Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Buell klaar en staat te koop hier op mf! :+
full
 
Schiet voor geen meter op met de rug nee. :(
Ben wel wat aan het pielen maar het zitten wil nog voor geen meter. :X
En dat is voor een process operator toch wel nodig dat je wat normaal kan zitten,nog steeds in de ziektewet dus.Morgen bij de ARBO dienst langs. O-)
 
Laatst bewerkt:
Schiet voor geen meter op met de rug nee. :(
Ben wel wat aan het pielen maar het zitten wil nog voor geen meter. :X
En dat is voor een process operator toch wel nodig dat je wat normaal kan zitten,nog steeds in de ziektewet dus.Morgen bij de ARBO dienst langs. O-)

Kut voor je Gerard, wat willen ze bij de arbodienst doen dan?

Controle of zo? Hoop dat je niet te lang in de wachtkamer hoeft te zitten staan :X

Succes in ieder geval :W
 
Ook last ervan dat je de stap net niet af kan maken en een beetje een "klapvoet"hebt?
En nee als je niet lekker kan zitten dan is het process operator vak een bitch voor je, weet er alles van. Zeker als je alleen maar in het CCR zit.
 
Tinteling in de benen heb ik niet nee,klapvoet ook niet. :N
De rechterkant van bil tot onderrug zit gewoon finaal vast,volgens de Cesartherapeut is het het s.i.gewricht.Loop daar nu al 2 weken met een partij huiswerk maar schiet dus niet op. :(
Je wilt te snel zegt ze maar na 2 weken zou er toch wat verbetering in moet komen lijkt mij.
Word vervolgd..........
 
Tinteling in de benen heb ik niet nee,klapvoet ook niet. :N
De rechterkant van bil tot onderrug zit gewoon finaal vast,volgens de Cesartherapeut is het het s.i.gewricht.Loop daar nu al 2 weken met een partij huiswerk maar schiet dus niet op. :(
Je wilt te snel zegt ze maar na 2 weken zou er toch wat verbetering in moet komen lijkt mij.
Word vervolgd..........


Gewoon even een dag met die rode trilplaat` uit Amerika de weg op , dan rammelen alle botjes zo weer op hun plek .. :+ .

Sjouwen` Gerard , de weg uit en sjouwen ! (geen 5 minuten )

(tip van ervaring`s deskundige, met al 7 jaar een slapende linker poot _O- )
Dat kutpapiertje met rug oefeningen wegpleuren....
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze ook al eens bloed geprikt op de ziekte van bechterew,geeft dezelfde pijnklachten als hernia en yischias bij mij kwam pas na 5 jaar eruit tot het bechterew is.
En dat zit ook in het si gewricht.
Tinteling in de benen heb ik niet nee,klapvoet ook niet. :N
De rechterkant van bil tot onderrug zit gewoon finaal vast,volgens de Cesartherapeut is het het s.i.gewricht.Loop daar nu al 2 weken met een partij huiswerk maar schiet dus niet op. :(
Je wilt te snel zegt ze maar na 2 weken zou er toch wat verbetering in moet komen lijkt mij.
Word vervolgd..........
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze ook al eens bloed geprikt op de ziekte van bechterew,geeft dezelfde pijnklachten als hernia en yischias bij mij kwam pas na 5 jaar eruit tot het bechterew is.
En dat zit ook in het si gewricht.

Als er daarna geen hoop meer is (niet in de zin van op de WC) zou ik het niet laten testen :+
 
Hebben ze ook al eens bloed geprikt op de ziekte van bechterew,geeft dezelfde pijnklachten als hernia en yischias bij mij kwam pas na 5 jaar eruit tot het bechterew is.
En dat zit ook in het si gewricht.

Dat is de diagnose die ik ook ontving, alhoewel het bij 40% van de mensen niet in het bloed is te zien, zoals bij mij dus..

(ik zal hier niet meer posten hierover, anders wordt het zo`n reuma forum, en daar heb ik maar 1 dag opgezeten, werd er depressief van om al die negativiteit te lezen, van MF wordt ik altijd vrolijk, zeker van wat Gerard hier maakt :} )
 
Nee zit ook niet op die fora wordt je gek , maar met de goede medicatie is het goed te doen.
Dat is de diagnose die ik ook ontving, alhoewel het bij 40% van de mensen niet in het bloed is te zien, zoals bij mij dus..

(ik zal hier niet meer posten hierover, anders wordt het zo`n reuma forum, en daar heb ik maar 1 dag opgezeten, werd er depressief van om al die negativiteit te lezen, van MF wordt ik altijd vrolijk, zeker van wat Gerard hier maakt :} )
 
Precies!We maken er geen ouwelullu gezukkel met de gezondheidsforum van. :r
Heb van morgen gehoord dat ik nog geduld moet hebben en de Cesartherapie gewoon fanatiek door moet zeten.Wil gewoon te snel.......... O-)
En niet zitten maar lopen en fietsen! :Y Je hebt gelijk M. :+
 
Precies!We maken er geen ouwelullu gezukkel met de gezondheidsforum van. :r
Heb van morgen gehoord dat ik nog geduld moet hebben en de Cesartherapie gewoon fanatiek door moet zeten.Wil gewoon te snel.......... O-)
En niet zitten maar lopen en fietsen! :Y Je hebt gelijk M. :+


Van die rode trilplaat ... _O-







(sjouwend naar het werk :X )
 
Das zou niet onverstandig zijn nee,maarja,heb nou speciaal de Huskie daarvoor gekocht. :+
 
Precies!We maken er geen ouwelullu gezukkel met de gezondheidsforum van. :r
Heb van morgen gehoord dat ik nog geduld moet hebben en de Cesartherapie gewoon fanatiek door moet zeten.Wil gewoon te snel.......... O-)
En niet zitten maar lopen en fietsen! :Y Je hebt gelijk M. :+
Is het niet mogelijk als procesoperator om te staan en te lopen in plaats van te zitten?
In mijn nieuwe baan (houthandel te Burgum) sta en loop ik de hele dag en voel mij veel beter 'moe' dan vroeger tijdens mijn kantoorbaan.
(waarbij ik probeerde zoveel mogelijk te lopen wat vooral veel koffie-consumptie opleverde :+ )
 
Lijkt me geen optie nee. :N

Baal er wel wat van dat ik niet naar de Motorbeurs kan :( ,2x1.5uur in de auto zitten is helemaal niet verstandig. :X

Nou,we houden op te mekkeren,alleen rust kan U redden,nou deze keer niet! _O-
 
Lijkt me geen optie nee. :N

Baal er wel wat van dat ik niet naar de Motorbeurs kan :( ,2x1.5uur in de auto zitten is helemaal niet verstandig. :X

Nou,we houden op te mekkeren,alleen rust kan U redden,nou deze keer niet! _O-

Haha had ik ook. "buurman ik heb vrijkaarten voor motorbeurs, gaaimee??" Hmmmmm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan