Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begint te lijken op een WRAKKEN TOPIC hier .. :+

De èèn na de ander hier met een verrote rug , _O-
Jongens` Bij dokter of ziekenhuis `nooit zeggen dat je aan Motorcros`hebt gedaan ..
(zo stom was ik vroeger eens :') )


Maar lopend (fiets :X ) naar het werk Gerard , is heel goed voor de rug :Y

Hahaha......DAT IS HET, ik heb vanaf mijn 10e op 80cc`s ge cross`d (geen idee hoe ik dit als werkwoord gebruik :? ) en daarna nog 1.5 jaar op mijn schitterende KTM125......had het niet willen missen :N
 
Ouwe wrakke zooi hier ja! _O-
Maar goed,als we dan weer met die wrakke bulg op de motor zitten dan voelen we ons weer 20! *O* Ik wel i.i.g. O-)
 
Ben de enigste niet met rugblessure hoor ik,ik heb de meeste problemen met zitten en laten wij nou als process operator veel zitten. :X (zit dus nu ook in de ziektewet)
Zolang ik wat in beweging ben gaat het wel,in ieder geval minder last van.Kan tot nu toe nog niet zeggen dat die Cesartherapie echt aanslaat,volgens haar wil ik te snel,das toch niet mijn aard!!!??? _O-
Geef me maar een spuitje,ben je af van die bende! :+ Maarja,dan word het op dit topic wel wat rustig en dan gaat de Jerryt Meet ook niet door............. _O-
En voor de andere patienten hier veel sterkte! :Y

3 Jaar geleden een Hernia laten wegspuiten.
Tot nu toe nergens mee last van gehad. Blijft wel nog steeds een gevoelig punt.
 
Gebroken rugje `heeft ie hier van .. ;)

full
 
Komt omdat zo`n ding nu een `rug`waard is......vroeger een meier :/ .....(jaja..zwak... wist effe niks anders te bedenken :X )
 
Gebroken rugje `heeft ie hier van .. ;)

[afbeelding]

Hee M.Das zeker nostalgie,mijn eerste fiets(SP370) waar ik na het behalen van mijn motorrijbewijs ook de weg op mocht. *O*
Ding is nog een nachtje gebruikt door en zekere Rignalda,snachts uit het hok gehaalt(sleutel zat er in :X ) en gelukkig een dag later met wat schade weer door de politie gevonden.
Daarna vlot overgegaan na de Suzuki 2 tacten. ;)
 
Komt omdat hier alleen maar dingen uit "ijzer" gemaakt worden,is te zwaar om te tillen dus pijn in de rug.
Maximaal 23 kg volgens VCA.
Beterschap.
 
Hee M.Das zeker nostalgie,mijn eerste fiets(SP370) waar ik na het behalen van mijn motorrijbewijs ook de weg op mocht. *O*
Ding is nog een nachtje gebruikt door en zekere Rignalda,snachts uit het hok gehaalt(sleutel zat er in :X ) en gelukkig een dag later met wat schade weer door de politie gevonden.
Daarna vlot overgegaan na de Suzuki 2 tacten. ;)


Ja`dat waren vroeger rampen :Y , ik heb er eens èèn goed schade aangebracht aan z`n kop toen der tijd ... O-)
Wou m`n auto toen opbranden `de gek , en dat wou ik wel eens zien .
Hij zong toen een paar octaven lager.
 
Laatst bewerkt:
Tuig was het! :r
Er is ook 1 bij die een paar octaven hoger zingt _O- (Fonger)Die heeft wel bij mij het hele motorfietsvirus als jonge jonge aan gewakkerd,eerst ritje bij zijn GT750 achterop met de 3in1,godzamme,hier leef je voor!Dit wil ik ook! *O*

Word echt een ouwelullugezever hier. _O-
 
Bij mijzelf was de lol er goed af toen ik 14.5 was en mijn KTM gejat werd door een van de grootste schoften van Huizen/Blaricum F. Regn..lt.........g0870y*&^&NY*&^&*)U*(J^&TH&YHU
 
Laatst bewerkt:
Tuig was het! :r
Er is ook 1 bij die een paar octaven hoger zingt _O- (Fonger)Die heeft wel bij mij het hele motorfietsvirus als jonge jonge aan gewakkerd,eerst ritje bij zijn GT750 achterop met de 3in1,godzamme,hier leef je voor!Dit wil ik ook! *O*

Word echt een ouwelullugezever hier. _O-

Dat was de minste niet `van het ploegje .. had inderdaad een Waterorgel ..
( heb 3 stuks gehad :) )
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat het hem is , is volgens mij andere tak .

desbetr F - R `woont nog in de Joure `of niet G..


Dat issum niet nee,Fonger piepstem woont nog steeds in de joure volgens mij ja,zie hem hier regelmatig langs fietsen(hij wel _O- )naar het de Kameleonboederij,daar werken wel meer van die figuren die geen 10 punten hebben. O-)
Net wat je zegt M. Fonger was zeker niet de minste van die familie Flodder. :N
 
Laatst bewerkt:
Dat issum niet nee,Fonger piepstem woont nog steeds in de joure volgens mij ja,zie hem hier regelmatig langs fietsen(hij wel _O- )naar het de Kameleonboederij,daar werken wel meer van die figuren die geen 10 punten hebben. O-)
Net wat je zegt M. Fonger was zeker niet de minste van die familie Flodder. :N


Nee`dat waren A en H _O-

BMW........
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan