HOG

Status
Niet open voor verdere reacties.

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
29
vlaieland
zijn er hier mensen die een varken hebben?
Ik denk al een jaar of wat over de aanschaf van een varken aan.Nu kunnen ze 300 kg wegen dus dat moet je natuurlijk goed afwegen allemaal.
Maar iemand ervaring met een varken als huisdier?
 
Geen idee,
maat van mij had wel altijd een varken. En dan aan het eind van het jaar slachten en een nieuwe halen. Smaakte werelds verschil van de supermarkt volgens hem.

Ga je je varken ook tweedehands halen?
 
Tja, is dat serieus?

Ik kom wel van een boerenbedrijf af, en daar waren altijd varkens.
Mijn vader had ze gewoon voor voor de fok, en als vleesvarkens natuurlijk.
Maar een gewoon Hollands varkens als huisdier zou ik niet zien zitten omdat ze "grijpen" , ze zullen je bijten bedoel ik, en het zijn slopers.

Ik weet niet er iemand is die iemand kent die gewoon blank varken als huis tuin en keuken varken had, misschien dat die er wel zijn.

Maar een varken, om als huisdier te houden, verdiep je eens in CHinees hangbuikzwijn, die hebben een veel gemoedelijker karakter.
 
Tja, is dat serieus?

Ik kom wel van een boerenbedrijf af, en daar waren altijd varkens.
Mijn vader had ze gewoon voor voor de fok, en als vleesvarkens natuurlijk.
Maar een gewoon Hollands varkens als huisdier zou ik niet zien zitten omdat ze "grijpen" , ze zullen je bijten bedoel ik, en het zijn slopers.

Ik weet niet er iemand is die iemand kent die gewoon blank varken als huis tuin en keuken varken had, misschien dat die er wel zijn.

Maar een varken, om als huisdier te houden, verdiep je eens in CHinees hangbuikzwijn, die hebben een veel gemoedelijker karakter.


zijn er ook varkens die van iets anders zijn gemaakt dan vlees dan? :?
 
mijn buurman heeft ooit eens een varken gehad van over de 100k en hij ging hem s ochtens altijd even uitlaten in de spaansepolder(Industriegebied in rotterdam noord) ...... ze hebben hem een keer op rotterdam zuid terug gevonden om dat het varken niet naar huis wenste terug te keren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan