Honda Hornet Forum Part 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, die hebben klanten genoeg zeker, zelfde bedrijf als waar je de groene hebt besteld (Grave)?
En hoe lang duurt het nu nog dan? i.v.m. het seizoen?


ja bij dezelfde als de groene vandaan komt maar niet uit grave.
Als het goed is moet de motor komende week binnen zijn.
 
Als jij het wilt overnemen ga je gang :+ :+ :+ Momentueel heb ik vakantie, en als je goed gelezen had, daar had ik verteld dat diverse dingen op een later tijdstip worden toegevoegd, dat wil zeggen wanneer mij dit uitkomt. En het is niet een kwestie van kopieeren en plakken. Ja de beste stuurlui staan aan wal. Dit soort antwoorden krijg je van mij als je aan het eind een clownengezicht zet. maar voor de rest komt alles wel in orde, maar nu even niet :) :) :) :)
Terwijl ik dit lees beeld ik je in met een bierschuim-snor hamerend op een picknicktafel. :P
 
Kan aan de versnellingsbak niet liggen, lijkt me sterk, ik heb het ook wel eens, als ik de avond ervoor doorgehaald heb ik het café ;)
Dat kan je wel zeggen, maar jij bent hier niet onafhankelijk in. :+
Overigens, je ex-motor is gespot aan de cote d'azur.
CQYRt.jpg
 
en hier mogen ook CB1000r fotookes hoor :Y

Nou, ik had vanmiddag foto's gemaakt, maar het licht was heel slecht waardoor het leek of de witte delen licht gaven. Later deze week een nieuwe poging, als de pazzo's en valdoppen erop zitten.

Hoe bevalt je Monster?
 
Zou ook kunnen.
Er zit ook wel meer achter maar ik ga de dealer niet zwart maken voordat ik zeker weet hoe het is gegaan.

Wel jammer dat het zo gelopen is. Je kijkt er toch naar uit, en als het dan langer duurt is het natuurlijk balen. -O-
 
Nou, ik had vanmiddag foto's gemaakt, maar het licht was heel slecht waardoor het leek of de witte delen licht gaven. Later deze week een nieuwe poging, als de pazzo's en valdoppen erop zitten.

Hoe bevalt je Monster?

Bevalt erg goed, rijd natuurlijk heel anders dus moet de motor nog wel leren kennen.

Banden zijn helemaal op, zitten zelf sneden in van 10cm (achterband) en de voorband is gecupped, dus ik rijd tot de beurt maar kalm en in buurt.... :X
Het wachten is nog ff tot mijn plaatselijke motordealer terug is van vakantie, dan kan ik een afspraak maken voor banden, beurt + distr.riemen enzv.

Voor de rest db killers besteld op ebay in Duitsland, die komen van de week binnen, kunnen we het geluid iets temmen :)

ben erg benieuwd naar j foto's
 
Laatst bewerkt:
Trouwens, wat is Frankrijk een heerlijk motor-rij land! De Fransen maken zelfs ruimte voor je op de rijstrook terwijl je 100 rijdt.
Nadeel is wel dat je je geneigd voelt er gebruik van te gaan maken. Zo haalde ik een keer op de snelweg een auto in, met 120km/s. Terwijl ik tussen de vangrail en auto door raasde vroeg ik mezelf af waar ik in hemelsnaam mee bezig was. Dat doe ik dus niet meer.

Zelfs de politie op de motor haalt over doorgetrokken strepen in.
 
Ik zal ook even zwaaien Dit weekend een onder kuipje gekocht voor de Hornet Binnenkort kijken of ik hem in zilver grijs kan krijgen zoals Hornet ook is Kan die er ook onder en bagage rekje achter op Ketting vervangen met tandwielen En natuurlijk remblokken vervangen Allemaal gesinterd :w
 
Ik zal ook even zwaaien Dit weekend een onder kuipje gekocht voor de Hornet Binnenkort kijken of ik hem in zilver grijs kan krijgen zoals Hornet ook is Kan die er ook onder en bagage rekje achter op Ketting vervangen met tandwielen En natuurlijk remblokken vervangen Allemaal gesinterd :w

Nou Snijboon je bent ook weer goed bezig :~))
 
Heb vandaag weer een gedeelte bijgewerkt. Qua foto, komen er alleen nog recente dingen in. Eens moet alles ook eens opgeschoond worden, en daar is het nu de gelegenheid voor. Zal voor de niet Honda Hornet een appart onderdeel maken zodat die hier ook hun mooie motorfoto's kunnen laten plaatsen als ze dat willen. (per slot van zaken gaat het eigenlijk niet om het merk motor, maar eigenlijk over het motorrijplezier.) Opbouwende kritiek daar heb ik niets op tegen. Ik heb dit op deze manier ook nog nooit gedaan en heb het me even eigen moeten maken. Ben wel ict er maar doe dit soort dingen normaal nooit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan