Jah hoor, ongeluk gehad gisteren!

DaveXR

Die hard MF'er
22 mrt 2004
933
0
Bunde
Pff... gisteren ging ik naar een vriend van me toe, ik reed op een weg tussen weilanden, en toen zag ik van links wat lichten aankomen rijden. Ik ging in de rem, en ja hoor, er vloog een scooter voor me langs, ik gaf weer gas en BAM vol een andere tegen mij op.

Ik stond op, en was helemaal van de kaart. Ik wist op het moment niks meer, en kon amper reageren op wat er was gebeurd. Toen begonnen die jongens helemaal op mij te flippe, terwijl ik van rechts kwam, en hun uit een stille, doodlopende weg, van links kwamen. Ik kreeg er weinig van mee door de klap op mijn kop. De jongens zijn er toen van door gegaan met z'n alle. Maar ik kon er op dat moment niet op reageren.

Met moeite heb ik mijn ouders via de telefoon uitgelegd waar ik was, en wat er was gebeurd. Ze kwamen meteen naar me toe en belde de politie en de ambulance, en een takelwagen.

Ik had een hersenschudding, en zakte daardoor meerdere malen in elkaar, en zag rare goude flitsen in mijn rechterooghoek.

Toen het weer een beetje ging ben ik eens goed gaan kijke, motor lag op een struik (struik was wel plat natuurlijk omdat de motor er op lag :P ). 3 man hebben geprobeerd mijn motor uit de struik te trekke, dit lukte niet. Dus heeft de takelwagen dat met zijn lier gedaan. Wat bleek, ik heb een houte paal met een diameter van 15cm ofzo gewoon overgebroken met de motor, die paal was van een hekwerk. Dat hekwerk/paal/struik was niks meer van over, net zo als van de motor.

De motor was helemaal total-loss. Alle kuipdelen lagen in 20 stukken over de grond, en er liep olie en koelvloeistof uit het blok. (carter waarschijnlijk gescheurd, en de ontluchtingsnippel van het koelcircuit was afgebroken).

Dus de motor was zo goed als helemaal kapot.

Ik heb nog snel in mijn wazige toestand een foto gemaakt van de motor, dit is helaas slecht te zien, en was nog de goede kant, de andere kant zaten helemaal geen kuipdelen meer op...

maandag krijg ik hem terug en maak ik nog nieuwe foto's die ik dan op het forum zal posten.

Morgen ga ik gelukkig kijken voor een nieuwe zxr, eentje uit 1995, dus een wat nieuwere.

Ben benieuwd of het wat is, ook dat laat ik jullie dan weten.

Zo zag ie gisteren uit:
full
 
Die flitsen zijn loslatend netvlies...

Ik zou maar rust houden als ik jou was..en langs de arts



Sterkte met alles man '(



 
rot man!!!! :?
waar is het eigentlijk gebuurt?
zo zie je maar dat een paar van die koters met een rotvaart je dag goed
kunnen verpesten!! '(
veel beterschap maar,ik hoop dat je die blagen kunt achterhalen,
ze zullen ook wel flinke schade aan hun brommer hebben!

veel beterschap!

ps:veel plezier met je ``zxr`` (als je hem koopt! :] )
 
veel sterkte en idd heel kalm aan doen..die @#!!%&*!#@ scooters moeten ze overhoop schieten!! laten ze dan "stoer" genoeg zijn om hun fout toe te geven en alles netjes af te handelen
 
Damned das idd verrot.
Iig sterkte ermee en kzou idd ff langs een goeie arts gaan. Ook veel plezier met uitzoeken van een nieuwe ;) . Was je allrisk verzekerd of wat :?

Die scootahframepjes zijn niet bepaald stevig en als je motor zo'n klap heeft gemaakt dan zal er van zo'n scootahtje ook wel niet veel over zijn. Iig al die kut kapjes naar de klote en voorvork/balhoofd krom. Dus ff de dealers in de gaten houden of er dit soort gevallen binnenkomen met toevallig nog stukken van JOUW lak er aan.
Vraag me zowieso af hoe die gasten dat thuis gaan uitleggen aan papsie en mamsie. Die zullen er wel niet veel van weten en gewoon geloven dat hun zoonlief tegen een stoeprandje opgereden was o.i.d. :+ .
Vind het echt gewoon uberhaupt een KK streek dat ze nog lomp deden ook en er vandoor gingen. Zal hopelijk een schrikreactie zijn geweest en dat ze later alles alsnog opbiechten.
 
Heel bizar. Ik neem aan dat de politie je heeft gevraagd aangifte te doen?
Als ze uit een doodlopende weg kwamen wonen daar misschien mensen die die jongens kennen? Veel sterkte met de afwikkeling. De tip hierboven om bij alle schadeboeren in de omgeving te informeren lijkt me een hele goede!
 
hopelijk kom je er nog achter wie het geweest zijn. In ieder geval is het behoorlijk aso om na zoiets door te rijden! Veel sterkte met alles en dat je maar snel mag herstellen ;)
 
Tsjonge balen man!

Vast weer van die onverzekerde kutjeugd |(

Veel sterkte iig
:X -O- dat je scootahboys veroordeeld oke, maar om nou de gehele jeugd te gaan generaliseren B|

veel sterkte en idd heel kalm aan doen..die @#!!%&*!#@ scooters moeten ze overhoop schieten!! laten ze dan "stoer" genoeg zijn om hun fout toe te geven en alles netjes af te handelen
:^ idd wie zijn billen brand moet op de balren zitten

Damned das idd verrot.
Iig sterkte ermee en kzou idd ff langs een goeie arts gaan. Ook veel plezier met uitzoeken van een nieuwe ;) . Was je allrisk verzekerd of wat :?

Die scootahframepjes zijn niet bepaald stevig en als je motor zo'n klap heeft gemaakt dan zal er van zo'n scootahtje ook wel niet veel over zijn. Iig al die kut kapjes naar de klote en voorvork/balhoofd krom. Dus ff de dealers in de gaten houden of er dit soort gevallen binnenkomen met toevallig nog stukken van JOUW lak er aan.
Vraag me zowieso af hoe die gasten dat thuis gaan uitleggen aan papsie en mamsie. Die zullen er wel niet veel van weten en gewoon geloven dat hun zoonlief tegen een stoeprandje opgereden was o.i.d. :+ .
Vind het echt gewoon uberhaupt een KK streek dat ze nog lomp deden ook en er vandoor gingen. Zal hopelijk een schrikreactie zijn geweest en dat ze later alles alsnog opbiechten.
:^ goede tip :}

Heel bizar. Ik neem aan dat de politie je heeft gevraagd aangifte te doen?
Als ze uit een doodlopende weg kwamen wonen daar misschien mensen die die jongens kennen? !
:^ wat hebben ze er anders te zoeken
 
Dat zijn zwaar mindere dingen.

Sterkte en succes met de afhandeling.

Hoop dat je die jongens nog kunt achterhalen
 
kut man.

ff door die buurt rijden, kijken of je die gasten kan herkennen.
bij brommerboeren informeren naar net gerepareerde scoots.
marktplaats in de gaten houden...

wel aangifte gedaan? :)

sterkte..
 
Da's mooi klote voor je zeg! Alleen de schrik en schade al maar dan ook nog van die asociale gasten die niet eens durven blijven :N

Sterkte!
 
hey bedankt allemaal voor de reacties!

Het gaat onderhand wel weer, koppijn is stukken minder tot soms zelfs compleet weg. Duizeligheid is al weg, alleen wat spierpijn in mijn rug maar zelfs dat is al minder. Het geheugen komt ook al steeds meer terug! Gelukkig, want had echt zwarte gaten in mijn geheugen zeg maar, sommige dingen was ik kwijt, zei veel dingen dubbel, of wist niet meer wat ik aan het vertellen was. Dit is gelukkig al voor 99% hersteld!

Ik ga vandaag vroeg naar bed, en morgen misschien die andere zxr kopen! Ik hoop dat het wat is want het is een flink stuk rijden! Daarom ga ik ook vroeg naar bed, zodat ik hopelijk uitgerust genoeg ben, en me fit genoeg voel, om terug naar huis te kunnen rijden.

En langs een arts hoeft niet, ambulance is erbij geweest, heeft mij even gecontroleerd, er was niks aan de hand op de hersenschudding na.

Gewoon morgen kijken voor motortje, als het wat is op het gemak terug rijden, en dan lekker rustig aandoen een weekje, dan kan ik weer er tegenaan ;)

Ik laat morgen nog wel weten of ik de motor heb gekocht, en zal maandag wat foto's posten van hoe mijn zxr er uit ziet als ik hem maandag terug krijg...

Dusss... als iemand onderdelen nodig heeft van een zxr? haha. Zover ik weet zijn de framedelen nog goed (frame/subframe/vork/brug) maar dat zal ik maandag eens beter bekijken. Het blok is ook in prima staat op de carterpan na waarschijnlijk.

De viper uitlaatdemper is ook nog prima, de bochten weet ik niet moet ik beter bekijken. De zitjes zijn nog goed, de electronica is nog prima, cockpit weet ik niet zal ik ook nog moeten bekijken. Kroonplaten zijn nog wel goed volgens mij, en velgen ook.

Maar alles van kuipwerk is kapot, en blok lekt olie uit carterpan, en radiator is volgens mij scheef. (de oliekoeler is daarintegen WEL nog goed).

Dus als iemand onderdelen nodig heeft van een zxr, mail me! mlemmens@home.nl

Als ik maandag hem terug heb zal ik wel een topic aanmaken met alles wat nog goed is.
 
zwaar kut man ,veel sterkte
niet zo mooi dat die scooters zijn door gereden.
een berichtje of adverentie in de plaatselijke krant of week blad, help misschien om uit te vinden wie die jongens op die scooters waren.
heeft mij ook een keer geholpen met een aan rijding.
 
Dat brommert rijbewijs is nog niet streng genoeg voor zo'n jeugd. Jammer dat je geen getuigen hebt, maar dan waren ze zeker niet zo stom om door te rijden...stelletje eikels..

Voor jou..veel sterkte enne .. rustig aan
 
Terug
Bovenaan Onderaan