is dit wat? (GSX750ES)

Weet iemand of er verloopjes bestaan om de uitlaat van de GSX (>70mm) naar 52 mm te krijgen?
 
ziet er vet uit man, die voorvork *D nice and low :9

je wil de buis van de demper 52 maken ?

niet gaan knijpen he :N
Laag is hij idd, heb de uitlaatpijpen al aan de grond gehad _O-
Is volgens mij een pijp van een R1. Denk dat de Soes daar ook wel goed op loopt!
Klinkt in elk geval geweldig Zo'n open Leo pijp :Y
 
stuk van die collector nemen, (10cm ofzo).

hoek eruit slijpen en weer dicht vouwen. (hoek zo maken dat hij gelijk is aan je pijp dia uiteraard).

stukje terug lassen en vanaf daar bouwen!

Gr steven
 
Goed plan, zal binnenkort ff een flesje CO2 scoren. Kan ik mijn lasapparaat ook eens testen ;)
 
Nieuw uitlaatje (dank je pa ;) )
full
 
Omadt hij toch niet helemaal lekker liep, heb ik de carbs er maa even afgetrokken. Blijkt dat alle 4 de inlaatrubbers verrot zijn/los liggen :(
Heeft iemand nog wat liggen?

full
 
Net de K&N filters erop gezet, klinkt lekker :}
Maaaaar, zie ik ineens olie uit het onstekings dekseltje lopen :( Ben bang dat de krukaskeerring eruit ligt '(
 
full


Nou, hij doet het weer(eindelijk).
Had wat problemen om een keerring te vervangen. Hier moest op het laatst de flex aan te pas komen.
Ben net een stukkie wezen rijden. Loopt nu mooi rond met de nieuwe inlaatrubbers. Koppeling rammelt ook niet meer :}
Hij wil alleen niet boven de 3500 toeren komen. Moet dus grotere sproeiers gaan monteren.

@Soef, welke maat sproeiers had jij er in zitten?
 
Laatst bewerkt:
Maar weer eens een update.

Brommer heeft een harttransplantatie gehad(thanx BNN). De krukaslagers lagen er uit.
Tevens dempertje ingekort 8-) .
Gisteren nog ff een GSX600f wiel er in geprutst. Hoefde alleen het tandwiel om te draaien en een afstandsbus van het oude wiel te gebruiken. Paste er verder zo in :Y

Weet nog niet wat ik met de voorkant wil. Ik zit te denken aan een ronde koplamp. Komt in elk geval nog een superbikestuurtje op.
De achter kant moet nog een stukkie omhoog....

full
 
Laatst bewerkt:
leuk project jammer dat je net een wiel hebt gevonden ik had er nog 1 van een gsxr 750 liggen jammer voor mij mazzel voor jouw veel succes verder met bouwen
 
Dat wiel lag al een paar maanden op zolder. Ik wou eerst het blok goed hebben....
 
Vandaag weer een paar aanpassingen gedaan :(
full

full

full

In een mooie lange bocht naar links lag een laag gemalen maisplanten op het wegdek.
Toen ik de achterrem indrukte brak de achterzijde uit naar links. Toen ik vervolgens de rem los liet, ging ik richting berm met bomen. Ik kon voorkomen dat ik tegen een boom aan kwam. Heb nog een metertje of 15 op mijn buik door de berm gegleden(leek wel mooi) B|

Zoek nu dus ook nog een andere tank :+
 
hmmz.. toch besloten de voorkuip eraf te halen?

wel echt kut zoiets die boeren hebben ook altijd wat op de weg liggen! :+
maarjah.. succes verder

gr fritskes *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan