Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dusjongens, van al die fotos krijg ik zin om te rijden! shit vorst komende dagen alleen
En dus
Blijf gewoon nog steeds bij mijn bike:
[afbeelding]
Wat is er nog veranderd: superbike stuur
waar ben ik nu mee bezig:-nieuwe 4-zuiger remklauwen d.m.v adaptorplaatjes op de voorvorkpoten
- ander zadel, wat hoger bij de tank, doordat hij voor dieper is gezet staathet zadel erg scheef.
Als ik op mn K mee magEn dus
Dus kan er mij iemand vertellen hoe die opti-unit van F. Cattier werkt?
Ja.............................
Nu werkt de injectie met een stationairsproeier, die heel zuinig staat afgesteld.
Voor de boompjes en de beestjes
De opti-unit omzeilt de stationairsproeier zodat alles via de injectie gaat
De injectie gaat dus bij elk toerental werken en kan het allemaal veel beter regelen.
Geen dip meer tussen de stationairsproeier en injectie.
Geen aan/ uit gedoe meer bij hetzelfde toerental.
Iets ruimere afstelling, dus meer koppel in het middengebied.
Nog meer vragen, bel Frans.....................
Ik heb 'm gemaild maar ik denk dat ik toch voor een 1000 ga gaan. De hyosung voelde heel tam aan en ik vind overal dynocharts terug waaruit blijkt dat die motoren (zelfs met modificaties aan in -en uitlaat) niet boven de 60pk uitkomen...
Heb jij pech, ik heb net m'n gele TL1000R verkocht!!!
[afbeelding]
Of ook dit moet niet je type zijn.
Ik kan je dan echt een suzuki TL1000S aanraden. Dit is een R, maar de zithouding van een S is super en zeker de gasresponse. Voor weinig geld heb je echt een top fiets met een goed blok. Het is niet voor niets dat HYosung toendertijd het TL 1000 blok in zijn motorfiets wou zetten. Iets wat jaren terug andersom was. (hyosung blok in SV)
Kijk maar eens op TL1000.nl, er zijn daar ook vele Belgische rijders.
Heb jij pech, ik heb net m'n gele TL1000R verkocht!!!
[afbeelding]
Of ook dit moet niet je type zijn.
Gefelicitaart
Trouwens iedereen hoor ik elke keer maar over pk`s en koppel praten.
Terwijf 99.9% van de motorrijders het niet/ nooit gebruikt.
Ik weet niet precies hoeveel pk/ koppel die van mij heeft.
Wat ik wel weet is dat een GS 1200 mij niet bijhoud tijdens het optrekken
( Je moet hem wel op toeren houden)
volgens mij kan je aardig plezier hebben hoor met zo'n hyo check maar...
Mmmmm, wordt toch tijd voor een bril geloof ik
Ik zie toch bochten en snelheden in mijlen i.p.v. kmters.
Da`s toch x 1.6
Maar een ZX 10 is toch een 4 cilinder....................
Die heeft NOOIT de koppel van een 90 graden V- twin........echt nie