HOG

  • Onderwerp starter Anoniempje599
  • Startdatum
Om even ONTOPIC te blijven.
Je krijgt het lidmaatschap GRATIS 1 jaar lang, als je je post niet wilt lezen (net als reclameblaadjes) gooi je het toch in de oudpapierbak? Je hebt het nu dus gratis, dan word je volgende keer toch geen lid meer?
Is niet zo moeilijk toch?
De HOG doet zijn best en jij vind er niks aan. Zou iemand daar mee kunnen zitten?

Zo is het ook bij mij gegaan... jaartje gratis lid bij aanschaf van een motor, vervolgens zag ik allemaal figuren zoals Ultra en toen heb ik het maar niet verlengd.
 
Laatst bewerkt:
Zo is het ook bij mij gegaan... jaartje gratis lid bij aanschaf van een motor, vervolgens zag ik allemaal figuren zoals Ultra gezien en toen heb ik het maar niet verlengd.
wij kunnen samen wel een hog oprichten, we hebben allebei een harley toch ?

;)
 
full
 
geef ultra maar even een ban, maakt iedereen hier voor simpel uit, vindt ik niet erg beschaafd van een intellectueel. Neanderthaler gedrag!
Door Orpheus [Moderator] op 16-06-2006 10:26
Quote:
om slotjes vragen wordt meestal niet zo op prijs gesteld. Als je een topic wilt rapporteren, kan dat via dat gele driehoekje rechts bovenaan het topic.

Maar een slotje vind/vond ik niet nodig. Afgezien van wat oververhitte gemoederen in dit topic, is er weinig aan de hand.
 
Door Orpheus [Moderator] op 16-06-2006 10:26
Quote:
om slotjes vragen wordt meestal niet zo op prijs gesteld. Als je een topic wilt rapporteren, kan dat via dat gele driehoekje rechts bovenaan het topic.

Maar een slotje vind/vond ik niet nodig. Afgezien van wat oververhitte gemoederen in dit topic, is er weinig aan de hand.
Tuurlijk,'t is maar om te lache *D *D

Maar toch...foute club en foute motor. :Y *O*
 
Hallo ik rij een motor en ik rij Harley . De Motor is een VX 800 hartstikke goede Motor rijd perfect ik zwaai naar iedereen ook Harley rijders de een zwaait terug en de ander niet moet ieder voor zich weten.
Als ik Harley rij zwaai ik ook naar iedereen de een zwaait terug en de ander niet moet ieder voor zich weten.
Als ik mijn vx ergens neerzet komt er geen persoon kijken .
Zet ik mijn Harley ergens neer altijd kijkers voor en tegenstanders de tegenstanders die schelden dat we niet groeten de tegenstanders die vinden dat we a-sociaal zijn de tegenstanders die vinden dat we teveel hebben betaald voor een Harley de tegenstanders die jaloers zijn op de Harley en de H.O.G. omdat ze niets begrijpen van Harley en de Harleyrijders.
Motor rijders en Harley rijders zijn mensen die genietn van hun hobby waarom elkaar dan dwars liggen .
Leven en laten leven ieder zijn eigen Motor en Harley
Groeten
 
Door Orpheus [Moderator] op 16-06-2006 10:26
Quote:
om slotjes vragen wordt meestal niet zo op prijs gesteld. Als je een topic wilt rapporteren, kan dat via dat gele driehoekje rechts bovenaan het topic.

Maar een slotje vind/vond ik niet nodig. Afgezien van wat oververhitte gemoederen in dit topic, is er weinig aan de hand.

Vraagt ie toch ook niet om,. hij vraagt om jou te bannen..

Nu heb je zulk duur taalgebruik, en nog kan je niet begrijpend lezen :N , niet goe,...
 
Mijn speciale dank aan de Heer Passiefey, de TS. Weinig solidariteit te bespeuren, weinig tolerantie: toer tegen choppers, Hon>Yam, Sus>Kwak,Chopper> originele uit de krat.Veel scheldwoorden door frustraties, weinig opbouwende opmerkingen.Ik bewonder ALLE mechanische sporten, ik spot niet met andere bikers, zelfs niet met brommers (mijn avatar). Heer Passiefey, wat denkt U van het verloop van uw topic?Hopelijk blijft het topic met iets hoger gehalte aan motovriendelijkheid. Topic "Leugen n°1" zit al in diezelfde vijandelijke sfeer.
 
Tja, op dom doorzettingsvermogen wint Ultra het. En ik heb eigenlijk ook wel respect voor de wijze waarop meneer het bloed onder de nagels van MF leden vandaan kan halen.

Dus...

laten we het eens over de zwakke plek van een gemiddeld HOG lid hebben... inhoud en kennis.

Ultra, ik heb je de vraag nu al 2x gesteld, maar leg nou eindelijk eens uit waarom een paarse Dyna rechtstreeks uit de doos een Bobber is?




En ontloop me nu niet voor de 3e keer.
 
Mijn speciale dank aan de Heer Passiefey, de TS. Weinig solidariteit te bespeuren, weinig tolerantie: toer tegen choppers, Hon>Yam, Sus>Kwak,Chopper> originele uit de krat.Veel scheldwoorden door frustraties, weinig opbouwende opmerkingen.Ik bewonder ALLE mechanische sporten, ik spot niet met andere bikers, zelfs niet met brommers (mijn avatar). Heer Passiefey, wat denkt U van het verloop van uw topic?Hopelijk blijft het topic met iets hoger gehalte aan motovriendelijkheid. Topic "Leugen n°1" zit al in diezelfde vijandelijke sfeer.
bloedzuigers als jij met je dikke bek vol gouden tanden creeren juist die vijandelijkheid, fatje..
 
Echte lol heb je pas in een Solex club.Gezellig met breiende oma's en sigaarrokende opa's op stap.Elke 5km een plaspauze en keuvelen over vroeger(was alles beter).Hoogtepunt is als de gele kunstgebitten in het lege bierglas gaan en de incontinentieluiers uit de zadeltassen komen.Was altijd lachen en over 20 jaar voel ik me helemaal thuis. :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan