honda x4 1300

derbymarc

MF'er
10 mrt 2013
116
0
zelzate
hallo.ik zou een honda x4 willen kopen, omdat ik het een zeer mooie moto vind, maar ik weet er niks over .weet iemend of dat een goede keus is of ben ik beter met een andere keus? ook voor andere stukken bv uitlaten .pinkers enzo waar kan ik die halen . :Y alvast bedankt
 
Kijk eens onder naked bikes daar is een topic X4 en daar vind je een groep super aardige X4 gekken.
Je zou ook naar het MF treffen kunnen komen bij de Mac. in Veenendaal. Daar zijn altijd veel X4 rijders. Ze hebben zelfs een soort eigen hoekje.
Zelf rijd ik X11 maar de X4 rijders zijn super.
 
ik zou graag weten of een x4 een goede moto is en naar wat ik moet kijken als ik hem koop.ook zou ik graag de nieuwprijs willen weten hij is van1998 .alvast bedankt
 
Zoals ik al schreef kom je daar in de groep naket bikes topic X4 heel snel achter.

Graag of helemaal niet.
 
Je hebt ze gevonden heb ik gezien.

Veel succes ze kunnen je alles vertellen.
Het zijn echt heel toffe gasten.
 
~
ik zou graag weten of een x4 een goede moto is en naar wat ik moet kijken als ik hem koop.ook zou ik graag de nieuwprijs willen weten hij is van1998 .alvast bedankt~



Hoi Derbymarc,

Ik zal je hier ook maar een antwoord geven omdat deze vragen niet echt naar voren kwamen bij ons topic.

De X is een goede motor en ook erg sterk gaat niet stuk staat Honda trouwens bekend om
Voordeel van deze motor is dat men als men handig is zelf veel kan sleutelen, spaart kosten.
Ook kan je de bike verbouwen zoals jij de bike graag wilt. Te kust en keur op ons topic.
Je vraagt naar de niuewpeijs van een X uit 1998.

Mijne is uit 1998 heb deze uit duitsland gehaald omdat de prijs daar wat lager ligt als hier in nederland.

Een nieuwprijs zal ook lastig worden omdat deze motoren niet door de offieciel Hondadealer naar Nederland is gehaald of geimpotrteerd.

Redelijk prijs voor een X ui 1998 kan liggen tussen 4000- 5000- 6000 of zelf hoger.
Hangt er ook een beetje vanaf hoe de toestand van de bike is. Is de bike erg mooi dan betaal je er meer voor is de bike niet zo mooi dan heb je iets om te onderhandelen.

Maar op Ebay.de staan er genoeg voor een redelijke prijs en die zijn meestal al verbouwt. bv met een breed achterwiel, ander stuur -knipperlichten en ga maar door.

Op Marktplaats staan er ook genoeg let wel je koopt deze bike bijna altijd particulier.
In de winkel betaal je gauw voor de Bike en jaartal tussen de 6 en 8 duizend euro
Particulier kan je onderhandelen en vindt je de bikes zelfs voor 4 a 5 duizend.

Zoals ik al op X4dutch Divisiotopic aangaf het is een fijne motor waar je veel plezier aan kan beleven.

Het koppel is erg goed en snel is de bike ook.
Ik zou je het advies willen geven maak een ritje als je er een bij een dealer ziet staan vraag het en geloof me je bent verkocht en wil niets anders meer :N :N :N

groet Dajo
 
hD96809C8


>> mfw ik dit topic las.
 
hallo.ik ben zeer blij met de informtie ik heb mijn x4 gevonden op 2de hands .zijn vraagprijs was 4750€ maar ik heb kunnen afbieden tot 4000€ en echt hij is als nieuw en heeft maar 18000km met mooie airbrusch tis een zwarte met vlammen .ech mooi man .groetjes.
 
Wat heb ik gezegt Derbymarc de X4 rijders willen je alles er over vertellen.
Het is een tof stel bij elkaar je zou er bijna X4 voor geen rijden.
Voorlopig rijd ik X11 dat is toch 2 en 3/4 keer een x4

Het is leuk om te zien wat de X4 rijders allemaal aan hun macjine verbouwen.
Er zijn zelfs X4en bij met een turbo er op.

Veel plezier met je fiets.
 
hey derbymarc

Ik heb zelf ook net een X4 gekocht! En laat ie nou eerst 4750 euro vragen en ik mocht hem meenemen voor 4000! De mijne heeft 2500 km gelopen!!

Tis echt een vette motor!!
 
hallo.ik ben zeer blij met de informtie ik heb mijn x4 gevonden op 2de hands .zijn vraagprijs was 4750€ maar ik heb kunnen afbieden tot 4000€ en echt hij is als nieuw en heeft maar 18000km met mooie airbrusch tis een zwarte met vlammen .ech mooi man .groetjes.


He DerbyMarc,

Fantastisch ben blij dat je we je van dienst konden zijn en je blij gemaakt hebben *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Van Harte gefeliciteerd *O* *O* *O* *O*
Mooi prijsje ben benieuwt naar de foto ga ervan uit dat je, als je er tijd voor hebt een piccie gooit. Ook nog met zo weinig kmters top man.
En de kleur zit ook goed lees ik.

Bij deze wil ik je uitnodigen om je te mogen begroeten op ons X4Dutch Divison site hier op het forum onder NAKED BIKES, dan kan je ook kijken wat er allemaal mogelijk is met de X.

Greetz Dajo en Moum.
 
Gefeliciteerd met je mooie motor :]
_O- _O- _O- _O- _O- He Hallo Freon,

Hoe is het met je, ga ervan uit dat alles goed gaat, ben benieuwt :?
Heb jij je X nog :? Kan me heugen dat je vertelde dat je met racen bezig was.

Zat van de week toevalllig nog aan de garde te denken die we bij de MF-Megameeting hebben leren kennen, Kon niet op je naam komen en zie hier tref ik je leuk

Hoop day we elkaar nog eens tegen komen you never now :W :W
grtz Dajo en Mokum
 
hey derbymarc

Ik heb zelf ook net een X4 gekocht! En laat ie nou eerst 4750 euro vragen en ik mocht hem meenemen voor 4000! De mijne heeft 2500 km gelopen!!

Tis echt een vette motor!!

Hallo Juulster,

JIJ OOK GEFELICITEERD met de X4 *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

OOk jouw wil ik graag uitnodigen op onze X4 Dutch divisionsite hier op het forum onder NAKED BIKES

Het zal jou /jullie zeker bevallen ik ben erg enthousiast als er nieuwe X4people aanschuiven , trouwens wij allemaal omdat wij een Bike rijden die niet al te vaak gezien wordt. LEt maar op als je voor een stoplicht staat wat er gekeken wordt, soms zelf automobilisten die ons inhalen en hun duim opsteken en naar de Bike wijzen.
Nou ik hioop dat wij jullie tegen kome op het X4forum

veel rijplezier :] :] :]

greetz Dajo en mokum

leuk man
 
hallo.ik ben heel blij met de vele reacties op het forum .moest ik weten hoe het moet zou ik er een foto op forum zetten .ik zou graag eens willen samenkomen met de x4 rijders .zo kan ik de verschillen zien .mvg marc.
 
hallo.ik ben heel blij met de vele reacties op het forum .moest ik weten hoe het moet zou ik er een foto op forum zetten .ik zou graag eens willen samenkomen met de x4 rijders .zo kan ik de verschillen zien .mvg marc.

Hoi Derbymarc,

Je hebt al op het X4 dutch division een quote gezet indien je daar blijft kijken en meepraten krijg je heel veel info ook wanneer wij bij elkaar komen.

De eerste trip zal iig als het mooi weer is naar Arnhem 7 april
tweede trip in groep zal zijn 12 mei megameeting veenendaal, wij rijden dan vaak meet een bike of 5 a 6. Xsen

Bij toeval zag ik dat je hier wat hebt geschreven maar het bijhouden van 2 topics is niet te doen dus net als Juulster naar X4topic gaan _O- _O- _O-

grtz Dajo

Wij zouden het ook leuk vinden om jullie te leren kennen en te ontmoeten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan