is dit wat? (GSX750ES)

OK.

Net ff de koppeling er af gehaald. Zit ruimte op de dempingsveren en deze zijn volgens mij niet los te vervangen :(

FF gemeten: moet een 160 achterband in passen. Weet iemand een 17/4.5J velg die er makkelijk in gaat?
 
Weet iemand een 17/4.5J velg die er makkelijk in gaat?

Ik ga zaterdag even in mijn schuurtje kijken.

Weet jij toevallig of er voor 'n Buell X1 Lightning 2e remschijf-setjes te koop zijn.
Schijnt nogal moeilijk te zijn terwijl op de linkerpoot wel al de klauwopnemers zitten.
Rare jongen die Erik B.
 
Laatst bewerkt:
OK.

Net ff de koppeling er af gehaald. Zit ruimte op de dempingsveren en deze zijn volgens mij niet los te vervangen :(

FF gemeten: moet een 160 achterband in passen. Weet iemand een 17/4.5J velg die er makkelijk in gaat?
full

nr 11 de kopp veren kun je gewoon bestellen!
Kun je beter ook gelijk even naar je frictie platen kijken en of de stalen platen niet blauw zijn van een evt slippende kopp omdat er speling op de veren zit :?


Gr Ron
 
Is hier wat leuks van te maken?
Past hier zonder al te veel problemen een 1100 blokkie in?
Wil hem eerst als pekel fiets gebruiken

W8 jullie reacties af :W
De oude lucht-koelers zijn behoorlijk uit de kluten gewassen de opvolgers de olie-koelers zijn iets kompakter dus ik denk dat het gaat passen..om het zeker te weten zou je de lengte en hoogte moeten meten en de breedte van je carter of hij er tussen past..dan kan ik wel kijken wat de maten zijn van een 1127 blok...

At Steven...hij kan wel in mijn topic kijken over de blok ophanging enzo maar zijn frame is korter dan dat van de EFE van mij!dus word kiele kiele maar des te mooier om het te proberen ;)
 
Maybe i,m with stupid .
:W

Maar waarom niet voor die 1100 op MP gekeken ?
Had je een hoop aanpassingen gescheeld.

Of heeft die 750 3 keer niks gekost ?

Veel succes met je Projectje :Y
 
Ja das toch wel effe 600 verschil.
Maarruh als je er een ander blok ingooid ben je ook nog wat centjes kwijt.
Die 1100 heeft toch ook net effe een iets mooier uiterlijk (no offence die van jou is ook vet)

*D
 
Ja das toch wel effe 600 verschil.
Maarruh als je er een ander blok ingooid ben je ook nog wat centjes kwijt.
Die 1100 heeft toch ook net effe een iets mooier uiterlijk (no offence die van jou is ook vet)

*D
Ga hem eerst maar ff als pekelfiets gebruiken. Mischien eerst wel een ander achterwiel en andere voorpartij....
 
Net ff stukkie wezen sturen.... dribbelde bijna de bochten uit.
Vorkkeerring lek :( Dan maar meteen de Buellvork er in.
Heb ik met mijn domme kop net de remklauw verkocht (€35,- :X ), dan maar ff op zolder kijken.
Lag nog een setje Nissin en een setje Tokico 4 zuiger. De tokico gaat vrij makkelijk passen en de mal voor de schetsplaatjes is klaar. Nu nog namaken in 8 mm alu. Meteen maar 2 stuks maken zodat tzt er een tweede 340mm schijf bij op kan.
Nu alleen nog een ander achterwiel(Fred), mijn voorvelg is nu breder dan de achtervelg :X
full
 
full


O ja, het nieuwe pootje is ook een cm of 4 korter, ben benieuwd hoe dat gaat sturen 8-)
 
Ben net weer binnen.
Neen, ik heb dat wiel niet meer liggen.
Volgens 'n maat van mij heeft hij dat pas geleden uit m'n schuurtje gehaald ....en had ie dat ook gezegd/gevraagd. Het zal wel.
Helaas dus.
Groet.
 
Nou forkje zit er in en het stuurt nu als een scheermes. Wat een verschil zeg :Y

Ander achterwiel is ook zo goed als geregeld (GSXF).
Blokkie hamert wel een beetje in de hoge toeren. Is hoop ik de onsteking :X

Ook heb ik een Leovincie Carbon demper liggen maar de diameter van de pijp scheelt nogal wat met die van de Soes....

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan