Hoevelaken ---> KBH deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh luitjes :W

ik heb genoten gisteren. leuk om alle gezichten (weer) eens te zien.
eten was goed, speelhoekje boven ook :P
Al die nieuwe indrukken, ik heb gewoon de hele nacht niet kunnen slapen :)
daarna nog even nagetafeld bij f&s en detox. bedankt, was ook errug gezellig.
alleen het laatste half uur, zat ik niet lekker meer in mijn vel. volgens f&s zag ik er ook wat wit uit. bij thuiskomst bleek wat me dwars zat. zonder in details te treden, heb ik, geloof ik, een half uur op de pot gezeten :X (dat verd"*@$ frikandelletje :+ ).
desondanks vond ik het wel voor herhaling vatbaar. maar de volgende keer in ons pakkie, ergens op een terras met de fiets voor de neus *D :Y

@detox
één van de mooiste en meest uitgebreide strattopics op dit forum. en de tweede post alles in het teken van de kampioenschappen van de machtige SP
With Nicky Hayden Colin Edwards and Joey Dunlop claiming AMA and World titles, respectively, on the Ducati-beater! :}
VTR SP 1&2 Topic Deel 11

oh btw: hele leuke screensaver heb je ;) *D

@104 (en de ander kbh over the border gangers)
Watervallen van Coo leveren een schitterend Kodak moment !
SP1.jpg

Mooi spul hoor! zo'n Honda }) _O- _O-

@F&S
Leuk spelletje! Zoek de verschillen :P
100B8480.jpg
 
Moggel allemaal :W

Was toch weer erg gezellie bij Fujiyama. Ik heb de FujiSensei wel verzocht of we de volgende keer weer live muziek krijgen, ik miste de polonaise een beetje :o

@Sputnik; details hebben we liever niet, maar ik begrijp dat je weer een beetje bent opgeknapt? Was vast geen feest om nog terug te moeten rijden :r

Eerst volgende uitje zal waarschijnlijk niet bij de Schep zijn maar de motorbeurs Utrecht. Wij zijn vast niet de enige die daar een kijkje gaan nemen. Misschien kunnen we iets afspreken met de groep :Y
Eind maart hebben we een housewarming op de planning staan, hopelijk denkt de aannemer er ook zo over. Huis moet uiteraard wel eerst opgeleverd worden :Y
 
En een goeiemorgen toegewenst van mij! :W

Ik vond het ook heel erg gezellig gisteravond. Helaas vlóóg de tijd voorbij in het restaurant. Gelukkig was er genoeg animo om het nog even bij ons thuis voort te zetten. Ook daar was het nog lang erg gezellig... :Y Erg leuk om iedereen weer even live te spreken en te zien. Voel me nu wel een beetje brak; erg laat naar bed en al redelijk vroeg er weer uit....

Ben erg benieuwd naar de foto's die Sarina heeft gemaakt....
Maar die ligt waarschijnlijk nog lekker te knorren onder de klamme lappen (met ...) ;) O-) _O-


@Sputnick; hoop dat je je nu weer beter voelt, had ik 't toch goed gezien...
Grappig die foto met dat modelbouwmotortje op de voorgrond. DetoX gaat inderdaad ook nog zo'n foto maken, is erg leuk!
 
Laatst bewerkt:
En een goeiemorgen toegewenst van mij! :W

Ik vond het ook heel erg gezellig gisteravond. Helaas vlóóg de tijd voorbij in het restaurant. Gelukkig was er genoeg animo om het nog even bij ons thuis voort te zetten. Ook daar was het nog lang erg gezellig... :Y Erg leuk om iedereen weer even live te spreken en te zien. Voel me nu wel een beetje brak; erg laat naar bed en al redelijk vroeg er weer uit....

Ben erg benieuwd naar de foto's die Sarina heeft gemaakt....
Maar die ligt waarschijnlijk nog lekker te knorren onder de klamme lappen (met ...) ;) O-) _O-


@Sputnick; hoop dat je je nu weer beter voelt, had ik 't toch goed gezien...
Grappig die foto met dat modelbouwmotortje op de voorgrond. DetoX gaat inderdaad ook nog zo'n foto maken, is erg leuk!

voel me weer prima hoor! zat me gewoon ff dwars ofzo, maar als ik het kwijt ben, voel ik me doorgaans weer kiplekker :Y

nog eentje dan ;)
100B8520.jpg
 

Ik snap niet wat de vrouw loopt te klagen.... door het laseren zag ze je waarschijnlijk nog niet optimaal maar dankzij het eten moest ze jou nu toch feilloos weten te vinden.
Dat telt toch zeker ook voor iets... *D


THE DAY AFTER......

@FeRRdi.....

FeRRdi :} voor het nemen van het iniatief... prima geregeld, dacht ik zo. :Y

@Iedereen........

Wij hebben gisteren genoten van het eten... alles smaakte prima. Met name de handel van de teppanyaki genoot onze voorkeur. Kortom... Fujidinges is voor herhaling vatbaar.

[me]Kato zit te denken als seizoensafsluiting tzt... mits wij dan nog mogen komen daar[/me] :X

Ook het gezelschap vonden wij prima te vreten... allemaal verschillende mensen mét een een dezelfde passie: SEX ehhhh.... motorrijden. :$
En dan zie je eigenlijk dat het géén ene moer uitmaakt of je nou op een échte motor rijdt of een Honda. Als je maar plezier hebt. :Y
Kortom wij kijken uit naar de eerste zonnestralen en pekelvrije wegen van de Eifel en daarvoor... *O*

@M3rcury.....

Jongen... je hebt echt wat gemist.... Ohnee, top dat je d'r bij was. En erg leuk dat je Kaatje ook had meegenomen. Nu we het daar toch over hebben... wanneer haalt zij het motorrijbewijs :?

@DetoX...... and F&S..

Wij gaan sowieso ook naar de beurs... maar doordeweeks, want dan loop je tegen de meeste aanbiedingen aan en ontloop je de grote menigte. :Y
Bedankt voor het lenen van Jeff D. als wij hem hebben gezien droppen we ze bij FeRRdi & Ray. ;)

@Doorn....

Bedankt voor het branden. :Y

@The Beerhunter.......

:X


Nou.... dat hebben we wéér gehad maar ehhh.....

Gelukkig hebben we de foto's nog. :Y
 
Zo... ook weer in de wakkere wereld beland! :Z
Croissantjes a la Kato zijn inmiddels in the make.

Óók ik heb het gisteren bijzonder naar mijn zin gehad.
Leuk om iedereen te zien en met een hoop mensen te kleppen. :Y

Het eten viel ook prima... ben geloof ik blij dat de frikandellen heb laten staan.. :X
De Teppanyaki was prima! En ze waren inderdaad niet zuinig met verse knoflook dus Albert... ik hoop voor jou dat jullie een royale bank hebben ;)

Met genoegen heb ik naar Ray gekeken die alle chocolaatjes toegeworpen kreeg en nog eens een bord ijs en zoetigheden opschepte... lekkerbek! :9

104, succes met het verhuizen en daarna met het uitvinden hoe die Zumo werkt... en weet je... eigenlijk had ik er meteen ook maar een moeten kopen zodat we dat samen uit hadden kunnen zoeken. Ik heb daar dus een hekel aan vooral als het niet werkt zoals ik wil... :X Maar goed... centen hou ik op dit moment liever in de portemonnaie vanwege een hoop andere dingen die voor ons liggen.

@ the BMW guy... leuk dat er versterking is in het BMW blok van het klaverblad topic. Leuke fiets rij je :P Vind dat ding ook erg leuk maar hou het voorlopig nog even bij de R1100S.

@ All.... ik wens iedereen een fijne dag.
Wij hebben niet veel op de planning staan dus misschien gooien we straks eens een eerste DVD'tje in de speler. Denk dat we daar de dag wel mee doorkomen. *D


En ja foto's..... ben ik nou benieuwd of niet... :+
 
~Zo... ook weer in de wakkere wereld beland! :Z
Croissantjes a la Kato zijn inmiddels in the make.

verse croissantjes a la SPutnick zijn allang verorberd, natuurlijk vergezeld van een lekker bakkie thee en versgeperste jus. Mrs. SPutnick verdiende weer wat xtra aandacht *O* *O*
Óók ik heb het gisteren bijzonder naar mijn zin gehad.
Leuk om iedereen te zien en met een hoop mensen te kleppen. :Y
nou hebben wij elkaar jammer genoeg weinig gesproken. maar dat komt ongetwijfeld nog wel een keer *D
Het eten viel ook prima... ben geloof ik blij dat de frikandellen heb laten staan.. :X
je moet toch iets de schuld geven :P
@ the BMW guy... leuk dat er versterking is in het BMW blok van het klaverblad topic. Leuke fiets rij je :P Vind dat ding ook erg leuk maar hou het voorlopig nog even bij de R1100S.
welk type reed die nou ook alweer?
 
Zow, d'r ook weer uitgetrapt, smogguhs :W


Was onverwachts gezellig luitjes! Leuk om weer even wat bij te ouwehoeren met die-en-gene. Nu maar hopen dat dat wederzijds was. :+

Vrees dat als ze er een terras op gaan zetten dat je beter zelf een kratje bier mee kunt nemen als je meer als 1 glaasje per uur naar binnen wilt kegelen :X


@SP, bestel is ff een jus-tje voor me :? :+

@The Beerhunter.......

:X
don't know what to say..... -O-









naja... naast dat kun je iig stoppen met rekenen ;)
 
Voor de nieuwschierigen, nog lang en breed niet klaar, maar ff snel in elkaar geflanst gistermiddag 8-)

wiel003.jpg

wiel002.jpg

wiel001.jpg


mede mogelijk gemaakt door...

wiel006.jpg


[/spam] *D
 
BTW,

Jongens en meisjes, hartelijk bedankt voor een ontzettend geslaagde avond!!!! Ik heb het super naar mijn zin gehad! Dat beloofd wat naar de Eifel / Moezel!! Ook al is het volgens FeRRdi met 2 lekke banden...
 
[me="Ghostrider88"]is ook weer wakker :X [/me]
beetje een latertje geworden gister O-)
jammer dat ik moest snel weg moest om te werken want ik vondt t bijzonder gezellig
leuk om iedereen weer ff te zien en te spreken alhoewel ik niet de kans heb gehad om iedereen te spreken
En ze hadden gelukkig ook wat anders dan de oosterse handel *O*
 
:W ik ben er ook eventjes, zo op naar de familiborrel maar er is 1 foto die ik gewoon moest plaatsten }) de rest komt helaas later, heb er geen tijd voor dit weekend '(

full
 
moggel...

zo ik ben ook weer wakker...

vond het super gezellig gister zeg en echt voor herhaling vatbaar... zaterdag weer??? :+

kgaat ff lekker douche en me pak aantrekken en dan stukje gas geven *O*...

kijken of het allemaal nog lukt _O- O-) :W
 
Nou ik laat me motor lekker binnen staan vandaag.



Ik heb nog wel even me uitlaat bekeken, en wat blijkt......ik heb gewoon een E-keur op m'n Bos uitlaat *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan