Japanse Gp 2018 Twin Ring Motegi

Marquez word in Japan kampioen

  • Ja

  • Nee

  • Marquez word geen kampioen


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Het klinkt niet sportief...😈
Maar ik hoop voor de spanning dat MM er in de wedstrijd onvrijwillig afstapt.
Hij heeft op dat vlak helaas bijgeleerd.
Moet ie ook nog eens 'bijleren' die onbezonnen acties t.a.v. mede coureurs achterwege te laten. Misschien ga ik hem dan nog eens sympathiek vinden.
Die dominantie is niet fijn voor het publiek.
Net als in het WSBK, maar Rea is dan nog vele malen sportiever en daardoor wel sympathieker. Maar goed da's maar een mening...😜
 
Terwijl Pirro mij toch fit lijkt? Maar misschien heeft hij een te druk programma?

Op PI kunnen ze Bayliss nog eens opbellen natuurlijk. :p

Ja Bayliss!
MotoGP-2006-Valencia-Troy-Bayliss-Mono.jpg
 
Bayliss :} en dan 12 jaar na dato hetzelfde kunstje flikken haha!
Ja, dat zou wel cool zijn haha, maar helaas heeft die geen race ritme voor de MotoGP zonder uitgebreide voorbereiding.
Bij de race of the champions reed hij op behoorlijke afstand van de andere oude en nieuwe vedetten.
Casey zit er veel dieper in, maar Pirro het meeste. :)
 
Ja, dat zou wel cool zijn haha, maar helaas heeft die geen race ritme voor de MotoGP zonder uitgebreide voorbereiding.
Bij de race of the champions reed hij op behoorlijke afstand van de andere oude en nieuwe vedetten.
Casey zit er veel dieper in, maar Pirro het meeste. :)
Won Bayliss niet afgelopen weekend nog een ASBK race ofzo? Stoner heeft juist al een tijdje niks meer aangeraakt met meer dan 150pk en minder dan vier wielen volgens mij...
 
Stoner is wk vissen toch ?
Volgens mij hebben ze zelfs bij Ducati inmiddels niet zo veel belang meer bij stoner..

Bayliss rijd volgens mij idd gewoon wedstrijden.
 
Zo de satelliet teams doen het beter dan de fabriek teams :+
Behalve dovi dan.
Maar wat denken jullie.
Hebben ze bij Ducati de fout gemaakt om voor petrucci te kiezen i.p.v. Miller?


Gun ze allebij de fabrieks fiets trouwens
 
Zo de satelliet teams doen het beter dan de fabriek teams :+
Behalve dovi dan.
Maar wat denken jullie.
Hebben ze bij Ducati de fout gemaakt om voor petrucci te kiezen i.p.v. Miller?

Gun ze allebij de fabrieks fiets trouwens
Petrucci vs Miller ging vooral om trouw, Miller kwam net pas kijken bij Ducati toen de zitjes voor komend jaar beslist werden. Miller heeft volgend jaar al een "number one rider" status in het Pramac team, dat is best wat waard. Ik denk dat Ducati weet: Miller is jong genoeg, als Petrux niks wordt hebben ze in elk geval mensen klaar staan om het over te nemen (na één of twee seizoenen).

Miller legt wel graag z'n fietsen neer, dus misschien is nog één klantenteam-jaar een prima manier om volwassen te worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
Won Bayliss niet afgelopen weekend nog een ASBK race ofzo? Stoner heeft juist al een tijdje niks meer aangeraakt met meer dan 150pk en minder dan vier wielen volgens mij...
Stoner heeft begin dit jaar redelijk wat getest met de 2018 Ducati, en heeft ook racesimulaties gedaan met de Panigale V4.
Zomaar een kop uit het nieuws:
2018 MotoGP test: Casey Stoner nog steeds bloedsnel binnen vier rondjes
 
hou nou toch op over stoner die rijd nooit een wedstrijd weer. Dat is toch al zo lang bekend. gewoon Pirro.
 
Alvaro Bautista schijnt in aanmerking te komen voor de fabrieksfiets op Phillip Island. Ik vraag me dan wel af wie hem vervangt bij Angel Nieto.
 
Ik hoor net dat in de motor van Bo Bendsneijder iets ontploft is wat zijn been geraakt heeft en dat het bot uit zijn been steekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan