Hoevelaken ---> KBH deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kroonplaat moet los en dan de vorkpoten draaien zodat de kroonplaat er doorheen zakt. Ca. 1 tot 1,5 laten zakken. SBK-stuurtje erop en drukken die fiets.... KD is in reach... :P
Juist duidelijk
zal is ff kijken
meschien ff onder toezicht van de hofleverancier doen maandag
 
wij hebben vandaag een terrasje in amsterdam genomen heerlijk weer en goed druk alle parkeergarages vol :( maar was wel weer gezellig :)
 
@Blade:

Wil je dieze in de OP zetten voor me

25d4155ccc61d6b197aee5fbfbebd9e9


Tnx
 
Laatst bewerkt:
Aaah nieuw deel met mooie poser foto's in de OP :9~

Hier mijn bescheiden bijdrage O-)
full
 
Laatst bewerkt:
Dag alleaal,

Lekker gereden allemaal zie ik, zat wel ff te balen vandaag bike staat nog steeds in de winterstalling en daar zal die ook nog wel ff blijven.

Edo@ zou het wel ff laten hier op het topic over hoe het allemaal gaat lopen met kees.
En been een beetje druk met het huis daarom niet zoveel aanwezig hier.


Ferrdi@ zie dat je weer een andere bike hebt ziet er goed uit.
Heb geen schikking gekregen alleen een dagvaarding waar op stond dat je een voorstel ter voorkoming strafvervolging kunt doen (punt 3) dus denk dat ik maar ff een brief moet schrijven.
 
Hoe gaat het precies met de inschrijving mbt het Eifel uitje.
Heb denk ook wel zin om mee te gaan :]
 
Dag alleaal,

Lekker gereden allemaal zie ik, zat wel ff te balen vandaag bike staat nog steeds in de winterstalling en daar zal die ook nog wel ff blijven.

Edo@ zou het wel ff laten hier op het topic over hoe het allemaal gaat lopen met kees.
En been een beetje druk met het huis daarom niet zoveel aanwezig hier.


Ferrdi@ zie dat je weer een andere bike hebt ziet er goed uit.
Heb geen schikking gekregen alleen een dagvaarding waar op stond dat je een voorstel ter voorkoming strafvervolging kunt doen (punt 3) dus denk dat ik maar ff een brief moet schrijven.
staat er niet achterop ? wel vreemd want meestal doen ze gelijk een schikkingsbedrag
je kan ze natuurlijk ook effe bellen morgen :)
 
volgens mij waren er ergens ok al weer wat afboekingen, dus wie weet :+

Klopt... gewoon kontakt opnemen met het hotel en het zelf regelen. De afmeldingen zijn op ludieke wijze verrekend en er is, ca. 2wkn. geleden, dus een 2 peroonskamer vrijgekomen. :Y

Suk6. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan