Huren en frauderen?

RickLT

MF'er
11 mrt 2003
48
0
Schoonhoven
Ik heb nog nooit een motor gehuurd, maarre ik weet dat het schrikbarend duur is, vooral door de kilometerprijs dit je vanaf een bepaalde afstand moet betalen.
Mijn motor heeft een kilometertellerkabel die je binnen 5 sec los hebt. Gebeurd dit wel is of zijn die dingen verzegeld ofzo?
 
dus je bent van plan te gaan frauderen als het maar makkelijk genoeg is?
fijne vent ben jij :+
ik denk dat verhuurbedrijven door schade en schande wijs geworden zijn dus ik zou er niet van opkijken als ze hun methodes hebben om te zorgen dat ze het kunnen zien als iemand er creatief mee aan de slag is geweest.
 
Tja, ondernemers zijn over het algemeen weldenkende mensen. Ze zijn dus ook beducht op "armoedzaaiers" die voor een dubbeltje op de eerste rang (of het liefst op het podium) willen zitten. Derhalve hebben ze ook maatregelen genomen om misbruik te voorkomen.....kortom...ja, de kabels en kilometertellers zelf zijn normalitor verzegeld.
 
dus je bent van plan te gaan frauderen als het maar makkelijk genoeg is?
fijne vent ben jij :+
ik denk dat verhuurbedrijven door schade en schande wijs geworden zijn dus ik zou er niet van opkijken als ze hun methodes hebben om te zorgen dat ze het kunnen zien als iemand er creatief mee aan de slag is geweest.

Leuke conclusie..

De enige overtreding die ik als brave burger bega is het aantal km/u (zoals idereen hier waarschijnlijk })

Dus ik ben het niet van plan, maar deze manier schoot me gewoon te binnen. Manieren bedenken om te frauderen is wel leuk en nog steeds niet illegaal volgens mij :+ .
 
De meeste verhuurbedrijven hebben de kabel verzegeld, zelf nog geen motor en ook wel es rondgekeken naar een huurmotor voor een dagje, meeste beginnen pas in april, maar staat ook in de info dat ze verzegeld zijn, bij verbreken zegel rekenen sommige 1000km per dag, en andere zelfs 5000km per dag...
Valt dus niets mee te kloten
 
Terug
Bovenaan Onderaan