Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De schroeven dicht kitten? Of een rubber ringetje er onder. Aan de andere kant als je er van weet let je er ook meer op. Dus ben je dan niet 100% het aan het voorkomen? En dan is de 2e vraag wil je hem voor veel regen rijden gaan gebruiken?
Allereerst bedankt voor de info over de achterbrug, nieuw voor mij. Ik zal er eens op letten hoewel ik er mezelf niet zo druk over maak want als het regent gebruik ik altijd mijn motorscooter.
Ik heb de Duke 690 niet zelf uit geprobeerd maar er wel veel over gelezen en vergeleken met de Husky voordat ik deze laatste kocht.
En het bokken bij lage toeren van de Duke kwam inderdaad heel vaak naar voren.
Dat was voor mij als dagelijkse file-filteraar, samen met de hogere prijs, doorslaggevend voor mijn keuze voor de Husky.
In de link naar cafehusky.com in jouw post stonden verschillende meningen/methodes om het zaakje roestvrij te maken/houden.
Na mijn vakantie ga ik me daar maar eens in verdiepen.
Wat betreft de motor, die is inderdaad heel soepel in lage toeren. Zoals ik al schreef ben ik een dagelijkse woon/werk filerijder en rij dus vaak met relatief lage snelheid rond de twee/drieduizend toeren. Daar heeft de Husky totaal geen problemen mee.
Ik heb helaas niet met iets vergelijkbaars gereden, ben direct overgestapt van een Suzuki Bandit 1200S naar dit ... zonder proefrit, enkel op basis van testen ;-)
En totaal geen spijt!
(nou ja, het water in de achterbrug is natuurlijk niet zo best, maar dat is voor mij niet onoverkomelijk).
Cheers, Erik
De aanschafprijs was voor mij ook één van de redenen om een TR650 aan te schaffen (de mijne was toendertijd onder de 6k hier in België). Aangezien er toch veel BMW spul op en aan zit denk ik (hoop ik) dat het met de onderdelenvoorziening nog wel een tijdje goed zit.
Veel plezier a.s. vrijdag, ben benieuwd hoe je hem vindt rijden t.o.v. van de TE310r en de DRZ.