Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoe vind je de gd 250 n nou?
Ik vind hem werkelijk fantastisch afgewerkt
Complimenten aan Hyosung.
10 jaar geleden maakte ze nog een grof afgewerkte machines
Nu is Hyosung echt een motorfiets die alles en iedereen overtreft.
Kleurstelling is misschien een beetje te veel wit, maar de afwerking
Stalen remleidingen, wave remschijven, 4 zuigers in de remklauw, heel veel aluminium, hugger, bellypan en ga zo maar door
Alles netjes gelast en afgewerkt.
Super mooi hoor
en nu dat in een zwaarder model 250cc is hier niet echt een markt voor.
Weet je,
Hier in NL wil iedereen zijn piemel verlengen met cc.
Hoe meer cc hoe groter de plasser wordt
Ik denk als je in NL blijft rijden dat de 250 mans genoeg is, mits je alleen en zonder al te veel bagage rijdt.
Gooi en smijtwerk op de bochtige wegen en 130 rijden op de snelweg is geen probleem.
Geef mij maar de 250 en ik zal menig grote pielenrijder hier in de Achterhoek de achterkant laten zien van deze motor.
Weet je,
Hier in NL wil iedereen zijn piemel verlengen met cc.
Hoe meer cc hoe groter de plasser wordt
Ik denk als je in NL blijft rijden dat de 250 mans genoeg is, mits je alleen en zonder al te veel bagage rijdt.
Gooi en smijtwerk op de bochtige wegen en 130 rijden op de snelweg is geen probleem.
Geef mij maar de 250 en ik zal menig grote pielenrijder hier in de Achterhoek de achterkant laten zien van deze motor.
ben ik het niet mee eens, ik hoef geen 1000cc (op een supertenere na), maar ik wil toch wel minimaal 600cc een echte motor. geef mij maar eens een voorbeeld van een 250cc model die er uit ziet als een echte motor en zo klinkt... je rijd gewoon voor lul het ziet er misschien uit alsof je op heel wat rijd maar je bent een knetterpot bij het stoplicht terwijl je niet vooruit komt.
En daarom heb je een jawa 660?
Met een mooie pijp onder de GD250N komt er wel een mooi geluid uit. Originele uitlaat klinkt als een brommerscheet.
vanaf minuut 4.20
En bijna 180 km per uur is ook genoeg
Maar die Jawa is geen 100pk, dus over piemels hoef je niet te beginnen.
Ik vermaakt mij ook prima op mijn MT-03, met blijkbaar 1kW minder uit hetzelfde blok.
100pk is echt nergens voor nodig op de openbare weg, daarom heb ik het ook niet en ik weet zeker dat het merendeel echt niet alle 100pk's aanspreekt. Zelfs ik vraag niet elke rit alles van de MT-03.
\Met een mooie pijp onder de GD250N komt er wel een mooi geluid uit. Originele uitlaat klinkt als een brommerscheet.
vanaf minuut 4.20
En bijna 180 km per uur is ook genoeg
Ik had het over de GD250N he, niet over de GT250N, wat een V-twin is. Daar komt al een leuk geluidje van af.
Hier 2 video's van het uitlaat geluid van de GD
video1:
Tuurlijk is het geluid op de camera ietsje anders, maar je merkt wel dat die originele uitlaat geen 'harde plasser'-gehalte heeft.
video2: Ok, is een GD250R ipv een N, wat een mooie verschijning. Geluid tijdens het rijden lijkt mij nep, je hoort ook schakelen zonder dat je zijn voet zit bewegen of de koppeling in ziet knijpen. Of heeft Hyosung ook al DCT?
Ze moeten eigenlijk met een GD500R komen, v-twin, 35kW voor A2.
Maar troost je, niet alleen Hyosung laat in Nederland steken vallen, helaas laat SYM ook hele mooie 300cc motoren aan zich voorbij gaan, zoals de
SYM T3:
SYM Wolf Classic 300
SYM SB300 Cafe Racer
Heb het ze gevraagd waarom ze deze niet importeren, maar dat is dus vanwege
het idee dat ze niet zullen verkopen en ze dan met een lading motoren blijven zitten. Ik denk dat een grotere onderneming meer 'fouten' kan permiteren en misschien sneller geneigd is om er dan een paar over te laten komen of minstens een demo voor de pers, om te zien of het potentie heeft. Leuk A2-spul.
Tuurlijk, de Aziatische markt is het grootste. Maar motorscooters zijn in Nederland nog niet echt 'hot', maar zo staan Kymco en SYM wel bekend, terwijl ze wel degelijk gewone motoren hebben, al is het vaak lichter spul.
Het geluid moet wel steeds stiller. Mijn MT-03 klinkt zonder oordoppen echt al best mooi met de originele uitlaat, maar met oordoppen in, ben je alles kwijt. Komt wel binnenkort wat anders op, waarbij als het moet de dB-killer er uit kan. Al zal ik zo niet rondrijden, die boetes zijn mij iets te hoog. Hoop wel op een iets mooier en dieper geluid nog en hopelijk een pietsie luider dan wat ik nu heb.
Met een mooie pijp onder de GD250N komt er wel een mooi geluid uit. Originele uitlaat klinkt als een brommerscheet.
Maar een voorbeeld van een goed klinkende 250cc? OK, een oudje.. en ik kan niet het juiste filmpje vinden, maar wat dacht je van een CBR250RR? Heb je meteen een exclusieve motor. Overigens voldoet elke 250cc 4-cilinder wel, Hornet 250's zijn bijv. wel in Engeland te vinden. Hier een 250cc CBR;
Of de Kawasaki ZX-2R. Pareltjes die wij hier nooit officieel hebben gezien.
Want wij willen allemaal 600cc en een 100pk-piemel in de kroeg.
nope ik wil gewoon een echte motor met normaal cc inhoud waarmee ik gewoon kan optrekken zonder duizend keer te schakelen, een motor waarmee ik gewoon met normaal aantal toeren op de snelweg kan rijden. een motor die gewoon goed rijd zonder dat je het gas max open moet janken.
mijn schakelrubbertje is na anderhalf jaar (nieuwe motor) zo goed als uit elkaar gevallen, vandaag bij Fcattier motoren een nieuwe gekregen. wat een top zaak. Gelijk mijn 2e motor zien staan. nu maar hopen dat niemand hem eerder koopt
Toch niet mijn gele Hyosung he
nope ik wil gewoon een echte motor met normaal cc inhoud waarmee ik gewoon kan optrekken zonder duizend keer te schakelen, een motor waarmee ik gewoon met normaal aantal toeren op de snelweg kan rijden. een motor die gewoon goed rijd zonder dat je het gas max open moet janken.
Gewoon iets rond de 600cc pakken, ongeacht aantal cilinders.
Moet zeggen dat mijn MT-03 echt heerlijk vermogen heeft, vergeleken met mijn 125cc.
Wat mij betreft is 35kW al genoeg voor normaal gebruik op straat. Beetje koppel is prettig en met al die snelheidscontroles en drempels heb je toch niets aan het hele snelle spul. Zelfde als een mooie tv kopen en het plastic er omheen laten zitten. Zo'n 1000cc moet je ook een keer uit kunnen laten, zonder meteen honderden euro's af te moeten tikken. Duitsland.. tuurlijk, dat kan. Maar hier in NL?