Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja,mijn broertje was gisteren bij me.Heeft waarschijnlijk nog voor heel weinig centen een Buell X1uit 2001 in de aanbieding.Het is een limitid edition uitvoering met 41000 km.
Hoor het wel.
 
Laatst bewerkt:
Oja,mijn broertje was gisteren bij me.Heeft waarschijnlijk nog voor heel weinig centen een Buell X1uit 2001 in de aanbieding.Het is een limitid edition uitvoering met 41000 km.
Hoor het wel.
Daar is ook wel een leuke kroegsjeesert van te bouwen.... :9~
 
Hebben we het over gehad ja maar zitten toch weer haken en ogen aan.Als er nu iemand is die zegt :Hee!dat zie ik wel zitten zo'n project,dan gaan we los. O-)
 
Doen we,zal direct even bij de Buell kijken hoe of wat. O-)
 
Deze limited uitvoering is zeker lekker!Ga er even naar kijken want hij heeft ergens(waarschijnlijk bij de voorpoelie)de motorolie uitgeggooit,blok loopt nog wel goed trouwens
Zitten zeker lekkere spulletjes op ja en ding moet lopen(en sturen) als een tiet.
Hoor wel als er (nog meer) belangstelling voor is. O-)
full
 
Heb er zelf wel eens mee gereden, stuurd super maar het blokkarakter is niet mijn ding.
Niet dat het verkeerd rijdt maar ben zelf meer een toeren fan en dat doet deze niet, hij barst wel van het koppel van helemaal onderuit!.
 
Heb ook wel eens met zo'n ding een blokje omgeweest maar is mij te bokkig,geef mij maar een 3pitter. O-) Ach,ieder zijn ding.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook wel eens met zo'n ding een blokje omgeweest maar is mij te bokkig,geef mij maar een 3pitter. O-) Ach,ieder zijn ding.

Zekers waar :Y , daarom is het ook wel gaaf dat er zoveel keuze is, zag dat er nu ook een of andere Yammie is met een 3-pitter....


Edit: Yammie MT09 is het :
www.motoren.nl/nieuws/147/yamaha-onthult-de-mt09-2014-3-cilinder
 
Laatst bewerkt:
Vind dat grijze vlak onder de tank met die rechte onderkant een beetje raar.. Ja het is wel wat bijzonders. Apart hok van failliete makelijk. Hou ik wel van :9
 
Er is een hele dikke fiets van te maken, ding kopen en gewoon bij Gerard laten staan en zijn dikke buizen frame fantafriesie er op los laten.....mooie lange one-off JerryT tank/zit combi erop en die standaard rommel verkopen *O*

Oh ja........moet je misschien wel even sparen :$
 
Denk niet dat deze uit elkaar moet,het is een speciale uitvoering met verhaal en nummer in de tankdop.Zit nogal wat speciaal spul op,zowel rijwielgdeelte als blok. O-)
Staat nog zo'n 1 op MP voor best veel geld. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan