Honda CB650 'Caferacer'

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier weer wat fototjes:

nieuw oliefiltertje

GroteFoto-F4AIOAI7.jpg


nieuw voortandwiel

GroteFoto-PJUHYMY6.jpg


polijsten is niet mijn ding

GroteFoto-MAL4RD6J.jpg


blokje

GroteFoto-TF7YLLLY.jpg


Eerst maar eens wat nieuwe pakkingen bestellen
 
Het is een beetje rustig hier, ivm met te weinig tijd (druk druk) en straten bij huis. Maar toch even een nieuwe aankoop gedaan:

Tomaselli clipons gekocht:

clippons003.jpg
 
Nou maar weer eens een update (druk druk druk)

Mijn frame en nog wat toebehoren zijn naar Volek te Biddinghuizen (stralen en poedercoating) geweest, en dit is het resultaat:

GroteFoto-KLGDW3BE.jpg


De kleur is RAL 3020, is echt felrood (beetje brandweerrood), op de foto is het verkleurd door waarschijnlijk het licht van de schuur, in het echt is het veel mooier! Stond er van te kijken hoe vel de kleur is!

Heb ook een nieuwe uitlaat gekocht, hiervan volgt nog een foto één dezer dagen.

Iemand interesse in de 4 in 1 uitlaat? Deze gaat de deur uit..

Er is in ieder geval weer genoeg werk te verrichten nu
 
kuunderbeast, heb je een idee hoe die blauwe kleur (zoals op je tank) heet of wat de honda-code ervan is? Ik wil mijn cb graag in dat kleur hebben.
 
kuunderbeast, heb je een idee hoe die blauwe kleur (zoals op je tank) heet of wat de honda-code ervan is? Ik wil mijn cb graag in dat kleur hebben.

Dat is de originele kleur zoals deze CB650's zijn uitgebracht, ze kwamen zo uit de fabriek gerold. Ik weet zo de code niet, wellicht iemand op het forum wel, of maak eens een topic aan (zoekfunctie al gebruikt)
 
ja gaat wel lekker

blok ligt nou zo goed als uit elkaar, ga deze opspuiten met hittebestendige lak, nieuwe pakkingen etc. gewoon een revisie

iemand tips om de oude lakzooi er goed af te krijgen? kan dit alleen door te stralen? of ook nog op een andere manier? iemand hier ervaring mee?
 
Weer wat fotootjes:

Toch leuk zo'n 2e tank, iemand belang bij (of in de blauwe)?

Zal wel ongeveer de lengte van het zitje worden zo

Foto-YXSYQQOI.jpg


Sankei 4 in 4 uitlaat, zal wel leuk gaan staan (en klinken zonder dempers hehe)

Foto-NHJULUAO.jpg


Dempertjes

Foto-RZHZA8LD.jpg


4 in 1 uitlaat die ik niet ga gebruiken? (Iemand belang bij?)

Foto-UK4QMIHT.jpg


Heb nog 2 buddyseats die wel weg kunnen, worden niet gebruikt

Foto-8QTCNSS6.jpg


Foto-TE6I63Z8.jpg


Wat een monster he! (oke, wat niet is, kan nog komen)

Foto-7KLURM34.jpg


Vanavond nog even bij een andere CB 650 kijken waar ik nog wat onderdelen vandaan kan plukken (motorblok)
 
pfoe geen idee,

goed dat je even post trouwens want ik heb nog wat foto's die ik moet uploaden want heb er 2 CB 650's bijgekocht!

Blok hangt al in het rode frame alleen heb wat problemen met de elektra, kabelboom alles etc. weer aangesloten als eerst, moest geen probleem wezen lijkt me. Maar als ik op het start knopje drukt gebeurd er niks, ik denk dat het komt omdat ik geen aarde meer heb door de coating van het poedercoaten, dit weekend maar eens kijken of het weer gaat lukken.

Iemand hier eerder problemen mee gehad?
 
Past die 4 in 1 bocht op een cb350 denk je? :P
Meet de afstanden tussen de pijpen even op (hart op hart) en de diameter van de uitlaatpoort, dan je weet iets meer. Ben echter "bang" dat het niet gaat lukken. Blok van de 650 is iets breder en de uitlaatpoorten zullen ook net iets groter zijn.
Maar niet geschoten............. ;)
 
pfoe geen idee,

goed dat je even post trouwens want ik heb nog wat foto's die ik moet uploaden want heb er 2 CB 650's bijgekocht!

Blok hangt al in het rode frame alleen heb wat problemen met de elektra, kabelboom alles etc. weer aangesloten als eerst, moest geen probleem wezen lijkt me. Maar als ik op het start knopje drukt gebeurd er niks, ik denk dat het komt omdat ik geen aarde meer heb door de coating van het poedercoaten, dit weekend maar eens kijken of het weer gaat lukken.

Iemand hier eerder problemen mee gehad?
Even de multimeter pakken en gaan meten of je massa hebt op plaatsen waar je massa zou moeten hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan