Heeft of weet iemand dit kuipdeel (kleur maakt niets uit)
Botsing met meeuw gehad, Meeuw Rip
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor een klem op de tankdop voor een tanktas heb ik hem wel los gehad. Als de dop open staat via de sleutel gaat volgens mij hele ding eraf met een stuk of 4 inbus boutjes.Hoihoi!
Ik stond laatst bij het tankstation, kreeg ik mijn tankdop niet meer open... Na 10 min knoeien toch open gekregen maar hele sleutel daardoor blijkbaar verbogen waardoor ik de motor niet meer kon starten (reservesleutel opgehaald).
Ik gok dus dat ik er een nieuwe tankdop op moet zetten. Lijkt me opzich niet heel lastig maar geen idee hoe dat zit, iemand hier toevallig al een keer de tankdop moeten vervangen? Of sowieso tips hier voor?
Mooi exemplaar.Goedenavond, ik ben niet nieuw op het forum maar wel in deze motor topic
Mijn naam is dico en ben 62 .
Ik rij al sinds mijn 18e en ben nu weer terug bij mijn eerste soort motor.
Een 4 in lijn honda , wat is dat een genot om op te rijden na een V twin
Een honda cbf 1000 uit 2006 met 28000 km op de teller.
Enigste minpunt vind ik dat hier geen middenbok op zit .
Mochten er mensen in de buurt van barendrecht wonen, misschien leuk om ervaringen te delen .
Ik heb hem gisteren nog zien staan . Kwam in de verleiding om hem te gaan kopen….Herkenbaar! Gisteren een overeenkomst getekend bij Motoport Rockanje voor een NC750. Je keuze is begrijpelijk denk ik. Ik kwam niet boven de 4000tpm, dus heb al dat vermogen niet nodig. Zuinigheid en voor mij comfort, eenvoud is belangrijk. Maar man o man, wat een fijne fiets is zo’n CBF! Veul plezier menneke!
Je zou denken dat het dan hetzelfde onderdeel nummer heeft. En dat het dan op die websites ook staat dat het gewoon past.Ja die was ik ook al tegen gekomen, maar weet niet of die er onder passen.
Frame is volgens mij niet veel anders.
Ik heb nog even gespiekt op site met veel onderdeel nummers.Ja die was ik ook al tegen gekomen, maar weet niet of die er onder passen.
Frame is volgens mij niet veel anders.
Deze kwam ik op ebay tegenBekijk bijlage 1912594
Heeft of weet iemand dit kuipdeel (kleur maakt niets uit)
Botsing met meeuw gehad, Meeuw Rip
Heb een goedkoper adres gevonden, toch bedankt.Deze kwam ik op ebay tegen Bekijk bijlage 1940307
Moet ik even navragen, is nl de motor van mijn zwager.Zou ik dat adres ook kunnen krijgen .
Bij mijn rechterhuipdeel zijn de klipjes gebroken.
Zoiets?Tof kleurtje! Fijn zadel ook zo te zien, ik rij nog wel eens op die van de wederhelft met het originele zadel, en die zou ik zelf vrij rap vervangen hebben. Nou kan dat ook komen doordat het leer vrij glad is (geworden) en ik dus bij elke remactie de kroonjuwelen onzacht tegen de tank sla, maar dat daargelaten...
Over topkofferrekken gesproken... De wederhelft is er inmiddels eindelijk achter dat een rugtas ontzettend oncomfortabel is, dus ik wil er iets meer bagagemogelijkheid op gaan knopen. Heeft er iemand toevallig een tip voor een topkofferrek voor een 2008 CBF600 (PC43)? Nieuw gaan ze inclusief grondplaat rustig door de 130 euro, en dat gaat me net even wat te ver eigenlijk. Ik zie ze ook nauwelijks tweedehands voorbijkomen, of het moet via een vage Italiaanse Ebay-aanbieder zijn. Zie ik ergens een geijkte aftermarket over het hoofd? Of zit er hier toevallig iemand die de CBF heeft verkocht maar het kofferrek in de schuur heeft gegooid met het idee 'die verkoop ik wel los een keer'? Dan is nu het moment!
Ja, carburateurs zijn altijd onderhoudsgevoeliger dan de injectievarianten, revisie is niet goedkoop.Hallo allen,
Ik ben ook aan het kijken voor een CBF 600. Liefst het 2004 model met ABS. Is het een nadeel dat deze nog carbs heeft?