Honda vfr800 vtrc valt uit tijdens rijden

Sofie83

Rookie
20 aug 2023
6
1
Hoi, sinds een week 2dehands via een garage een hondavtr800 vtec gekocht. Net gaan rijden en tijdens het rijden viel hij volledig uit. Bus naft gaan halen en erin gedaan maar hielp niets, lamp vooraan brande wel maar geen connectie dus partner al wandelend met motor naar huis gegaan.

Batterij?
Nog tips?
 
Ik volg het met grote interesse
Ik ben ook benieuwd want dit duurt mij lang, en zonder dat ik weet wat de echte oorzaak van is. Is wel een motor van 18 jaar met de specifieke problemen die ik gelezen heb. Kan ook een draadbreuk zijn.

Alle zekeringen/relais uitgewisseld en de houders ingespoten met contactspray.

Zonet gestart, netjes lopen en keurig 14,4V op het display en knipperlicht aan.….. _O-


Geen zin meer, en nu aan een 0% biertje…en morgen verder.
 
Batterijoplader steekt nu uurtje in maar geen effect, motorolie is nog goed vol, heb het gevoel dat de starter stuk is.

Gogh lastig als je geen kenner bent, ik zal eens horen aan men pa maar die mens woont op een uur van hier
Koop een multimeter en ga meten, bij de action €10,-
Je kunt wel braaf een accu willen laden, maar het is ook wel handig om even te kunnen meten of er spanning in zit.
En hoeveel spanning, bv 12V is ook rekkelijk, is dat 11,99V of 12,8V, zit nogal een verschil in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan