ijkrapport??

Status
Niet open voor verdere reacties.
er is veel geld bij gemoeid, dan is het niet gek om zorgvuldig te kijken of er geen fouten zijn gemaakt in het proces.
 
Wat een stel stakkers in dit topic zeg!

Gewoon blijven proberen totdat de laatste belastingcent uit de zakken van die moraalridders is getrokken :+

Volgende keer wel in je spiegel kijken rob!!
 
Gewoon betalen. Jouw gedrag (zand in de molen strooien) kost ons als samenleving onnodig veel geld. Wat jij doet is dit: je bespaart een paar tientjes, en laat je buurman een paar honderd dokken.
Maar ja, omdat het niet letterlijk je buurman is, doe je lekker aso.
Net zoiets als uiterkeringtrekkers die zwart werken. Dat soort volk heeft dit land echt kapot gemaakt. Doodzonde.

Wat een vergelijking :')
 
Wat een stel stakkers in dit topic zeg!

Gewoon blijven proberen totdat de laatste belastingcent uit de zakken van die moraalridders is getrokken :+

Volgende keer wel in je spiegel kijken rob!!

Volgende keer gaat deze man naar oosterburen toe :+
 
Kan ook, maar misschien heeft er iemand van het MF hier ervaring mee?

Genoeg ervaring mee...
Maar het stappenplan wat je laat zien in je eerste post, is verouderd! Dit door de komst van de wet-dwangsom. Zoek op het forum op www.flitsservice.nl even naar de nieuwste versie.
Gewoon even wchten tot je bericht van het CJIB krijgt, daar staan de zaaknummers enzo op. Aan de hand van WOB vraag je alle documenten op, je moet álles binnen 4 weken ontvangen, zo niet: kun je een dwangsom ontvangen.

Niet betalen > voorkomen!

Het is geen mulderfeit, maar een T (transactievoorstel). Als je betaald, beken je schuld. T's zijn bekeuringen die achter je naam blijven staan een paar jaar, wel van belang dat dit van de baan komt. Dus ff moeite voor doen!

Succes!
 
Genoeg ervaring mee...
Maar het stappenplan wat je laat zien in je eerste post, is verouderd! Dit door de komst van de wet-dwangsom. Zoek op het forum op www.flitsservice.nl even naar de nieuwste versie.
Gewoon even wchten tot je bericht van het CJIB krijgt, daar staan de zaaknummers enzo op. Aan de hand van WOB vraag je alle documenten op, je moet álles binnen 4 weken ontvangen, zo niet: kun je een dwangsom ontvangen.

Niet betalen > voorkomen!

Het is geen mulderfeit, maar een T (transactievoorstel). Als je betaald, beken je schuld. T's zijn bekeuringen die achter je naam blijven staan een paar jaar, wel van belang dat dit van de baan komt. Dus ff moeite voor doen!

Succes!

Bedankt.

Ik ben ook al aan het zoeken geweest op flitservice, ben op de hoogte van dwangsom en zoek nu naar een goede voorbeeld brief ;)
 
Gewoon de standaard stap1-brief pakken. Noem het nu een verzoekschrift ipv bezwaarschrift.
De wettelijke termijn van 2 weken even aanpassen naar 4 weken (staat ergens in de brief).
Verder even weghalen wat niet van toepassing is (foto/video etc als bewijslast).
Ik stuur ''altijd'' 1 brief naar de OVJ.... op FF advieseren ze 1 naar CVOM en 1 naar plaatselijke politie!
 
Nee, dat hoef je niet, want waar je aan de ene kant mensen ontslaat die bezwaarschriften afhandelen neem je aan de andere kant mensen aan die boeven vangen.

Ik weet het nog beter gemaakt. Laat die mensen die aan de bezwaarschriften zo lekker hard aan ‘t werken zijn maar lekker verder werken, betaald met onze belastingscenten.
Voeg uit de verschillende departementen de mensen samen, die meer rondhangen dan werken, en je hebt genoeg volk om op elke hoek van ‘t straat je boeven te pakken, zonder dat het je een extra € kost.
Natuurlijk gaan die mensen, die tot nu toe lekker op hun reet hebben kunnen blijven zitten, beetje lummelend de dag doorbrengend met een loon betaald door de belastingsbetaler , plotseling moeten werken voor hun geld………… Dit gaat nooit lukken.
Laat het ons maar op de burger blijven duwen die een bezwaarschrift indient en de belastingsbetaler nodeloos in kosten jaagt _O-
 
Ik weet het nog beter gemaakt. Laat die mensen die aan de bezwaarschriften zo lekker hard aan ‘t werken zijn maar lekker verder werken, betaald met onze belastingscenten.
Voeg uit de verschillende departementen de mensen samen, die meer rondhangen dan werken, en je hebt genoeg volk om op elke hoek van ‘t straat je boeven te pakken, zonder dat het je een extra € kost.
Natuurlijk gaan die mensen, die tot nu toe lekker op hun reet hebben kunnen blijven zitten, beetje lummelend de dag doorbrengend met een loon betaald door de belastingsbetaler , plotseling moeten werken voor hun geld………… Dit gaat nooit lukken.
Laat het ons maar op de burger blijven duwen die een bezwaarschrift indient en de belastingsbetaler nodeloos in kosten jaagt _O-
O ja, want elke ambtenaar zit maar een beetje te lummelen, terwijl bij bedrijven pas echt hard gewerkt wordt. Nooit bij een overheidsinstantie gewerkt neem ik aan?
 
Ah, beroep: student. Je bent gewend om alles op kosten van de samenleving te doen, en je hebt geen idee hoe hard we allemaal moeten werken om al die kosten die jij maakt te kunnen betalen. Prima hoor, ik werk al een week voor de uitkering van mijn zwartwerkende buurman, paar dagen voor de ziektenkostenverzekering van tokkies die zichzelf kapotvreten en -zuipen, en dan kan er ook nog wel een dagje bij voor mensen die willens en wetens onzinberoepen gaan indienen, omdat ze te kinderachtig zijn om hun eigen verantwoordelijk te nemen.
Is er nog iemand die geld wil verbrassen?
 
O ja, want elke ambtenaar zit maar een beetje te lummelen, terwijl bij bedrijven pas echt hard gewerkt wordt. Nooit bij een overheidsinstantie gewerkt neem ik aan?

Waar staat er ergens "elke ambtenaar" :?
Die aan de bezwaarschriften zijn immers al hard aan 't werken :+
En trouwens, je zal wel goed genoeg weten wat ik bedoel.
Net zoals je ook wel zal weten, dat er meer volk rondloopt dan nodig is. Inderdaad op de ééne dienst meer dan op de andere, en de eene ambtenaar zal voor twee moeten werken en de andere heeft tijd in overvloed.
Net zo goed als in de privé, maar daar komt het loon niet van de belastingsbetaler.
 
Waar staat er ergens "elke ambtenaar" :?
Die aan de bezwaarschriften zijn immers al hard aan 't werken :+
En trouwens, je zal wel goed genoeg weten wat ik bedoel.
Net zoals je ook wel zal weten, dat er meer volk rondloopt dan nodig is. Inderdaad op de ééne dienst meer dan op de andere, en de eene ambtenaar zal voor twee moeten werken en de andere heeft tijd in overvloed.
Net zo goed als in de privé, maar daar komt het loon niet van de belastingsbetaler.
Ik neem aan dat je bedoelt dat er te veel ambtenaren zijn. Wat meestal een argument is voor het ontslaan van ambtenaren, waarna diezelfde ambtenaren voor veel meer geld als externe krachten ingehuurd moeten worden omdat er meer werk is dan er manuren zijn.
 
Ik neem aan dat je bedoelt dat er te veel ambtenaren zijn. Wat meestal een argument is voor het ontslaan van ambtenaren, waarna diezelfde ambtenaren voor veel meer geld als externe krachten ingehuurd moeten worden omdat er meer werk is dan er manuren zijn.


Nee, ik bedoel zoiets als…

Zijn de mannen van de plantsoendienst van de gemeente, buiten bij ons de parkjes aan ‘t onderhouden, dan zie je daar een team van 4 man, waarvan er één zich te pletter aan ’t werken is en de andere drie hangen op hun schop. Verdeel het werk in evenredigheid met het volk dat ervoor betaald wordt en je krijgt 40´% meer werk gedaan met dezelfde onkosten.
 
Ah, beroep: student. Je bent gewend om alles op kosten van de samenleving te doen, en je hebt geen idee hoe hard we allemaal moeten werken om al die kosten die jij maakt te kunnen betalen.

Zelf nooit naar school geweest zeker :+

En je wilt zeggen dat studenten niet weten wat werken is?

En aan het tijdstip van de post te zien was jij ook hard aan het werk voor je buurman.. :P haha

Ik was vandaag dus lekker voor mezelf aan het werken ;)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon de standaard stap1-brief pakken. Noem het nu een verzoekschrift ipv bezwaarschrift.
De wettelijke termijn van 2 weken even aanpassen naar 4 weken (staat ergens in de brief).
Verder even weghalen wat niet van toepassing is (foto/video etc als bewijslast).
Ik stuur ''altijd'' 1 brief naar de OVJ.... op FF advieseren ze 1 naar CVOM en 1 naar plaatselijke politie!

Ik heb die brief ook als voorbeeld genomen.. straks ff op de post doen en dan maar afwachten wat er komt. Kan ik beide dezelfde brief sturen?
 
Ah, beroep: student. Je bent gewend om alles op kosten van de samenleving te doen, en je hebt geen idee hoe hard we allemaal moeten werken om al die kosten die jij maakt te kunnen betalen. Prima hoor, ik werk al een week voor de uitkering van mijn zwartwerkende buurman, paar dagen voor de ziektenkostenverzekering van tokkies die zichzelf kapotvreten en -zuipen, en dan kan er ook nog wel een dagje bij voor mensen die willens en wetens onzinberoepen gaan indienen, omdat ze te kinderachtig zijn om hun eigen verantwoordelijk te nemen.
Is er nog iemand die geld wil verbrassen?
jah hoor heb je geld over dan? ik geef het wel uit hoor :Y
 
Zelf nooit naar school geweest zeker :+

En je wilt zeggen dat studenten niet weten wat werken is?

En aan het tijdstip van de post te zien was jij ook hard aan het werk voor je buurman.. :P haha

Ik was vandaag dus lekker voor mezelf aan het werken ;)
Wel, maar inderdaad zonder studiefinanciering: gewoon overdag werken, 's avonds studeren. Maar dat doet er verder niet toe: de mogelijkheden die er zijn mogen best gebruikt worden, maar laten we nou NIET gewoon zand in de molen gooien in de hoop dat hij vastloopt, onderwijl honderden, misschien duizenden euro's belastinggeld verspillend! Wat is hier ingewikkeld aan?

En op het tijdstip van mijn post was ik gewoon geld aan het verdienen ja. Beetje voor mezelf, beetje voor de buurman :z
 
Misschien is het te ingewikkeld omdat we over een gemeenschap van 16 miljoen mensen praten. Dan is het wat makkelijker om lekker anoniem je middelvinger op te steken naar de rest, want niemand ziet je.

Stel je eens voor dat je een gemeenschap vormt met 4 vrienden. Jij rijdt te hard en krijgt daarvoor terecht een boete (geen oordeel over te hard rijden hier, dat doen alle motorrijders). Boete is 300 eu. Nu kan je kiezen.
- je gaat naar je 4 vrienden en vraagt aan hun elk 100 euro en je zegt daarbij dat je dat nodig hebt om te proberen onder je boete vandaan te komen.
- je besluit om die boete maar gewoon te betalen, want welke vent gaat er nou geld vragen aan zijn vrienden om problemen op te lossen die hij zelf heeft veroorzaakt? (en die hij ook zelf KAN oplossen natuurlijk)

Serieus kiezen graag... En ja laten we even stellen dat het CJIB en de flitsagent niet tot je vrienden behoren :P
 
Laatst bewerkt:
Wel, maar inderdaad zonder studiefinanciering: gewoon overdag werken, 's avonds studeren. Maar dat doet er verder niet toe: de mogelijkheden die er zijn mogen best gebruikt worden, maar laten we nou NIET gewoon zand in de molen gooien in de hoop dat hij vastloopt, onderwijl honderden, misschien duizenden euro's belastinggeld verspillend! Wat is hier ingewikkeld aan?
En op het tijdstip van mijn post was ik gewoon geld aan het verdienen ja. Beetje voor mezelf, beetje voor de buurman :z


En zo kunnen we bezig blijven. Wij brave burgers, met het hart en verstand op de juiste plaats, moeten maar eens beseffen dat het gedaan moet zijn met die belastingscentjes te verspillen die we nota bene zelf zuur verdiend en afgegeven hebben.
Laat dat maar aan de overheid over, die weten er wel weg mee

http://www.geldverspilling.org/
 
En zo kunnen we bezig blijven. Wij brave burgers, met het hart en verstand op de juiste plaats, moeten maar eens beseffen dat het gedaan moet zijn met die belastingscentjes te verspillen die we nota bene zelf zuur verdiend en afgegeven hebben.
Laat dat maar aan de overheid over, die weten er wel weg mee

http://www.geldverspilling.org/
Lol @ de tenenkrommende spelfout in de top banner van die site _O-

Maar inderdaad, OOK de overheid moet kappen met dat zinloze gebras. Ook dat is niet zo ingewikkeld. Blij dat we het eens zijn, nu de rest nog *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan