een holle pijp is zeer makkelijk, aangezien het alleen maar een holle pijp is...
1 zaag demper er af
2 klaar
kan dat nog wel een beetje netjes worden dan? En moet ik hem dan gewoon aant eind afzagen en de demper eruit trekken ofzo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een holle pijp is zeer makkelijk, aangezien het alleen maar een holle pijp is...
1 zaag demper er af
2 klaar
Nog een vraagje..
Ik heb binnenkort een nieuwe voorband nodig, kan iemand een indicatie geven hoeveel dit gaat kosten?
Als hij origineel bevestigd is dan kan hij haast niet tegen de band komen kijk maar op deze foto dit was de eerste motor van Rebella, en anders denk ik toch dat de schokbrekers aan vervanging toe zijn.hallo allemaal
ondanks dat ik regelmatig dit forum lees, heb ik toch nog een vraag.
mijn rebel 250 rijdt perfect, alleen met 2 personen komt mijn kenteken plaat op de band
bij bijna elke bobbel. de schokbrekers staan op het zwaarst is dit normaal of ben ik toe aan andere schokbrekers.
het gewicht is ongeveer 150 kg verdeelt over 2 personen.
en zijn er nog andere ideen om dit probleem te verhelpen.
gr paul
Hoi Rozemarijn,Hoi allemaal,
Weer een paar mooie dagen, jammer genoeg op werkdagen. Dus dan maar genieten van woon/werk rijden.
@Baarts: ziet er mooi uit! Ik had eerder moeten reageren: Ik heb mijn accu bij Motozoom gehaald, die zit in Utrecht. Vind ik een erg fijne winkel, en wat ze niet direct op voorraad hebben kun je online bestellen en ophalen in Utrecht. Ik heb er ook hoes, helm, handschoenen, zadeltassen en nog veel meer gehaald.
Ik ben heel trots op mijzelf, want heb gisteren zelf de spanning van mijn ketting aangepast. Bij een check vorige week vond ik hem wel heel erg slapjes. Met behulp van mijn Clymer manual heb ik het aangepast. Bleek eigenlijk niet veel anders dan bij een fiets. Werd wel nog even verrast door de achterrem: die moest ik natuurlijk ook bijstellen.
En wat blijkt: die rare onregelmatige tik is er nu uit! Blijkbaar liep de ketting ergens aan.
Hij lijkt nu wel wat meer moeite te hebben bovenin de versnellingen, meer getril en wat geratel. Zou dat met de afstelling te maken kunnen hebben? Misschien heb ik de wielmoer wel te strak aangedraaid ofzo....
Ik heb nog steeds goede hoop erbij te zijn op 10-10-10...
Hoi Poedelschaap,Hallo mannen en vrouwen,
ik heb besloten om mijn rebel 250 te verkopen. vind het nogsteeds een leuke motor, maar ze heeft gewoon te weinig vermogen.
en een rebel 450 heeft weer net té veel vermogen voor mijn 25kw rijbwijs
heeft er nog iemand behoefte aan een rebel 250? hij is werkelijk in top conditie.
bouwjaar 1990
kilometerstand: 14.000 ongeveer
gloed nieuwe bandjes + olie
geen problemen mee gehad.
[afbeelding]
met zijtas en heb er ook nog een mooie orginele sissybar op bevestigd.
vaste prijs: 850,- (is aan de hoge kant, maar het is ook een hele mooie motor die nog lang mee kan)
[afbeelding]