honda NX250 nieuwe remleiding

Downunder

bmaps.nl
16 okt 2002
4.090
845
Zuidlimburg
Instagram
hoi
ik zou graag een nieuwe remleiding monteren op de NX. De huidige is volgens mij nog steeds de originele leiding, wat betekent dat die er al meer dan 20 jaar op zit.. dus ik dacht, als je hem toch gaat vervangen, dan meteen met een staalomwonden remleiding. Misschien remt ie dan ook beter dan nu :). Nog niet zo heel lang geleden heb ik de remolie al eens vervangen trouwens, maar da's een kwestie van opnieuw doen als er een nieuwe leiding op zit.

Nou hebben alle leidingen die ik kan vinden op internet die 2 oogjes om met een banjobout vast te maken.
Dat heb ik ook aan de remklauwkant, maar bij het stuur zit de remleiding er recht op, zie plaatje.
Kan ik deze er gewoon uitdraaien en een nieuwe leiding met banjobout erop monteren of heb ik iets speciaals nodig?
ik kan ook weinig ervaringen van anderen vinden op internet voor specifiek de NX.. B|

hoor het graag van de techneuten onder ons :Y
alvast bedankt!
full
 
merci!
valt wel mee hoor, maar bedankt voor je zorgen :)
monteren vullen en ontluchten komt wel goed. Wil alleen zeker weten dat als ik een nieuwe leiding koop, dat het ook gaat werken. Bij mijn vorige motor ook gedaan, en ook gelukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan