Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een vraagje: Weet iemand waar ik luchtfilter schuim kan krijgen?
gewoon een luchtfilter kope.. €15,- of zo
en kleppen stellen is niet ingewikkeld... ergens in een eerder post heb ik dat al eens piekfijn uitgelegd... (ik zal ff zoeken)

in het rebelforum ff zoeken op "kleppen" dan is het uht 3 of 4e bericht...

Goos
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij krijgen de 250 rebels de overhand })


vanmorgen heerlijk rondgereden, mooi weer 8-)
Hoi Henkozzy !
Als het aan mij ligt krijg je gelijk en krijgen de 250 ers de overhand.
Ok we zijn minder snel maar zijn veeel lichter, verbruiken minder, en er zit minder
meuk aan dat stuk kan gaan.
Helaas moest ik werken vandaag anders had ik ook nog een rondje gemaakt want
iedere mooie dag is er nu een en het wordt weer gauw koud en nat.
Groet frits
 
Net een uur lang op de snelweg gereden naar mijn ouders in deventer :) ging allemaal prima! Motortje deed het perfect! Met wind tegen 130 gereden maar gemiddeld zo'n 100 aangehouden :)
 
Net een uur lang op de snelweg gereden naar mijn ouders in deventer :) ging allemaal prima! Motortje deed het perfect! Met wind tegen 130 gereden maar gemiddeld zo'n 100 aangehouden :)
Mooi Bram ik ruik het enthousiasme al dat gaat goed.
We hebben vandaag trouwens een verjaardag want op 24 september 1948 werd in
Japan de Honda motor companie opgericht daar neem ik er vanavond een op.
Groet frits
 
Hoi Henkozzy !
Als het aan mij ligt krijg je gelijk en krijgen de 250 ers de overhand.
Ok we zijn minder snel maar zijn veeel lichter, verbruiken minder, en er zit minder
meuk aan dat stuk kan gaan.
Helaas moest ik werken vandaag anders had ik ook nog een rondje gemaakt want
iedere mooie dag is er nu een en het wordt weer gauw koud en nat.
Groet frits

Frits, de zwaarte maakt niet uit, als je maar plezier hebt. :]
Hopelijk tot 10-10 bij Rebel Peter :)
 
Snelwegritten overleefd :)
helaas wel tijdens het rijden het chromen kapje van de luchtfilter verloren :(
Heeft iemand misschien nog zo'n kapje liggen? Of weet iemand waar ik deze kan halen?
 
Hoi Poedelschaap,
Jammer dat je hem verkoopt het is een pracht motor!
Misschien kom ik er na het week-end op terug ik wil namelijk nog een Rebel voor Amsterdam erbij hebben maar moet eerst dit week-end wat andere spullen zien kwijt
te raken. Je hoort van mij. Groet frits
Heb een pm naar je gestuurd voor de afwikkeling groet frits
 
Snelwegritten overleefd :)
helaas wel tijdens het rijden het chromen kapje van de luchtfilter verloren :(
Heeft iemand misschien nog zo'n kapje liggen? Of weet iemand waar ik deze kan halen?
Hoi Bram,
Heb niet geheel toevallig (ik had die sloper gekocht weet je nog) een kapje op de plank
liggen stuur me maar een pm hoe we het kunnen regelen.
Groet frits
 
Heb al wat anders geregeld via marktplaats. Vriendin van me kan morgen bij iemand bet kapje voor tien euro ophalen! Bedankt in ieder geval! Groeten bram
 
4AoJA.gif
Linkie kan de auto ook nog weg halen :)
 
Goedemorgen Sloop :W , die heb je weer mooi geresized :} .

Vanmiddag [vanaf een uurtje of 12 meen ik] staat Nijmegen bol van de Harley's. Ff gaan kijken natuurlijk en de namaak erbij zetten :]
 
poster-Normaal-35-jaar-Hummelo-website-212x300.jpg
Hoop dat het vandaag droog blijft maar ja :9 zowiezo morgen wordt een zware dag :j
 
Laatst bewerkt:
Ha luitjes: 10-10-10 nadert met rasse schreden! Voor de duidelijkheid: het is in Duiven, vlak bij Arnhem. Ik verwacht de rebeltjes 450 en 250 ers die zo links en recht hier op het prikbord opduiken voor de jaarlijks rebelbrunch en line-up. Dit jaar moeten we toch echt het record van 11 zien te verbreken. *O* *O* *O*

Meld je hier eventjes aan en zeg erbij, of je zeker komt, zeker niet, of misschien wel of niet, dan maak ik even een lijstje en weten we hier waar we op moeten rekenen. kadootjes en zo is allemaal niet nodig, gewoon eventjes langskomen, liefst met je rebel, dat is mijn grootste kado! Mocht je willen komen zou ik graag via PBtje een telefoonnummer van je willen hebben (geldt voor de nieuwe leden) zodat ik je eventueel kan bereiken. Dan vertel ik je via PB meteen ook het precieze adres. :Y

Als het weer het toelaat, zoeken we elders hier in de buurt een leuk plekje voor een mooie line-up. Het zou goed kunnen in het Horsterpark. Tot de 10e! :W
 
Laatst bewerkt:
Helaas
Dan sta ik op een beurs .En mijn mannetje is jarig dan.
Ben helaas dit jaar nog niet bij een meeting geweest.
Heb het gewoon veel te druk!Wie weet volgende keer beter.

groetjes manuela
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik moet het op een misschien houden. Het is in de buurt, en aangezien ik om 11:30 ongeveer weer thuis moet zijn ivm een eerdere afspraak kan ik wel om 10:10 in duiven zijn, maar helaas kan ik dan niet te lang blijven. Tijd voor een vlotte line-up moet dan toch wel lukken??
En natuurlijk (ja ik ben een watje) wel een beetje mooi weer (of in ieder geval droog). Maar dat is neem ik aan besteld toch?
 
Hoi,
Ik moet het op een misschien houden. Het is in de buurt, en aangezien ik om 11:30 ongeveer weer thuis moet zijn ivm een eerdere afspraak kan ik wel om 10:10 in duiven zijn, maar helaas kan ik dan niet te lang blijven. Tijd voor een vlotte line-up moet dan toch wel lukken??
En natuurlijk (ja ik ben een watje) wel een beetje mooi weer (of in ieder geval droog). Maar dat is neem ik aan besteld toch?


Mooi weer in combinatie met minimaal 12 Rebels is ons aller cadeau voor RP :Y de zon zit dus in the pocket *D


@ RP; het is overigens nog niet helemaal zeker of Sjoerd meekomt...zo langzamerhand houdt hij er een 'eigen' agenda op na _O- . We merken het vanzelf die dag ;) .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan