305.000 km gereden met BMWR1100gs 1995. Bij 150.000 km achteroverbrenging vervangen omdat grote lager stuk was.
Bij 220.000 km voorste cardan vervangen vervangen (lagertjes stuk). Ben een rustige - wel doorrijder - geen wheelies of rubberstrepentrekkende wegrijder. Ik zou zeggen gewoon blijven rijden tot het kapot gaat, tenzij vervanging om de 80.000 km garantie is (incl. loon)
Kan mij voorstellen dat met de gestegen vermogens toch ook de aan belasting onderhevig zijnde onderdelen op sterkte zijn aangepast.
Bij 220.000 km voorste cardan vervangen vervangen (lagertjes stuk). Ben een rustige - wel doorrijder - geen wheelies of rubberstrepentrekkende wegrijder. Ik zou zeggen gewoon blijven rijden tot het kapot gaat, tenzij vervanging om de 80.000 km garantie is (incl. loon)
Kan mij voorstellen dat met de gestegen vermogens toch ook de aan belasting onderhevig zijnde onderdelen op sterkte zijn aangepast.