Honda cbr 929rr fireblade Fout codes uitlezen, start niet of soms

AltijdPech

Rookie
29 mrt 2023
3
0
Ik heb voor de winter 4 nieuw bougies erin gedaan en vervolgens 2 maandjes still laten staan en eerst sloeg ie niet aan dus op anddere accu aangesloten... stukje mee gereden en toen sloeg ie af...
we hebben alle stekkers nagelopen en kwamen 1 tegen die wat verbrand was ma verder wel nog steeds in contact... dat is de kabel vanaf de spanning regelaar
de start relay tikt and je probeert te starten en de benzine pomp hoor je ook aan gaan...

dus heb ik ff de fouteldingen uitgelezen ma komt daar geen wijs uit.... weet misschien iemand welke Codes ik krijg en wat ze betekenen...

 
een gefrituurde stekker komt’t circuit ook niet ten goede en kun je de vraag stellen hoe het komt dat’t zo doorbakken is ‘kzou de primaire en secundaire eerst ‘s nameten voordat’k zou stellen dat het goed is en dan naar de rest gaan kijken wat er allemaal kapot is gegaan en dat gaan vergelijken met de foutcodes die er na nakijken en wissen weer terugkomen.
 
een gefrituurde stekker komt’t circuit ook niet ten goede en kun je de vraag stellen hoe het komt dat’t zo doorbakken is ‘kzou de primaire en secundaire eerst ‘s nameten voordat’k zou stellen dat het goed is en dan naar de rest gaan kijken wat er allemaal kapot is gegaan en dat gaan vergelijken met de foutcodes die er na nakijken en wissen weer terugkomen.
over de bobines hebben we het toch? ff voor de zekerheid ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan