwist ni wa er gebeurde, dus ik gas zakken en zodra het stopte weer open trekke, stuur sloeg weer heen en weer, maar derna was nen bocht dus kmost toch stoppe me gas geven,

na de bocht geen last meer van gehad,

toen ik vroeg wa da kon zijn zijde ze tankslapper :s dusja

9/10 beetje slechte asfalt of beton baan dan fel op het gas met als gevolg al de grip van je voorwiel... is de eerste keer echt verschiete en heb er zo al eentje over zn stuur zien vliege ook :P reactie: opschakelen gas blijven geve en arme klemme tegen je tank. of een stuur demper zette })
 
Bende gelukzakken allemaal gaan rijden B| ik ben weer thuisgebleven moto gp gekeken/gras afgereden en veel zitten nietsen :P
@Wendyken mooie foto's :Y @sjiriki goed bezig 2200+km in 2 weken da wil zeggen daje bijna 60 000km/jaar gaat doen als je zo voort gaat })

@ska man ja de nieuwe r1 is idd zo lelijk nie O-) maar vroeger in de goeie ouwe tijd (2004 :+ ) vond ik alle jappen mooi en nu ist veel minder...

Allé ik ben al gaan werken :W
 
Bende gelukzakken allemaal gaan rijden B| ik ben weer thuisgebleven moto gp gekeken/gras afgereden en veel zitten nietsen :P
@Wendyken mooie foto's :Y @sjiriki goed bezig 2200+km in 2 weken da wil zeggen daje bijna 60 000km/jaar gaat doen als je zo voort gaat })

@ska man ja de nieuwe r1 is idd zo lelijk nie O-) maar vroeger in de goeie ouwe tijd (2004 :+ ) vond ik alle jappen mooi en nu ist veel minder...

Allé ik ben al gaan werken :W

Je hebt ergens wel gelijk , 2004 was voor al de jappen een goed jaarke qwa modellen.
De nieuwe Blade trekt ook op niets ... vorige vond ik prachtig :9~ maar de nieuwe :N .
Suzuki van tzelfde, de SS vind ik ook niet meer aantrekkelijk om te kopen .
De nieuwe nakeds vind ik wel geslaagd, het was moeilijk kiezen })
Hopelijk komt dat nog goed met de nieuwe modellen ...
 
K heb gisteren ook eens een rondpunt gereden, alle ja, was eigenlijk rond getuft :Y
Daar in Wetteren, da blijft ma duren :] Ma t is daar meestal wel druk en knie leggen zou k er niet proberen

Idd, moet echt lukken da ge daar 't rond punt voor u alleen hebt. Is daar bijna altijd te druk om stunts te beginnen uithalen.
 
Weet iemand hoe je in je ondertitel meerdere regels onder elkaar doet? Ik wil dat doen door op enter te drukken maar dan denkt ie dat ik me profiel wil opslaan.



probeer eens na uw "lijntje" is de volgende "tag" te gebruiken: " br " maar dan met vierkante haken der rond (zo'n: [ ])
 
zo, 2 weken en 2 dagen dak rij,
al 2760 km op de teller en dus wat ervaring rijker en heel wat mijlpalen verzet

beetje de uitschieters ;

schrikachtig begonnen aan het mosseltreffen maar hoe meer in de rit hoe meer vertrouwen in de motor, was zo raar om altijd maar overschot te hebben en weten dat de motor zoveel meer kan dan ik ooit zal kunnen

dubbele bocht (eerst rechts dan links) der middenin nen auto die over de volle lijn twee fietsers voorbijstak resultaat, spiegel tegen spiegel, wat schrik gehad, maar gelukkig heb ik van die makkelijke verzetbare spiegels dus geen duw tegen stuur gehad

onderuit gaan op het schoolterrein |( gladde steentjes en kort bochtje, nuja, geen schade, alleen gekrenkt ego

gisteren 560 km gereden met MTC Zedelgem de rit van Wuustwezel, verschrikkelijke pijn in mn knieen, khad nog een broek onder mn leren pak aan

vandaag men eerste tankslapper gehad
en 190 geklokt achter de pontiac van mn stiefvader


dusja :W


eykes, voorzichtig zijn daaro eh. steentjes en bochten... hard optrekken en stuur te strak vasthouden... 190 achter ne pontiac... sigh... *D anyhow have fun n blijven bijleren is de boodschap, de dag dat je merkt: he het gaat wel bijzonder goed: das den dag dat ge weer is op de details moet gaan letten ;) bocht doorkijken, constant omgeving scannen, bewegende dingen in het oog houden en steegjes in de verte steeds met enige voorzichtigheid passeren (voorzichtig als in: verwachten dat er iets uit kan rijden/springen/lopen en dat je wel eens vol in de ankers of vol in de gas moet gaan....)

ma soit, al bij al goed bezig precies ;)

keep it up
 
Ah OK, dan geen versleten onderdelen dus. Ik heb gehoord dat bandenspanning wel eens een grote rol kan spelen. Klopta?

kan vanalles zijn... de meesten komen dan af met indd bandenspanning/bandensoort/voorvering/slecht uitgelijnd/topkoffer/..... maar MEESTAL ligt het gewoon aan de verkramte houding van de berijder (af en toe leren u knienen en onderbenen tegen u machien te drukken en da zo te houden zodat u bovenlichaam zo goed als ontspannen kan doen wat het wil zonder dat de motor van zen lijn zou gaan)
OF aan inderdaad een slecht wegdek. heb al een zwaar dijnend stuur gehad op de baan van leuven naar haasrode bvb (autostrade eindigt daar in de buurt en die laatste km'ers asfalt die hebben nog al een golvende lijn, lol).

ma soit... can be a whole lot of things. n vooral bij het optrekken wordt wiel wel lekker licht dus...
 
:( :( :( Vanaf vandaag behoor ik helaas bij diegenen die reeds met moto gevallen zijn.
Met 5 kameraden deelgenomen aan tourrit MTL (Leuven). Mooie rondrit met vrolijke bende
en enkele leuke stops (terrasjes). Alles verlopen zonder incidenten tot bibi bij het naar huis
rijden op een T-kruispunt het zo nodig vond nog op te zetten voor een traag aankomende wagen die voorrang had op ons. Kameraad juist voor mij dacht er anders over en stopte.
Had dit totaal nie verwacht en nie gezien |( |( en kon alleen nog maar moto opzij smijten om niet achter op hem te rijden. Helaas een hoge borduur waar ik schuin opbots met gevolg
voorwiel weg en machien nie meer kunnen houden. Heb gelukkig weinig schade want mijn rechter been en uitlaat hebben blijkbaar praktisch alles opgevangen. Ik had veel erger verwacht en ben dus eigenlijk zeer gelukkig bij een dom ongeluk. Moraal van het verhaal, weer iets te hevig geweest en weer iets bijgeleerd.


ah, zijt blij dat het da maar was :) dus nu zijt ge weer herinnert aan het feit dat als je in groep rijdt degene vooraan eigenlijk over het algemeen bepaald wat de rest doet: stoppen of doorrijden, bocht links of rechts, ... en in groep rijden is een kwestie van vertrouwen hebben in de mederijders (maar vooral in uzelf ofcourse ;) )

ma goed, nie onder nen auto beland, ben ik al blij om, dit weekend zullen er wel meerdere iets voorgehad hebben, spijtig genoeg een paar met slechte afloop... RIP is what i can say....
 
ah, zijt blij dat het da maar was :) dus nu zijt ge weer herinnert aan het feit dat als je in groep rijdt degene vooraan eigenlijk over het algemeen bepaald wat de rest doet: stoppen of doorrijden, bocht links of rechts, ... en in groep rijden is een kwestie van vertrouwen hebben in de mederijders (maar vooral in uzelf ofcourse ;) )

ma goed, nie onder nen auto beland, ben ik al blij om, dit weekend zullen er wel meerdere iets voorgehad hebben, spijtig genoeg een paar met slechte afloop... RIP is what i can say....

Thx voor bezorgdheid, ben me er weldegelijk van bewust dat het veel erger had kunnen
aflopen. Ik kan zelfs nie begrijpen dat ik lichamelijk nergens last van heb. Moet toch
effe Richa en Oxtar bedanken. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan