Jerryt's eigenbouw Part 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ook 2 vrijkaarten gekregen(Nog dank daar voor. :} )maar ik zou niet voor iets specifieks heen,gewoon effe kijken met een maatje en wat over motoren lullu,altijd leuk.
En misschien wat leuke beursaanbiedingen. O-)
 
Is het niet mogelijk als procesoperator om te staan en te lopen in plaats van te zitten?

Nope erg lastig zeker als je paneel operator bent dan zit je 8 uur in een stoel naar beeldschermen te loeren en het proces te controleren/sturen. Dus das voor mensen met rugklachten niet zo bevorderlijk.
 
Ik zou zeggen(als je toch nog volop kan lopen) gewoon net als ik op de bijrijderstoel plat liggend door NL heen.

Is toch zonde als je nog wél kunt lopen?
 
Had ook 2 vrijkaarten gekregen(Nog dank daar voor. :} )maar ik zou niet voor iets specifieks heen,gewoon effe kijken met een maatje en wat over motoren lullu,altijd leuk.
En misschien wat leuke beursaanbiedingen. O-)
ben toch wel erg benieuwd naar de Paton op de motorbeurs! Toobs Blog: Paton S1 op de Motorbeurs in Utrecht
en net wat je zegt de beursaanbiedingen langslopen en misschien nog wat mee kunnen nemen.
Succes met de rug!
 
Op basis van de Ducati Panigale S, heel fraai afgewerkt:

full
 
Tsjaa....kunst of kitsch(er zijn voor beide liefhebbers)..ik zou hem in een mooie strakke rode Duc kleur willen ipv flakes of zelfs maar metallic.... maar voor op een podium als de motorbeurs is het vast een publiekstrekker.
 
mij te bling bling

Inderdaad`is zo`n ding voor een poetser! , en ik haat poetsen .
Maar`mijn maat niet , die is wereldkampioen poetser... ;( hij kan uren op een boutje boenen en poetsen . :?
Is trouwens niet mijn stijl zo`n Duc..(geen mooi frame) _O-
 
Haha,heb net zo'n maat. :+
Mag ook de fietsen graag schoon hebben maar overdrijf het ook weer niet.
Die Dus is zeker kunstig gemaakt maar mij toch wat te rommelig en te kermisachtig.Vind de lijnen nou niet echt mooi lopen,ieder zijn ding. O-)

Toch maar weer wat in beweging blijven,is geen weer om te lopen. :N

Oja,de Buell prijs ook al aangepast.Dus voor de liefhebber,we geven het een week de tijd. O-)

full
 
Zit je weer op zo'n plastic stock ding! :(
Vind de kleuren niks,gaan we niet doen. _O-
Wel een mooi mutsje het mem breide. :}
 
Laatst bewerkt:
Tsjaa....kunst of kitsch(er zijn voor beide liefhebbers)..ik zou hem in een mooie strakke rode Duc kleur willen ipv flakes of zelfs maar metallic.... maar voor op een podium als de motorbeurs is het vast een publiekstrekker.

Dit is de inspiratiebron uit 1959:

full
 
Zit je weer op zo'n plastic stock ding! :(
Vind de kleuren niks,gaan we niet doen. _O-
Wel een mooi mutsje het mem breide. :}

must is sowieso mooi.

kleur van de motor wordt waarschijnlijk wel mat wit met groen

en ik vind de nieuwe z1000 echt heel mooi, vooral in deze kleurstelling
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan