Honda CB1300 Superfour

Voor de goede orde; als je met "hem" toevallig mij bedoeld dan heb je het mis, ik heb niks met feesboek en zie dat ook niet snel veranderen. Als je mijn bericht leest :z dan zie je dat ik als voorzitter best opensta voor wensen van de clubleden (mocht die wens er zijn). Als de leden het leuk vinden om een feesboekpagina te hebben dan sta ik dat niet in de weg. Maar die zal dan beheerd moeten worden door een bestuurslid (bestaand of nieuw) en ik ga dat niet doen........... want een CLUBpagina is niet geheel vrijblijvend natuurlijk. :N
Jij weet ook overal een mooi verhaal van te maken.... _O- ....lach me rot hier. :Y
 
We kunnen toch een algemeen CB1300 CB1000 FB pagina maken.
Kan me niet voor stellen dat in de CB1300 nederland geen ander CB1300 of CB1000 rijders welkom zijn.
 
We kunnen toch een algemeen CB1300 CB1000 FB pagina maken.
Kan me niet voor stellen dat in de CB1300 nederland geen ander CB1300 of CB1000 rijders welkom zijn.
Er zijn intussen bergen CB1300 clubs te vinden...denk dat maarten graag zijn CB1000/1300 club wil zien op Facebook...iedereen kan op Facebook een club aanmaken, hoe je het ook wil noemen.
Er is nu een Nederlandse CB1300 club op Facebook, lijkt me gekke huis om nu weer een club aan te maken.
 
IK hoef de Honda CB1000/1300club NL niet op feesboek te hebben hoor. Maar als er leden zijn die dat leuk vinden valt daarover te praten.

Doen die andere "clubs" nog wat meer dan alleen ouwehoeren en foto's plaatsen, rijden ofzo?
 
Vandaag weer een filterring op de post gedaan, mochten er nog mensen interesse hebben er zijn er niet veel meer.....op is echt op..... kan ik mooi met het volgende beginnen. ;)
eridld.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er zijn intussen bergen CB1300 clubs te vinden...denk dat maarten graag zijn CB1000/1300 club wil zien op Facebook...iedereen kan op Facebook een club aanmaken, hoe je het ook wil noemen.
Er is nu een Nederlandse CB1300 club op Facebook, lijkt me gekke huis om nu weer een club aan te maken.

Hier heb je gelijk in :Y ,gaan we een nieuwe maken voor Ned verhuizen we daar allemaal heen,dus heeft totaal geen nut. :N
 
Houden die we nu hebben...iedereen kan en mag daar komen om te kletsen over zijn CB...niks mis mee.
 
Maar ik las hiero dat die CB1300 SC54 Nederland heet, dat lijkt me nogal gericht op slechts 1 type motor? :X :?
 
Laatst bewerkt:
Vind het alleen beetje vreemde keuze qua naam dan........... |(
Wat ik schreef is dat je het wat ruim moet zien. :Y ..zie de Apprilia CBR600, BMW die ook lekker meerijden met de toerritjes afgelopen jaar...terwijl het een CB1000/1300 club is....maakt allemaal niet uit...niet te diep denken en lekker plezier beleven van onze hobby. :]
 
Wat ik schreef is dat je het wat ruim moet zien. :Y ..zie de Apprilia CBR600, BMW die ook lekker meerijden met de toerritjes afgelopen jaar...terwijl het een CB1000/1300 club is....maakt allemaal niet uit...niet te diep denken en lekker plezier beleven van onze hobby. :]
Volgens mij zit jij appelen met peren te vergelijken..........

1) Intro's met andere motoren zijn àltijd welkom om mee te rijden. Dèze club doet dan ook rijden, doet die feesboekclub dat ook? Had ik nl. nog geen antwoord op gehad.
2) De motoren die jij noemt zijn van intro's die zo vaak meekwamen met CBrijders dat ze uiteindelijk - op mijn verzoek - lid zijn geworden. Jij weet ook dat de contributie grotendeels wordt gebruikt om te trakteren op drank en bv. de veerpont te betalen dus met niet betalende intro's die vaak meegaan gaat dat scheeflopen.
3) De CBR600rijder heeft inmiddels een - zeer nette! - wit/rode CB1000 dus die snapt het inmiddels. Heeft even geduurt maar toch.......... ;)
4) De BMW-rijder die jij kent had daarvoor een CB1300, heeft hem ingeruild op de BMW en is inmiddels geen clublid meer. Het moet ook niet te gek gaan worden met afwijkende motoren binnen de club.
5) We hebben er wel een nieuwe BMW-rijder bij want immers heeft Rob zijn CB1300 ook ingeruild. Hij was jarenlang lid en mag dat wat mij betreft blijven. We hebben immers altijd een kapstok nodig voor onze motorjassen............ O-) _O-

Oja, zelfs onze penningmeester rijdt een Yamaha! :]
 
DAAR kan ik mij geheel bij aansluiten Willem! :} :}

Yep!

Men wil mij ook aan het FB hebben Maarten,anders kan ik bepaalde zaken niet zien/lezen?

Jammer dan........voor hun...de FB believers :P

Al dat dwingen. :r

Ik zou zeggen,beide MF of FB allemaal prima laat dan diegene die geen FB wil dan ook in hun waarde. *O*

Hetzelfde met Whatapp.......waarom antwoordt jij niet meteen mij terug als je mijn berichtje leest? :? MOT da ja ohw :X

What..the ........fuck ja.......dat maakt ik fijn zelf wel uit ja B| Wanneer ik dat doe. :W
 
Laatst bewerkt:
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, dat mensen gaan vragen waarom ik niet (direct) op de What'sApp reageer.............. zou wat zijn zeg!

Overigens heeft DickCB nog steeds geen What'sApp :z
 
Laatst bewerkt:
Punt vier Maarten....dat bedoel ik met afwijkende motoren binnen SC54 geen punt allemaal.
Vat alles niet zo letterlijk op... _O-
 
Laatst bewerkt:
Maar ik las hiero dat die CB1300 SC54 Nederland heet, dat lijkt me nogal gericht op slechts 1 type motor? :X :?

En dat is het ook,maar mocht er iemand met een andere langskomen dan kan dat ook al zal dat niet gebeuren denk ik.En gezien ik op FB ook in de CB1000 Big One groep zit en daar nog nooit een Ned gespot heb zal de naam wijzigen weinig tot geen nut hebben.Dus blijft het maar gewoon zoals het is. ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag goed weer om één van de CB's winterklaar te maken..we zijn wat van plan, kijken of het wat gaat worden... 8-)

dm8zsy.jpg


30w16dk.jpg


2i28xll.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan