Hoe verhoud zo'n 2009 gt650ir zich nou tot een 2002 sv650s?
de gt650ir ziet er 10 x beter uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoe verhoud zo'n 2009 gt650ir zich nou tot een 2002 sv650s?
Volgens de test zijn de remmen van het 2009 model niet optimaal. Aangezien ik dit wel een belangrijk onderdeel vind, zou ik graag willen weten of iemand al ervaring heeft met stalen remleidingen.
Bovendien wil ik de motor ook gaan gebruiken voor langere afstanden. Is de positie op de motor hier geschikt voor? Houd zelf wel van een sportievere houding.....maar het moet niet te worden.
Nu nog de juiste keus maken ( eerste motor)
Cbr600f
Gt650ir
Sv650s
Vfr800
Evt Firestorm, gsx-r,
Ja, dan heb je het over een perfect onderhouden fiets !Trouwens: een sloopfiets (heb je max z'n fiets weer)van hysoung uit elkaar gehaald zonder moeite, !!
Volgens de test zijn de remmen van het 2009 model niet optimaal. Aangezien ik dit wel een belangrijk onderdeel vind, zou ik graag willen weten of iemand al ervaring heeft met stalen remleidingen.
Bovendien wil ik de motor ook gaan gebruiken voor langere afstanden. Is de positie op de motor hier geschikt voor? Houd zelf wel van een sportievere houding.....maar het moet niet te worden.
Nu nog de juiste keus maken ( eerste motor)
Cbr600f
Gt650ir
Sv650s
Vfr800
Evt Firestorm, gsx-r,
Leuk alternatief voor alles en vooral lekker betaalbaar.
Tegenwoordig gewoon net zo goed als een japanner.......zegt genoeg denk ik
Ook voor lange mensen en lange afstanden
[afbeelding]
motorvakantie 2011 Roemenie / Balkan(HR, BiH, SLO, SRB, MNE)
mmmm, is niet helemaal waar hoor. Marcel heeft een 2010 model met: vernieuwde injectiemodule,4 zuigerige remklauwen,ander zitje/achterpartij en bv. een dikkere koppelingskabel. Het 2008 model is alleen 1 van de eersten met injectie.Verder identiek aan oudere versies, al is wel het kleppenprobleem opgelost.
Ah trouwens de remmen zijn echt een ramp!
Nee hoor
Zelfs motorplus is vol lof over de nieuwe remmen van de Hyosung.
En dit is erg uniek voor motorplus omdat die eigenlijk alleen vol lof zijn over BMW.
De nieuwe Hyosung ( vanaf 2009 en dus niet overjarig 2009) heben acht zuigers op de voorremmen.................. en die werken.
Moet je ook eerlijk zeggen dat de vier zuigers op mijn vorige Hyosungs het ook prima deden.
want:
Remmen is angst
Mja achterste cilinder zat onder de olie en de kettingset was tot op de draad versleten (10k op de teller) voor band was volgens mij wel nog origineel (BT56R). Koppeling en achterrem maakte lawaai, zal nog even wachten worden op het antwoord op deze problemen. Trouwens zijn er hier nog mensen die een hyosung naast een SV hebben gelegd en hebben gemerkt dat de SV sneller van zijn plaats komt (meer trekkracht onderin) of was dit enkel op dit model het geval?
euhhhh....
Waarom ombouwen naar carburateur?????
Takonni uitlaatdemper. goedgekeurd met DB-killer: nog geen 200 euro
En een grandioos mooi geluid, zelfs met demper
www.woesthoff.nl voor de remmen.............