Honda Hornet Forum Part 19, De bocht door vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh heb ook zowaar wat te melden hier.. Heb mn luchtfilter kapjes (oid..) eventjes een update gegeven:

1512808_621836671220910_2117781020_n.jpg


Staat best goed! Valt niet heel,op maar geeft wel wat extra's.
 
best leuk om je hornet te pimpen dusss :-D

ik zou dr wel een andere uitlaat op willen (die toeter die die nou heeft is lelijk en veel te veel poetswerk :P) die lekker klinkt bij de mijne....nu geen idee hoe en wat...wat is jullie ervaring met een andere uitlaat? en waarom zijn ze zo verschrikelijk duur?
 
best leuk om je hornet te pimpen dusss :-D

ik zou dr wel een andere uitlaat op willen (die toeter die die nou heeft is lelijk en veel te veel poetswerk :P) die lekker klinkt bij de mijne....nu geen idee hoe en wat...wat is jullie ervaring met een andere uitlaat? en waarom zijn ze zo verschrikelijk duur?


Ik heb een Laser Duo tech (fotooooooo)
Kostte me (nieuw in doos, inc bezorgen) 150e geloof ik. Tsja, waarom zijn ze zo duur (of goedkoop, da's altijd vrij relatief). Het is aftermarket spul en dus niet gemaakt voor de 'bulk'.
Hoe meer je van iets kunt produceren hoe goedkoper het wordt.
Er staan wat mooie pijpen te koop op internet:

2e hands LeoVince
2e hands Laser

En dan heb je nog eBay (en dan vooral de Duitse en Italiaanse zijn prima voor Hornet onderdelen).

Succes!
 
best leuk om je hornet te pimpen dusss :-D

ik zou dr wel een andere uitlaat op willen (die toeter die die nou heeft is lelijk en veel te veel poetswerk :P) die lekker klinkt bij de mijne....nu geen idee hoe en wat...wat is jullie ervaring met een andere uitlaat? en waarom zijn ze zo verschrikelijk duur?
Je hebt een PC34 toch? Wil je er 1 die herrie maakt, neem dan deze: MIVV Suono
315922_366012793498467_426009709_n.jpg
 
Kijk even in de begin post, ik heb zo zelfde pijp eronder zitten.

Prima pasvorm en kwaliteit.
Geluid ook dik tevreden.
 
Vandaag nieuwe banden gehaald.
Deze keer is het de Metzler m3 geworden (na Dunlop roadsmart en daarvoor Michelin pilot power 2)
Dit op aanraden van een kennis, die niets ander meer wilde en een leuk adresje wist.
In Duitsland bij een tankstation kostte het frisse rubber totaal € 196.
Vanmiddag de velgen weer monteren en als het weer zo blijt een proefritje doen.

full
 
Ook kwam ik nog 2 remschijven tegen in de schuur voor een hornet 900 orgineel honda
ik had deze destijds vervangen voor wave remschijven.
De dikte van de schijven is 4.6 en 4.7mm nieuw waren deze 5mm en minimum is 3.5mm

doe een leuk bod via pm en kom ze ophalen versturen kan trouwens ook als je niet in de buurt woont
 
Ik ben ook op zoek naar een andere uitlaat, en heb mijn oog laten vallen op de akrapovic Titanium Slip-on (SS-H6SO9-HDT), ik heb een PC35, iemand ervaring met die pijp?

Edit: Het gaat om dit exemplaar: http://apimcdn.akrapovic.com/ImageS...f8d126a9f9aa5_HIRes.png?width=1275&height=800
*O* *O* Akrapovic rules!! *O* *O*

Ik heb deze ook gehad, mooie afwerking en sound heerlijk....
Ik reed vaak zonder dB-killer! })

Als je naar Duitsland of zo rijdt, dan kun je dB-killer instoppen en heb je e-keur + pasje!
Ideaal dus! *D
 
Beste hornetrijders,
Ben bezig met het onderhoud van de hornet van me zus.
Is er iemand die me kan vertellen hoeveel olie incl filter er vervangen moet worden bij een 2007 model?
Heb namelijk geen manual.

Hoor het graag.
 
Dank voor je reactie.

Maar was benieuwd naar het aantal ltr.
Kijk wel ff hoeveel ik eruit haal, doe dit er weer terug in. ;) ;)
 
ben er ook weer bij:)
gaat snel ineens in het hornet topic.
ben 3 dagen weg en meteen nieuw topic op pagina 3 al :P

Je hebt een PC34 toch? Wil je er 1 die herrie maakt, neem dan deze: MIVV Suono

horen ze je in ieder geval altijd heel lang van tevoren aan komen, zelfs met DB-killer er in xD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan