honda nsr 125 powervalve maakt geen verschil

19 okt 2023
20
8
Beste, Ik heb een honda nsr 125 uit 98'.
hij loopt goed en de cdi is ontgrenst en de pv controller niet. Nu heb ik laagtourig weinig kracht en bij 7,500 of hoger gaat hij als een malle.
Ik dacht misschien zit mijn pv vast op de open stand, maar ik had de servo losgemaakt, en door dan aan de kabels die de pv besturen te trekken gaat de powervalve goed dicht(en hoorbaar geluid dat hij open en dicht klapt). Als ik de powervalve servo kabel los maak, en dan op de volledig open stand zet. Dan heb ik voor mijn gevoel redelijk dezelfde power(laagtourig weinig en hoogtourig veel). En als ik de PV handmatig dicht zit, dan heb ik eigenlijk nogsteeds hetzelfde, terwijl ik lees dat met de pv dicht dat hij in princype niet goed in de powerband zou moeten komen. Maar hij heeft op 7000-7500 touren moeite(soms licht gestotter) en daarna komt hij goed op gang. iemand dus enige suggesties wat dit zou kunen zijn en of het klopt dat met de pv dicht dat ik nogsteeds hoogtourig veel kracht heb en laagtourig weinig.

Dank alvast,
 
Beste, Ik heb een honda nsr 125 uit 98'.
hij loopt goed en de cdi is ontgrenst en de pv controller niet. Nu heb ik laagtourig weinig kracht en bij 7,500 of hoger gaat hij als een malle.
Ik dacht misschien zit mijn pv vast op de open stand, maar ik had de servo losgemaakt, en door dan aan de kabels die de pv besturen te trekken gaat de powervalve goed dicht(en hoorbaar geluid dat hij open en dicht klapt). Als ik de powervalve servo kabel los maak, en dan op de volledig open stand zet. Dan heb ik voor mijn gevoel redelijk dezelfde power(laagtourig weinig en hoogtourig veel). En als ik de PV handmatig dicht zit, dan heb ik eigenlijk nogsteeds hetzelfde, terwijl ik lees dat met de pv dicht dat hij in princype niet goed in de powerband zou moeten komen. Maar hij heeft op 7000-7500 touren moeite(soms licht gestotter) en daarna komt hij goed op gang. iemand dus enige suggesties wat dit zou kunen zijn en of het klopt dat met de pv dicht dat ik nogsteeds hoogtourig veel kracht heb en laagtourig weinig.

Dank alvast,
excuus, er was al een ander onderwerk hierover
 
Terug
Bovenaan Onderaan