Hyosung dat is het deel 2 van 9

Die GD250N ziet er echt wel leuk uit, maar die witte velgen zijn dan weer slecht gekozen.
En persoonlijk had ik 'm liever zwart/geel gezien, maar ja.. dat is persoonlijk. :)
 
hoe vind je de gd 250 n nou?

Ik vind hem werkelijk fantastisch afgewerkt :} :}
Complimenten aan Hyosung.
10 jaar geleden maakte ze nog een grof afgewerkte machines
Nu is Hyosung echt een motorfiets die alles en iedereen overtreft.
Kleurstelling is misschien een beetje te veel wit, maar de afwerking :9 :9
Stalen remleidingen, wave remschijven, 4 zuigers in de remklauw, heel veel aluminium, hugger, bellypan en ga zo maar door
Alles netjes gelast en afgewerkt.
Super mooi hoor 8-) 8-) 8-) 8-)

 
Laatst bewerkt:
Ik vind hem werkelijk fantastisch afgewerkt :} :}
Complimenten aan Hyosung.
10 jaar geleden maakte ze nog een grof afgewerkte machines
Nu is Hyosung echt een motorfiets die alles en iedereen overtreft.
Kleurstelling is misschien een beetje te veel wit, maar de afwerking :9 :9
Stalen remleidingen, wave remschijven, 4 zuigers in de remklauw, heel veel aluminium, hugger, bellypan en ga zo maar door
Alles netjes gelast en afgewerkt.
Super mooi hoor 8-) 8-) 8-) 8-)


en nu dat in een zwaarder model :P 250cc is hier niet echt een markt voor.
 
en nu dat in een zwaarder model :P 250cc is hier niet echt een markt voor.

Weet je,
Hier in NL wil iedereen zijn piemel verlengen met cc.
Hoe meer cc hoe groter de plasser wordt :+ :+

Ik denk als je in NL blijft rijden dat de 250 mans genoeg is, mits je alleen en zonder al te veel bagage rijdt. ;)
Gooi en smijtwerk op de bochtige wegen en 130 rijden op de snelweg is geen probleem.
Geef mij maar de 250 en ik zal menig grote pielenrijder hier in de Achterhoek de achterkant laten zien van deze motor. 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Weet je,
Hier in NL wil iedereen zijn piemel verlengen met cc.
Hoe meer cc hoe groter de plasser wordt :+ :+

Ik denk als je in NL blijft rijden dat de 250 mans genoeg is, mits je alleen en zonder al te veel bagage rijdt. ;)
Gooi en smijtwerk op de bochtige wegen en 130 rijden op de snelweg is geen probleem.
Geef mij maar de 250 en ik zal menig grote pielenrijder hier in de Achterhoek de achterkant laten zien van deze motor. 8-) 8-) 8-) 8-)


En daarom heb je een jawa 660? _O-
 
Weet je,
Hier in NL wil iedereen zijn piemel verlengen met cc.
Hoe meer cc hoe groter de plasser wordt :+ :+

Ik denk als je in NL blijft rijden dat de 250 mans genoeg is, mits je alleen en zonder al te veel bagage rijdt. ;)
Gooi en smijtwerk op de bochtige wegen en 130 rijden op de snelweg is geen probleem.
Geef mij maar de 250 en ik zal menig grote pielenrijder hier in de Achterhoek de achterkant laten zien van deze motor. 8-) 8-) 8-) 8-)

ben ik het niet mee eens, ik hoef geen 1000cc (op een supertenere na), maar ik wil toch wel minimaal 600cc een echte motor. geef mij maar eens een voorbeeld van een 250cc model die er uit ziet als een echte motor en zo klinkt... je rijd gewoon voor lul het ziet er misschien uit alsof je op heel wat rijd maar je bent een knetterpot bij het stoplicht terwijl je niet vooruit komt.
 
Gelukkig hebben we allemaal onze eigen mening :P . Voor wat het waard is sluit ik me bij Luke's mening aan O-) .

De nieuwe ontwerpen van Hyosung zien er leuk en sportief uit . Ik hoop ook dat ze met wat zwaardere motoren komen dat zou leuk zijn :Y . Zelf denk ik niet dat men gauw een 250 cc koopt als je zwaarder gewend bent maar voor starters met het lichte rijbewijs zijn ze ideaal *O* .
 
ben ik het niet mee eens, ik hoef geen 1000cc (op een supertenere na), maar ik wil toch wel minimaal 600cc een echte motor. geef mij maar eens een voorbeeld van een 250cc model die er uit ziet als een echte motor en zo klinkt... je rijd gewoon voor lul het ziet er misschien uit alsof je op heel wat rijd maar je bent een knetterpot bij het stoplicht terwijl je niet vooruit komt.

Volgens mij heeft Adrie een GT 250, en die kwam tijdens de toerritten behoorlijk vooruit hoor. 8-) 8-)
Ook de sound klonk volgens mij niet zo verkeerd. ;)
De nieuwe GD is een 1 cilinder, dus meer koppel, en weegt 17 kg minder en heeft 2 pk meer.
Toby heeft ook een 250 thuis staan en die is er toch, ondanks dat hij ook nog een paar 650 heeft staan, erg tevreden over.

Mijn vrienden rijden allemaal 1200 of meer. Toch kunnen ze mij niet bijhouden in de bergen met mijn 650. 8-)
CC zegt tegenwoordig niet zoveel meer.
Het zit meer in de koppel en toerental en gewicht van de motor

Maar ieder zijn mening
 
Laatst bewerkt:
Met een mooie pijp onder de GD250N komt er wel een mooi geluid uit. Originele uitlaat klinkt als een brommerscheet.

Maar een voorbeeld van een goed klinkende 250cc? OK, een oudje.. en ik kan niet het juiste filmpje vinden, maar wat dacht je van een CBR250RR? Heb je meteen een exclusieve motor. Overigens voldoet elke 250cc 4-cilinder wel, Hornet 250's zijn bijv. wel in Engeland te vinden. Hier een 250cc CBR;

Of de Kawasaki ZX-2R. Pareltjes die wij hier nooit officieel hebben gezien. :(
Want wij willen allemaal 600cc en een 100pk-piemel in de kroeg.
 
Laatst bewerkt:
Maar die Jawa is geen 100pk, dus over piemels hoef je niet te beginnen.
Ik vermaakt mij ook prima op mijn MT-03, met blijkbaar 1kW minder uit hetzelfde blok.
100pk is echt nergens voor nodig op de openbare weg, daarom heb ik het ook niet en ik weet zeker dat het merendeel echt niet alle 100pk's aanspreekt. Zelfs ik vraag niet elke rit alles van de MT-03.
 
Maar die Jawa is geen 100pk, dus over piemels hoef je niet te beginnen.
Ik vermaakt mij ook prima op mijn MT-03, met blijkbaar 1kW minder uit hetzelfde blok.
100pk is echt nergens voor nodig op de openbare weg, daarom heb ik het ook niet en ik weet zeker dat het merendeel echt niet alle 100pk's aanspreekt. Zelfs ik vraag niet elke rit alles van de MT-03.

Helemaal mee eens :Y :Y
 
\
Met een mooie pijp onder de GD250N komt er wel een mooi geluid uit. Originele uitlaat klinkt als een brommerscheet.

vanaf minuut 4.20 8-) 8-)

En bijna 180 km per uur is ook genoeg :+

Ik had het over de GD250N he, niet over de GT250N, wat een V-twin is. Daar komt al een leuk geluidje van af. :+

Hier 2 video's van het uitlaat geluid van de GD

video1:
Tuurlijk is het geluid op de camera ietsje anders, maar je merkt wel dat die originele uitlaat geen 'harde plasser'-gehalte heeft.

video2: Ok, is een GD250R ipv een N, wat een mooie verschijning. Geluid tijdens het rijden lijkt mij nep, je hoort ook schakelen zonder dat je zijn voet zit bewegen of de koppeling in ziet knijpen. Of heeft Hyosung ook al DCT? :+

Ze moeten eigenlijk met een GD500R komen, v-twin, 35kW voor A2.
Maar troost je, niet alleen Hyosung laat in Nederland steken vallen, helaas laat SYM ook hele mooie 300cc motoren aan zich voorbij gaan, zoals de

SYM T3:
ARC_U_761d0c5a0fe74694ce650548a7850f5e5b6902f8_20140717164017.jpg


SYM Wolf Classic 300
sym-wolf-300-classic_hd.jpg


SYM SB300 Cafe Racer
0IMG_9644.jpg


Heb het ze gevraagd waarom ze deze niet importeren, maar dat is dus vanwege
het idee dat ze niet zullen verkopen en ze dan met een lading motoren blijven zitten. Ik denk dat een grotere onderneming meer 'fouten' kan permiteren en misschien sneller geneigd is om er dan een paar over te laten komen of minstens een demo voor de pers, om te zien of het potentie heeft. Leuk A2-spul.
 
Mooi spul :} :}
Ik denk dat SYM, Kymco en Hyosung hun grootste marktaandeel weghalen in de Aziatische landen en India. Die laatste al goed voor bijna 1 miljard mensen ;)
Europa is leuk, maar een markt die behoorlijk verzadigd is en vol zit met onzinnige regeltjes.
Zoals het geluid uit een uitlaat die steeds stiller moet zijn O-) O-) . Ik denk dat hij met een andere uitlaat best een mooi soundje kan hebben

Het blijft natuurlijk wel een 250 :+
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk, de Aziatische markt is het grootste. Maar motorscooters zijn in Nederland nog niet echt 'hot', maar zo staan Kymco en SYM wel bekend, terwijl ze wel degelijk gewone motoren hebben, al is het vaak lichter spul.

Het geluid moet wel steeds stiller. Mijn MT-03 klinkt zonder oordoppen echt al best mooi met de originele uitlaat, maar met oordoppen in, ben je alles kwijt. Komt wel binnenkort wat anders op, waarbij als het moet de dB-killer er uit kan. Al zal ik zo niet rondrijden, die boetes zijn mij iets te hoog. Hoop wel op een iets mooier en dieper geluid nog en hopelijk een pietsie luider dan wat ik nu heb.
 
Tuurlijk, de Aziatische markt is het grootste. Maar motorscooters zijn in Nederland nog niet echt 'hot', maar zo staan Kymco en SYM wel bekend, terwijl ze wel degelijk gewone motoren hebben, al is het vaak lichter spul.

Het geluid moet wel steeds stiller. Mijn MT-03 klinkt zonder oordoppen echt al best mooi met de originele uitlaat, maar met oordoppen in, ben je alles kwijt. Komt wel binnenkort wat anders op, waarbij als het moet de dB-killer er uit kan. Al zal ik zo niet rondrijden, die boetes zijn mij iets te hoog. Hoop wel op een iets mooier en dieper geluid nog en hopelijk een pietsie luider dan wat ik nu heb.

Ik heb op mijn Hyosung een Takkoni demper met een goedgekeurde DB killer.
Db killer zit vast met een vleugelmoertje. :+ :+
In de Duitstalige landen zit hij er in. In Oost Europa rijden ze alleen maar open en is dit geen probleem.
Ook met DB killer is de sound zwaar en mooi 8-) 8-) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Met een mooie pijp onder de GD250N komt er wel een mooi geluid uit. Originele uitlaat klinkt als een brommerscheet.

Maar een voorbeeld van een goed klinkende 250cc? OK, een oudje.. en ik kan niet het juiste filmpje vinden, maar wat dacht je van een CBR250RR? Heb je meteen een exclusieve motor. Overigens voldoet elke 250cc 4-cilinder wel, Hornet 250's zijn bijv. wel in Engeland te vinden. Hier een 250cc CBR;

Of de Kawasaki ZX-2R. Pareltjes die wij hier nooit officieel hebben gezien. :(
Want wij willen allemaal 600cc en een 100pk-piemel in de kroeg.

nope ik wil gewoon een echte motor met normaal cc inhoud waarmee ik gewoon kan optrekken zonder duizend keer te schakelen, een motor waarmee ik gewoon met normaal aantal toeren op de snelweg kan rijden. een motor die gewoon goed rijd zonder dat je het gas max open moet janken.
 
nope ik wil gewoon een echte motor met normaal cc inhoud waarmee ik gewoon kan optrekken zonder duizend keer te schakelen, een motor waarmee ik gewoon met normaal aantal toeren op de snelweg kan rijden. een motor die gewoon goed rijd zonder dat je het gas max open moet janken.

mijn schakelrubbertje is na anderhalf jaar (nieuwe motor) zo goed als uit elkaar gevallen, vandaag bij Fcattier motoren een nieuwe gekregen. wat een top zaak. Gelijk mijn 2e motor zien staan. nu maar hopen dat niemand hem eerder koopt :P
 
nope ik wil gewoon een echte motor met normaal cc inhoud waarmee ik gewoon kan optrekken zonder duizend keer te schakelen, een motor waarmee ik gewoon met normaal aantal toeren op de snelweg kan rijden. een motor die gewoon goed rijd zonder dat je het gas max open moet janken.

Gewoon iets rond de 600cc pakken, ongeacht aantal cilinders.
Moet zeggen dat mijn MT-03 echt heerlijk vermogen heeft, vergeleken met mijn 125cc. :+
Wat mij betreft is 35kW al genoeg voor normaal gebruik op straat. Beetje koppel is prettig en met al die snelheidscontroles en drempels heb je toch niets aan het hele snelle spul. Zelfde als een mooie tv kopen en het plastic er omheen laten zitten. Zo'n 1000cc moet je ook een keer uit kunnen laten, zonder meteen honderden euro's af te moeten tikken. Duitsland.. tuurlijk, dat kan. Maar hier in NL? :N
 
Gewoon iets rond de 600cc pakken, ongeacht aantal cilinders.
Moet zeggen dat mijn MT-03 echt heerlijk vermogen heeft, vergeleken met mijn 125cc. :+
Wat mij betreft is 35kW al genoeg voor normaal gebruik op straat. Beetje koppel is prettig en met al die snelheidscontroles en drempels heb je toch niets aan het hele snelle spul. Zelfde als een mooie tv kopen en het plastic er omheen laten zitten. Zo'n 1000cc moet je ook een keer uit kunnen laten, zonder meteen honderden euro's af te moeten tikken. Duitsland.. tuurlijk, dat kan. Maar hier in NL? :N

dit is een mening waar ik me bij aan sluit, maar dat zecht niet dat ik geen dikke motor zou willen. ik kijk niet naar de cc's meer wat me aantstaat, zo vin ik een xt660 tenere te smal en een xt1200 (supertenere) echt prachtig. en nee gaat me echt niet om hoeveel cc zon ding heeft.
 
Als ze die sym T3 voor een sym prijs kunnen aanbieden denk ik dat je echt wel wat kunt verkopen in Nederland. Er zijn genoeg startende motorrijders die iets nieuws willen voor een niet al te groot prijsje.

Neemt niet weg dat die nieuwe Hyosung ook :9~ :9~ :9~ :9~ :] is!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan