Ik ga SnapJack's bestellen. Wie doet er mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jpunt

MF'er
11 dec 2009
170
2
Utrecht
Een Snap Jack is een portable krik om bijvoorbeeld je ketting te smeren. Lijkt me super handig, aangezien ik geen middenbok heb! En zo'n paddock-stand is ook maar geklooi.

Zie hier een mooi telsell-filmpje:

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is hij niet in Nederland te krijgen, dus ik wil hem vanuit het buitenland halen. Wie doet er mee? Schrijf je hier in: Snap Jack
 
Slim dingetje.
Pas alleen op dat je velletje er niet tussen komt :X
Paddock stand is veiliger, zeker als je bv je wiel er eens wilt uithalen.

Cheap kan ook nog:
Alleen niet zo veilig, zeker als je ook je voorrem niet vastzet.

review:
niet zo positief en ook velletje van de handpalm er tussen.
 
Laatst bewerkt:
Een Snap Jack is een portable krik om bijvoorbeeld je ketting te smeren. Lijkt me super handig, aangezien ik geen middenbok heb! En zo'n paddock-stand is ook maar geklooi.

Zie hier een mooi telsell-filmpje:

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is hij niet in Nederland te krijgen, dus ik wil hem vanuit het buitenland halen. Wie doet er mee? Schrijf je hier in: Snap Jack
Pack Jack draagbare motorkrik - vast

Moest gelijk aan dit ding denken.
Zelfde principe andere naam :P
 
nou is wel de meest handige Harry opgetrommeld die ze konden vinden voor het plaatsen van die paddockstand.
het is net of ie het expres doet. :+
 
:^

alsof iemand die op een dergelijke manier een paddock stand plaats niet zijn velletje tussen die snapjack krijgt :+

Ziet er wel een stuk stoerder uit dan een stukkie hout , vooral met dat muziekje erbij.

"antei slip mat" = stukkie rubbah :)

maar genoeg geklierd , apart ding.

edit, belachelijk 50 euro voor zo een stukkie metaal, kom op.
haal dan die eerder geposte.
 
Laatst bewerkt:
Slim dingetje.
Pas alleen op dat je velletje er niet tussen komt :X
Paddock stand is veiliger, zeker als je bv je wiel er eens wilt uithalen.

Cheap kan ook nog:
Alleen niet zo veilig, zeker als je ook je voorrem niet vastzet.

review:
niet zo positief en ook velletje van de handpalm er tussen.

Zoals je eerste filmpje doe ik het nu ook, ipv m'n paddock-stand. Werkt goed! Je tweede filmpje heb ik idd ook gezien. Heb wel het idee dat die gast het onnodig ingewikkeld maakt. Bijvoorbeeld met die kabels van de standaard naar schijfrem en je kan je motor ook even tegen een stoeprand zetten ipv je voorrem vast zetten met dat klittenband-dingetje.. En een gladde betonvloer lijkt me idd niet heel handig met zo'n krikje. Wel goed om te weten!

Pack Jack draagbare motorkrik - vast

Moest gelijk aan dit ding denken.
Zelfde principe andere naam :P
Ah, die heb ik wel voorbij zien komen, maar niet in nederland! Maar.. daar heb je wel bobbins voor nodig, toch? Dat kan dus helaas niet op m'n CBR.

nou is wel de meest handige Harry opgetrommeld die ze konden vinden voor het plaatsen van die paddockstand.
het is net of ie het expres doet. :+
Haha inderdaad :+ overdrijven is ook een vak!
 
Laatst bewerkt:
Zoals je eerste filmpje doe ik het nu ook, ipv m'n paddock-stand. Werkt goed! Je tweede filmpje heb ik idd ook gezien. Heb wel het idee dat die gast het onnodig ingewikkeld maakt. Bijvoorbeeld met die kabels van de standaard naar schijfrem en je kan je motor ook even tegen een stoeprand zetten ipv je voorrem vast zetten met dat klittenband-dingetje.. En een gladde betonvloer lijkt me idd niet heel handig met zo'n krikje. Wel goed om te weten!Ah, die heb ik wel voorbij zien komen, maar niet in nederland! Maar.. daar heb je wel bobbins voor nodig, toch? Dat kan dus helaas niet op m'n CBR.Haha inderdaad :+ overdrijven is ook een vak!
Gewoon Nederlandse toko.
Volgens mij kan dit ook zonder bobbins.
Je kunt altijd een mail sturen na de eigenaar voor de zekerheid
 
Haha, €50..

Denk dat de meesten mensen met een motor zonder middenbok wel een paddock-stand hebben.. die je overigens voor minder dan €50 hebt.

Ben je op motorvakantie/trip... tja hoevaak ga je je ketting smeren? 1x per 1000km?
Voor die paar keer en €50 duw ik em wel 3 meter... of vaak ben je toch met meerderen, dan is het helemaal makkelijk.
 
Laatst bewerkt:
Een Snap Jack is een portable krik om bijvoorbeeld je ketting te smeren. Lijkt me super handig, aangezien ik geen middenbok heb! En zo'n paddock-stand is ook maar geklooi.

Zie hier een mooi telsell-filmpje:
:9

Voor zover ik heb kunnen achterhalen is hij niet in Nederland te krijgen, dus ik wil hem vanuit het buitenland halen. Wie doet er mee? Schrijf je hier in: Snap Jack
Zelden iemand zo zien kutten met een paddock-stand als in dit filmpje. :z
 
Geen middenbok en nog geen paddockstand, maar wel een klein broertje die hem wel even op zijn jiffy wilt houden.
Scheelt me 50 euro, nice *D
 
Grappig dat ze er een tekening van een Ducati 1098 bij zetten terwijl dit ding in mijn beleving niet werkt op motoren met een enkelzijdige swingarm
 
Ik heb best interesse en het lijkt me echt handig, bijv. op reis met de motor. Maar 50 euro, nee... ;)

Goeie tip hierboven van hetzelfde ding bij Louis voor 20 euro, thanks!
 
Laatst bewerkt:
wat is er tegenwoordig mis met zelfredzaamheid vd gemiddelde mf-er ?




ps, let niet op de schaamrand :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan