Honda Hornet Forum Part 17, Waar het verder gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb net de zaak gebeld, zeggen dat t duurder is (30 eurie) en moeilijker (2 pins, of 3 pins?) etc. etc.
dus ik krijg m'n weerstandjes toch binnenkort.

het is wel duurder, maar ergens vind ik weerstandjes zo'n gepruts :X je gaat stroom omzetten in warmte, om een knipperlicht beter te laten knipperen, en als je de verkeerde weerstanden hebt hang je alsnog... met een relais knippert hij altijd en altijd op de juiste snelheid, onafhankelijk van de knipperlichten die je monteert.
Minder bedrading, geen kans op schade aan frame of kappen door de hitte.

3- of 4-pins is de enige uitdaging i.d.d. De meeste Honda's hebben 3-pins, behalve de CBR600RR 05>, de CBR1000RR 06>, CB1000R en de Hornet/CBR600F 2011>
Afaik zit het hem in de alarmlichten: geen alarmlichten = 3-pins, alarmlichten = 4-pins, maar pin (:+) me daar niet op vast, ik heb nog geen tijd gehad om het uit te zoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan