Is deze demper E-keur???

Happy Eddie

Die hard MF'er
17 mei 2007
708
0
kartonnen doos
Goede avond. Ik heb een andere demper gekocht, kan iemand mij evt zeggen of deze ook echt e-keur is. Er staan allerlei cijfers en letters in maar ik heb daar de ballen verstand van. Kan ik met deze demper dan ook gewoon het circuit op en naar duitsland??

Groeten happy
full
 
het e13 keurmerk (is europees keurmerk) is verplicht voor alle vaar- en voertuigen in duitsland.
en aangezien daar de normen kwa geluid streng zijn, is deze goedgekeurt inderdaad.
mits de uitlaat niet gemodificeerd is (dempers eruit e.d.)
 
Laatst bewerkt:
Als het goed is heb je ook een papiertje met daarop de motormodellen waarvoor de 0028 geldig is. Want als de Polizei echt lullig wil doen krijg je toch een prent al heb je een fluisterstille e-keur demper van een ander model erop zitten.

Op het circuit gaat het dacht ik meer om het geluidsniveau, maakt niet uit HOE je er onder blijft ALS je er maar onder blijft.

Greetz, Dutch
 
remus en romulus waren romeinen een tweeling nog wel, dus ja heeft E keur

Nou kan het zijn dat ik gek ben, maar wat heeft een romeinse tweeling te maken met het feit dat ie gekeurd is? Is er ergens een Europese wet dat als je je demper wil vernoemen naar een Romeinse tweeling dat dat alleen mag als tie een E-keur heeft?

Ben gewoon nieuwsgierig.. :P
 
hij plaatst een foto met in het midden daarvan een grote E-13 en vraagt aan ons dan een serieuze reactie of die E-keur heeft.....

nou dan krijgt ie een "HEEL SERIEUS" antwoord terug
 
Nou kan het zijn dat ik gek ben, maar wat heeft een romeinse tweeling te maken met het feit dat ie gekeurd is? Is er ergens een Europese wet dat als je je demper wil vernoemen naar een Romeinse tweeling dat dat alleen mag als tie een E-keur heeft?

Ben gewoon nieuwsgierig.. :P


en een beetje naief :X
 
Goede avond. Ik heb een andere demper gekocht, kan iemand mij evt zeggen of deze ook echt e-keur is. Er staan allerlei cijfers en letters in maar ik heb daar de ballen verstand van. Kan ik met deze demper dan ook gewoon het circuit op en naar duitsland??

Groeten happy[afbeelding]

Als er een ''verwijderbare db killer'' inzit dan moet ie erin zitten want anders geld het E-keur merk niet.
En bij onze oosterburen moet je zorgen dat dat klopt, hier controleren ze er nauwelijks op(alleen tijdens TT oid).
 
Terug
Bovenaan Onderaan