iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Menu's overhoop gegooid, zaten teveel opties door elkaar. Ook nieuwe icoontjes gemaakt etc.
Alles zou nu iets beter te vinden moeten zijn:

725anq.jpg


2a7ublu.jpg


28hk86e.jpg


mkarl5.jpg
 
owjah ik miste in versie 1.6 de optie om skipwaypoint knop altijd aan te laten staan in beeld? of heb ik er overheen gekeken.
 
Ik mag hopen dat met de laatste updates de 3,5 inch versie niet vergeten wordt??
is er misschien ook een mogelijkheid om de info balk onderen een zwarte versie toe te voegen met wit of gele tekst (beter contrast). Ik heb zelf uit de branding merk icoontjes verwijderd, ik hoef niet te weten welk merk tankstation(of winkel)het is, als ik moet tanken.
(spaart ook weer data)

groet
 
De optie ALTIJD AAN zit idd niet meer in 1.6, komt wel weer, de eerste die er over begon te zeuren was mn vriendin afgelopen weekend :P

De 3,5inch versie wordt zeker niet vergeten, maar aan 2 versies tegelijk werken is ook niet handig.
Moet nog enkele functies in de 4,3 inch versie verwerken voor ik de 3,5inch versie update
 
Ik mag hopen dat met de laatste updates de 3,5 inch versie niet vergeten wordt??
is er misschien ook een mogelijkheid om de info balk onderen een zwarte versie toe te voegen met wit of gele tekst (beter contrast). Ik heb zelf uit de branding merk icoontjes verwijderd, ik hoef niet te weten welk merk tankstation(of winkel)het is, als ik moet tanken.
(spaart ook weer data)

groet
Als je betaald kun je eisen stellen.. Nu niet :)
En ik mag hopen dat je dit niet zo bedoelt, als dat ik het interpreteer.
 
Laatst bewerkt:
**Knip stuk tekst weg**

Wellicht kunnen jullie dit eens proberen:

Als je in sys.txt altijd port=auto en baud=auto hebt staan, ga dan vervolgens eens naar:
\Primo\save\profiles\01 en open daar system.ini

Kijk eens of je daar, onder GPS, ziet welke poort iGO heeft gevonden en welke snelheid hij gebruikt.

Zet dan in je sys.txt je poort alvast neer, en je snelheid op 9600
Experimenteer met de volgende snelheden als het niet het gewenste resultaat bied:

4800
9600
19200
38400


En ik ben zeer benieuwd naar de resultaten uiteraard, daar kunnen we iedereen mee helpen ;)


ter info, dit in de rage system.ini gevonden van m'n pa, draaiende op moto 1.6:


[gps]
baud="57600"
gpstime="1409598325"
last_gps_date="2014.09.01."
last_gps_time="19:07:08.000"
port="1"


Hier verder nog niets mee gedaan.


mijn eigen rage op moto 1.1:


[config]
last_saved_system_time="2014.08.31.|14:33:48.000"

[gps]
baud="57600"
gpstime="1409396406"
port="1"




nog even de backup bekeken toen hij nieuw uit het doosje kwam, in die sys.txt stond:


[gps]
port="1"
baud="4800"

 
Laatst bewerkt:
Het meeste van de 4,3inch versie komt ook gewoon in 3,5inch versie. Enige verschillen zijn bijvoorbeeld dat ik het quickmenu voorzie van iets minder knoppen omdat ze anders te klein worden etc. ;)
 
Laatst bewerkt:
@Hozzira

Het heeft idd een garmin indruk ;)
Laat ik daar net nu vanaf willen *D

@Die ene
BaseCamp route opslaan als GPX bestand
Daar kan je mee met andere programma's werken om om te zetten
Heb je ITN Converter 1.85 al eens geprobeerd en dan naar Tyre

Ik zou wel ff de route vergelijken tussen BaseCamp en Tyre en aanpassen waar nodig is
In Tyre wil de route nog wel eens flink af wijken en je wilde toch samen rijden neem ik aan

Volgens mij is de beste volgorde om een route uit te zetten met Tyre
Dan de routes in verschillende bestanden opslaan en deze versturen naar de deelnemers
Maar ga dat de Garmin gebruikers maar eens duidelijk maken
Optimaal is het allemaal nog niet

Gebruik je dan de waypoints of die andere?
Bedankt trouwens, nuttige info voor een newbie!
GPX>ITN>Tyre werkt goed!
Is trouwens ook leuk om de route in Google Earth te bekijken...
 
Je kan een GDB of GPX route in basecamp opslaan als KML dan in ITN route nakijken en na kleine correcties weer opslaan als KML en kopieren naar IGO/content/userdata/route.
je hebt hele tyre niet nodig.
als primo de routes dan niet kan vinden, kun je in sys.txt een regel zetten.

[map]
kml="SDMMC/IGO(of Primo)/content/userdata/route"

of

[map]
kml="ResidentFlash/IGO(of Primo)/content/userdata/route"

succes
 
Laatst bewerkt:
Zowel Mapsource als BaseCamp is gratis
Maar de kaart waar je op draai moet gekocht worden ( tenminste ik weet niet beter )

Tyre is gratis

Maar weer verder met de Igo
We raken wat of topic heb ik het idee
:)
 
Even weer een proef ballon oplaten.

Heb de grootte van de informatie elementen onderaan aangepast. Dit om het beter afleesbaar te maken. Sommige zaken vond ik zelf nogal klein, en hoewel goed leesbaar helpt dit wellicht om sneller te zien wat er staat. Je moet immer meer met rijden bezig zijn dan navigeren niet waar?

Maar goed, ben benieuwd wat jullie mening is.

Plaatje 1 is de huidige grootte van de informatie elementen, plaatje 2 mijn aanpassing, plaatje 3 een schermafdruk van mn oude TomTom Rider ter vergelijking (Ja, die heb ik serieus uit ergenis verkocht om weer een iGO apparaat te nemen)

oizjur.jpg


2m2992t.jpg


2vdl5b7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan