Jorge Lorenzo deel 5;Time to tame the Desmo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, gelukkig ben jij al een stuk realistischer als Paul _O-

Als er dan toch een Duc op het podium komt, zou ik mijn geld op Dovi zetten.
 
Hoe dan ook Qatar gaat een interessante race worden met de vele rijderswisselingen en de nieuwkomers. Wordt vast op het puntje van de bank......
 
Ben heel benieuwd hoe het gaat met Jorge....heb er goede hoop op dat het gaat klikken met die Duuc en dat hij menigeen de mond snoert.
Hoop ook dat Wilco het gaat lukken met Vinales om de snelste te zijn van het YFR Team :+
 
Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd hoe het gaat met Jorge....heb er goede hoop op dat het gaat klikken met die Duuc en dat hij menigeen de mond snoert.
Hoop ook dat Wilco het gaat lukken met Vinales om de snelste te zijn van het YFR Team :+
Ik ga er wel een beetje van uit dat vinales sneller is.
Maar of die ook gelijk de marathon gaat winnen dat weet ik niet.
Zal het wel heel leuk vinden.
Al zou ik ook heel graag Rossi nog een keer wereldkampioen zien worden.
Maar denk dat het niet meer gaat gebeuren.
En gezien de tests ga ik er niet van uit dat lorenzo de man to beat wordt.
Geeft ook niet het eerste jaar.
Dan is top 5 ook oké
 
Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd hoe het gaat met Jorge....heb er goede hoop op dat het gaat klikken met die Duuc en dat hij menigeen de mond snoert.
Hoop ook dat Wilco het gaat lukken met Vinales om de snelste te zijn van het YFR Team :+
Ja hehe zou het ergens een afgang vinden als Lorenzo zou falen de komende 2 jaren als de toprijder bij het Italiaanse merk en dan ook terug naar Yamaha als vervanger van Rossi :+
Strijden om de titel is toch het minste waarvoor hij door Ducati is binnen gehaald toch,hij kost best wel wat :Y
Totaal geen fan van hem maar hoop ergens wel dat hij voorin mee rijd. |(

Vinales ach die doet wel lekker mee joh en heeft daarnaast nog de tijd.
 
Ben heel benieuwd hoe het gaat met Jorge....heb er goede hoop op dat het gaat klikken met die Duuc en dat hij menigeen de mond snoert.
Hoop ook dat Wilco het gaat lukken met Vinales om de snelste te zijn van het YFR Team :+

Zolang die dat onnozele gebaartje van hem maar niet meer gebruikt ( zip your lips )
Anders kom ik persoonlijk hem een portie brengen :P

Wat mij betreft mag het wel eens gaan gebeuren !! Lang genoeg gewacht :+
 
Oh dat zou me niet eens verbazen, Ducati was daar sterk de afgelopen jaren. Zijn nog wel een paar circuits waar ze een stuk minder sterk zijn. Daar zal de mentale klap komen :P

Maakt niet uit,de eerste klap ... enfin :+
 
Laatst bewerkt:
Laatste test zit erop,messen geslepen en op naar de 1e overwinning *D

full
 
Zou me meer zorgen maken om VR,wat wordt ie afgedroogd door z'n nieuwe teammaat zeg,echt niet normaal.
MV,WK MotoGP 2017 :Y


IK ben het niet vaak met je eens (eigenlijk nooit...haha) maar ik kan (helaas) het niet anders dan met je eens zijn :Y

MV vs VR = 1-0


Kutzooi... -O-
 
Heeft Jorge nou ook al met de nieuwe kuip gereden de laatste testdag? Dovi wel op zaterdag maar was hier nog niet zeker over
 
Zou me meer zorgen maken om VR,wat wordt ie afgedroogd door z'n nieuwe teammaat zeg,echt niet normaal.
MV,WK MotoGP 2017 :Y

We wisten allemaal dat aan al dat moois wat VR ons heeft laten zien een einde moest komen, de nieuwe lichting is gewoon erg goed, helaas voor VR, denk dat ie aan het eind van het seizoen zn afscheid bekend maakt en hopelijk niet te lang blijft doorrijden, dan krijg je zon Schumacher verhaal die had ook nooit moeten terugkomen.

En voor nu....wachten tot het weer gaat beginnen.....mzl mannen.
 
We wisten allemaal dat aan al dat moois wat VR ons heeft laten zien een einde moest komen, de nieuwe lichting is gewoon erg goed, helaas voor VR, denk dat ie aan het eind van het seizoen zn afscheid bekend maakt en hopelijk niet te lang blijft doorrijden, dan krijg je zon Schumacher verhaal die had ook nooit moeten terugkomen.

En voor nu....wachten tot het weer gaat beginnen.....mzl mannen.

Met een 2 jarig contract?
 
We wisten allemaal dat aan al dat moois wat VR ons heeft laten zien een einde moest komen, de nieuwe lichting is gewoon erg goed, helaas voor VR, denk dat ie aan het eind van het seizoen zn afscheid bekend maakt en hopelijk niet te lang blijft doorrijden, dan krijg je zon Schumacher verhaal die had ook nooit moeten terugkomen.

En voor nu....wachten tot het weer gaat beginnen.....mzl mannen.
Jeetum joh ook vorig jaar 2de in de eindstand laat veel jongere rijders achter zich.
MV is super bezig de snellere rijder,VR minder tijdens de testen so what we zien wel waar hij eind van dit seizoen staat ;)
VR is nog steeds een enorme aanwinst voor de Motogp wat zeg ik voor het hele motorracewereldje als rijder.Zo gauw Rossi de baan op komt gaat het leven bij geen andere zie ik dit.
Ik fan van de no 46 :? hmmm ergens wel :)
Aan alles komt ooit eens een eind, helaas ook de periode Rossi '(
Yamaha heeft het helemaal voor elkaar, MV is de toekomst en VR is het grote gezicht van Yamaharacing.

Schumacher verhaal, die was een paar jaar met vakantie en kwam terug in een niet winnende :r Benz.
 
Wat een gezwets hier zeg, gaat het wat minder met het testen en Rossi moet maar stoppen? Kampioen worden word misschien moeilijk maar die doet gewoon mee hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan