IGNITECH programmable ignition SPARKER TCIP4-Full

W.Berenschot

MF veteraan
23 mrt 2020
1.773
702
Arnhem
Overweeg om op mijn Ducati 750 ss bj 1992 de ontsteking om te bouwen tbv zelf programmeerbare kastje type TCIP 4 merk Ignitech
Wie heeft dat al op zijn motor
Wat merk je .
Heeft het zin.
Hoor graag
 
Ik heb een Ignitech TCIP4. Erin gezet omdat de originele Vmax CDI (eigenlijk TCI) uit 1985 de geest gaf. Topspul, altijd goed gewerkt en zelfs na 7 jaar nog support gekregen toen ik m`n motor heb omgebouwd naar een ander vliegwiel.

Zie het meer als een vervanging als er iets stuk is, je kan zelf prima de ontsteking tunen maar ik denk niet dat je echt veel PK gaat winnen.
 
je kan bij Ignitech de kabel en software voor de supersport mee bestellen. dan is het plug en play.
heb er in het verleden een stuk of 50 ingekocht met een inkoopactie, die zijn allemaal op Ducati's gemonteerd (Pantah's en Supersports).
je kan ze bij Ignitech bestellen, is als ik goed heb ongeveer 180 euro totaal.
 
Ik heb een Ignitech TCIP4. Erin gezet omdat de originele Vmax CDI (eigenlijk TCI) uit 1985 de geest gaf. Topspul, altijd goed gewerkt en zelfs na 7 jaar nog support gekregen toen ik m`n motor heb omgebouwd naar een ander vliegwiel.

Zie het meer als een vervanging als er iets stuk is, je kan zelf prima de ontsteking tunen maar ik denk niet dat je echt veel PK gaat winnen.
alvast bedankt jou reactie komt goed over.
 
je kan bij Ignitech de kabel en software voor de supersport mee bestellen. dan is het plug en play.
heb er in het verleden een stuk of 50 ingekocht met een inkoopactie, die zijn allemaal op Ducati's gemonteerd (Pantah's en Supersports).
je kan ze bij Ignitech bestellen, is als ik goed heb ongeveer 180 euro totaal.
ook bedankt voor je reactie ,heb volgens mij zo iets gelezen op Ducati forum
 
Terug
Bovenaan Onderaan