Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij lijkt al jaren populariteit bij de fans af te willen dwingen. Met zijn prestaties en een wat ingetogener houding zouden die fans vanzelf wel komen...

Vraag me wel eens af of daar iemand achter zit die zich bezig houd met zijn imago en al die rare acties verzint... maar zo iemand zou al lang ontslagen moeten zijn. Van Yamaha zou ik ook verwachten dat die dit aanpakken om imagoschade te voorkomen.

Dat snap ik idd ook niet. Zou er niemand zijn die Jlo daar kan vertellen dat hij zich op deze manier niet populair maakt? Want fans wil hij maar al te graag. Dat lukt helaas niet met misplaatste grapjes, toneelstukjes en hufterig gedrag. Gelukkig kan hij nog wel een beetje rijden :+
 
Ik denk dat je dit aspect onderschat: natuurlijk zijn ze blij met de WK's maar PR-technisch is Lorenzo echt wel een ramp voor Yamaha.

Nu ook weer met het opsteken van een middelvinger naar toeschouwers...daar verkoop je geen motoren mee en da's uiteindelijk wel het hoofddoel van Yamaha.


Daarom zie je ook nooit een lorenzo replica :P Er is niemand die zo n ding wil hebben :+
 
In t voetbal hebben ze t ook geprobeerd met ballotelli.
Vedette gedrag.
 
Daarom zie je ook nooit een lorenzo replica :P Er is niemand die zo n ding wil hebben :+

Ik zie veel Lorenzo replica's onderweg,is ook een sterk design.
Dat het voor de yamaha pr allemaal wat onhandig is snap ik wel maar denk niet dat ze er een motor minder om verkopen.
Als je 'm op twitter volgt zie je dat hij veel pr werk doet voor zijn sponsors en yamaha,is hij eigenlijk best goed in
zolang het niet in the heat of the race is.
 
Ik zie veel Lorenzo replica's onderweg,is ook een sterk design.
Dat het voor de yamaha pr allemaal wat onhandig is snap ik wel maar denk niet dat ze er een motor minder om verkopen.
Als je 'm op twitter volgt zie je dat hij veel pr werk doet voor zijn sponsors en yamaha,is hij eigenlijk best goed in
zolang het niet in the heat of the race is.

Zijn (merchandise) design heeft hij zeer goed op orde inderdaad, die vind ik zelfs als Rossi fan zeer geslaagd (eigenlijk mooier dan van Rossi) met als persoonlijke favoriet de graffiti versie van zijn helm. Maar wat betreft motoren verkopen een quote van Lorenzo zelf:

"I have never been worried about Rossi being more media-friendly and that he has more photographers around him. And I even see it as normal that Yamaha prefers him to win because of his popularity, because that way it would have sold more bikes."

Bron: Lorenzo: 'It's normal that Yamaha prefers Rossi to win'

PR werk zie ik hem inderdaad veel doen, denk dat ze in Spanje ook een ander beeld van hem hebben dan hier, daar zal hij regelmatig in reclame/tv programma's verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie veel Lorenzo replica's onderweg,is ook een sterk design.
Dat het voor de yamaha pr allemaal wat onhandig is snap ik wel maar denk niet dat ze er een motor minder om verkopen.
Als je 'm op twitter volgt zie je dat hij veel pr werk doet voor zijn sponsors en yamaha,is hij eigenlijk best goed in
zolang het niet in the heat of the race is.

Ik neem aan dat je replica helmen bedoeld ?? Heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met een Lorenzo replica motor gezien, volgens mij zelfs nog nooit iemand met nr 99 oid op de kuip.. terwijl je er wel heel veel tegen komt van Rossi
 
HJC heeft het slim aangepakt om van bijna elk model een replica op de markt te brengen.
Ook voor redelijk schappelijke prijzen t.o.v. replica's van andere coureurs.

Maar om nu te zeggen dat ik wel eens iemand zie rijden met zo'n Lorenzo helm....
Eigenlijk nooit.
 
HJC heeft het slim aangepakt om van bijna elk model een replica op de markt te brengen.
Ook voor redelijk schappelijke prijzen t.o.v. replica's van andere coureurs.

Maar om nu te zeggen dat ik wel eens iemand zie rijden met zo'n Lorenzo helm....
Eigenlijk nooit.

Dan speel je zeker weinig buiten :X
 
Laatst bewerkt:
HJC heeft het slim aangepakt om van bijna elk model een replica op de markt te brengen.
Ook voor redelijk schappelijke prijzen t.o.v. replica's van andere coureurs.

Maar om nu te zeggen dat ik wel eens iemand zie rijden met zo'n Lorenzo helm....
Eigenlijk nooit.

Hij rijd niet meer met HJC ;) :+
Tegenwoordig Shark.
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo replica helmpjes zijn toch redelijk populair
Ook alleen maar vanwege de grote Monster Energy logo's

HJC heeft het slim aangepakt om van bijna elk model een replica op de markt te brengen.
Ook voor redelijk schappelijke prijzen t.o.v. replica's van andere coureurs.

Maar om nu te zeggen dat ik wel eens iemand zie rijden met zo'n Lorenzo helm....
Eigenlijk nooit.
Replica's van andere coureurs zijn ook van kwalitatief betere merken en kosten dus sowieso al meer ;)
 
Klopt Gerrit, maar de meeste JL replica's die aangeboden worden zijn nog van HJC....
 
Laatst bewerkt:
Ook alleen maar vanwege de grote Monster Energy logo's

Juist daarom zou ik ook zo n helm overwegen ( zoals ik eerder de spies replica overwoog )
De R-PHA10 is zeker weten een goede helm hoor, meende dat deze is replica versies ook iets van € 550 kostte, andere merken spannen dan de kroon door 800 te vragen voor een Rossi replica oid maar dat wil niet zeggen dat die beter zijn toch ?
 
Juist daarom zou ik ook zo n helm overwegen ( zoals ik eerder de spies replica overwoog )
De R-PHA10 is zeker weten een goede helm hoor, meende dat deze is replica versies ook iets van € 550 kostte, andere merken spannen dan de kroon door 800 te vragen voor een Rossi replica oid maar dat wil niet zeggen dat die beter zijn toch ?

Vergelijk de prijzen eens van het model helm in de normale uitvoering, dus de normale uitvoering van de HJC die gebruikt word voor de replica en de gewone AGV.

Ik denk dat daar al een verschil in prijs zit.
 
Vergelijk de prijzen eens van het model helm in de normale uitvoering, dus de normale uitvoering van de HJC die gebruikt word voor de replica en de gewone AGV.

Ik denk dat daar al een verschil in prijs zit.
Er is sowieso altijd een prijsverschil tussen een blanko helm of een helm met een design de design helmen zijn uiteraard duurder. Maar wat er voor replica helmen betaald moet worden vind ik echt absurd.

rij liever met een gewoon ontwerp trouwens want ik ben geen Rossi of Lorenzo..
 
Er is sowieso altijd een prijsverschil tussen een blanko helm of een helm met een design de design helmen zijn uiteraard duurder. Maar wat er voor replica helmen betaald moet worden vind ik echt absurd.

rij liever met een gewoon ontwerp trouwens want ik ben geen Rossi of Lorenzo..

Zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel dat de ene helm de andere is en dat een kale helm zonder poespas van HJC bijvoorbeeld goedkoper is dan een kale helm van AGV.
 
Er is sowieso altijd een prijsverschil tussen een blanko helm of een helm met een design de design helmen zijn uiteraard duurder. Maar wat er voor replica helmen betaald moet worden vind ik echt absurd.

rij liever met een gewoon ontwerp trouwens want ik ben geen Rossi of Lorenzo..

Ik ben helemaal fan van enkele designs van de rijders helmen, zulke designs zie je imo niet op de 'standaard' helmen.
Maar net wat je zegt, om hier zoveel geld voor neer te leggen, naah, als hij maar goed botst.
 
Laatst bewerkt:
*D

full
 
Goed dat hij er een foto van vorig jaar neer zet, dit jaar gaat het hem niet lukken :N

Rossi gaat zo hard revenge nemen *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan