Honda CB1300 Superfour

Zolang het niet dè CB1000/1300club NL is vind ik het prima. Of er moet een clublid opstaan die graag een feesboekpagina wil aanmaken en deze gaat beheren. Die persoon zal dan wel toe moeten treden tot het bestuur maar dat is voornamelijk gezellig............ *O*
 
Zolang het niet dè CB1000/1300club NL is vind ik het prima. Of er moet een clublid opstaan die graag een feesboekpagina wil aanmaken en deze gaat beheren.
Haaaa haaa hij gaat om...net het weer...

Gewoon doorgaan met CB1300 SC54 Nederland...dit gaat super Peter...niet weer wat nieuws.
 
Laatst bewerkt:
Haaaa haaa hij gaat om...net het weer...
Voor de goede orde; als je met "hem" toevallig mij bedoeld dan heb je het mis, ik heb niks met feesboek en zie dat ook niet snel veranderen. Als je mijn bericht leest :z dan zie je dat ik als voorzitter best opensta voor wensen van de clubleden (mocht die wens er zijn). Als de leden het leuk vinden om een feesboekpagina te hebben dan sta ik dat niet in de weg. Maar die zal dan beheerd moeten worden door een bestuurslid (bestaand of nieuw) en ik ga dat niet doen........... want een CLUBpagina is niet geheel vrijblijvend natuurlijk. :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan